Napisałem dzbanie białostocki, że nie ma żadnej duszy, żadne auto nie ma. Idź se kurwa wykop dziurę w ziemi to ochłoniesz.
Wersja do druku
Napisałem dzbanie białostocki, że nie ma żadnej duszy, żadne auto nie ma. Idź se kurwa wykop dziurę w ziemi to ochłoniesz.
Jak 6 to najchętniej coupe, ale grand coupe też fajne
Tak. Do tej pory nie moge zrozumieć fascynacji nad maluchami, kantami i innymi kurwa żukami, ale przecież to zmotoryzowało polske i chuj i twój stary i jego stary tym jeździli, więc mimo ze każdy miał takiego to maluch kosztuje wiecej niz osiemdziesiuntka i beczka razem wziete, a jak wszedlem na otomoto to festiwal spierdolenia 'gleba tuning sport'.
No, Tico to też youngertimer niedługo, warto inwestować pieniądze w zakup takiego bo to przecież za parę lat będzie kosztowało 20k bo kultowe auto, i jeszcze 30 lat pojezdzi
Takie Tico z samego początku produkcji, oczywiście koreańskie i może jeszcze z klimą (były takie wersje) i w automacie? To już jest 100% youngtimer od paru lat, przypominam, że produkcja zaczęła się w 1991 roku, prawie albo już 28 lat.
To polskie ścierwo Tico nigdy nie będzie miało wartości, to chyba oczywiste.
Tak samo jak np. Cinquecento pod znakiem FSM z korkiem wlewu paliwa i jeszcze silnikiem 900 to youngtimer pełnym ryjem. Biały kruk, a w sumie Cinquecento w ogóle przestało już się pojawiać na drogach, co dopiero tak rzadka wersja. Już nie mówię o jakiejś wersji Suite z klimą, bo to jest nie do dostania w skali europejskiej prawie.
A wiecie co nie jest yountimerem wbrew obiegowej opinii? W124, nawet Beczka nie jest aż tak rzadka (choć tutaj już dajmy jej ten tytuł, na drogach próżno ich szukać w sumie). Baleron jeszcze baaardzo długo nie będzie youngtimerem, oczywiście pewne wersje nim są, np. E500 czy A124. Problem w tym, że wg właścicieli nawet osrana gównem 200D w mieszadle jest kurwa autem kolekcjonerskim, jangtajmerem, zabytkiem kurwa UNESCO. To tacy debile zepsuli rynek i trzeba płacić pojebane kwoty za sensowne 200 czy 250D bez wyposażenia i z przebiegiem oscylującym w granicy 1kkkm.
Czy jakieś generic E34 jest youngtimerem? Nie. E32? Też nie. LS400? Prędzej, ale ciągle średnio. Te auta ciągle da się kupić bez problemu i jest spory wybór w kraju. Nie jest to nic wielce rzadkiego, każdy może se kupić. Minie jeszcze trochę czasu zanim te auta zaczną być naprawdę rzadkie. E30 też nie jest youngtimerem, ma tylko takie ceny, które swoją drogą wyjebały w kosmos ostatnimi laty. Youngtimerem to jest E30 M3, to wiadomo, ale jakieś zwykłe 316i? No kurwa proszę. Jeszcze wąska lampa to ok, można porozmawiać, ale szeroka? Ni chuja, pełno tego jest w Polsce, można przebierać jak w ulęgałkach.
Panowie, jak jest z wymiana kurtyny bocznej i poduszki fotela, trzeba wymieniać podsufitke również czy wystarcza nowe poduszki ?
Ale w jakim aucie? Poza tym jak nie wystrzeliły poduszki i podsufitka czy fotel są całe, to nie wymieniasz przecież podsufitki, bo poduszka jest pod nią zamocowana i tyle. Jeszcze jest sprawa co konkretnie wymieniasz, czy całą poduszkę czy może tylko nabój - zależy od auta i to są już technikalia.
https://allegro.pl/ogloszenie/chevro...as4Ki-8eMg1pmQ
ale bym sobie poujeżdżał taką "impalę" (klon), ale to zajebiście wygląda
szkoda, że jednak nawet dla mnie za duża ta locha jest, 5,5 metra jebana ma xD
Bardziej może powinno być w tym drugim temacie ale skoro Mex może robić śmietnik z tego tematu to ja też, jak chce sobie dodatkowe oświetlenie na tył wjebac, na 99% będzie to cała listwa ledowa montowana na relingach, i chcę mieć oddzielnie włączana, to co muszę do skrzynki z bezpiecznikami kable prowadzić czy jaki chuj bo elektryka to ciemna magia dla mn
@Byczek ; i jak kupiłeś już golfa?
@rosen ;
Nie, szukam dalej jednak, znalazlem jesCze zajebistego gtd z niemiec 2k14 ale tak wyposazony ze 67 brutto :kappa wiec troche za duzo
e46 330xl 6biegowa to w polsce rarytas?
e: znajomy mechanik mnie nakreca tylko po rozeznaniu cen to blizej 20k, no i samochod glownie na niemiecki autobahn