Civic maszyna już ukończony?
Wersja do druku
Civic maszyna już ukończony?
http://olx.pl/oferta/audi-a4-avant-1...5-ID78IcZ.html
co myslicie znawcy?
za te pieniądze bym brał. 7k dość dobra cena, ale przebieg to cofany z 3 razy
zeby brac zwykla, bo czterolap i turbo to nie argument, 17 letnia bryke za 7 kafli to trzeba naprawde sie Interesowac Motoryzacja :))
Równie dobrze możesz to samo powiedzieć o sobie, bo kupiłeś przynajmniej 12-14 letniego Lexusa za ~20 tysięcy.
Jeśli auto jest warte pieniędzy (a Audi czy Lexe są, oczywiście jeśli stan auta jest dobry), to ja nie widzę problemu. Sam teraz patrzę na 17-18 letnie A6 C4 i za mniej niż 7 tysięcy nawet nie ma co szukać, bo szroty. Za około dychę można już wybierać z czegoś, a to dlatego, że to po prostu niezniszczalne auta, które posłużą jeszcze bardzo długo (na pewno dłużej niż nowy Pasek z salonu czy nawet BMW, Mercedes itd.).
Audi A3 98' 1.6 benzyniak, 230000km - 5500 - warto zawracać sobie głowę?
Czy to prawda, że w Audi, zwłaszcza tych starszych sprzęgło łapie na końcówce? Czy po prostu to wina zajechanego sprzęgła? Ostatnio oglądałem fajną A3, ale sprzęgło to tragedia.. czułem się jakbym zaczynał jeździć, takie problemy miałem z ruszaniem..
no prosze, proroka mamy. z rocznikiem zmiesciles sie w dolnej granicy :) //w chwili zakupu mial 11 lat :X a z kwota to sie kolego pomyliles ze hoho
hehe mysle ze nie hehe :)
po prostu nie polecam pchania sie w takie stare auta. rozumiem w cos, co za kilka lat bedzie klasykiem, ale a4 kombi z pewnoscia do nich nie nalezy
droga dedukcji dziala bez zarzutu
nie wiem czy dyskutowac z redaktorem motoryzacyjnym, ale naprawde bzdury opowiadasz. ciekawe czy duzo ludzi prezentuje podobny tok myslenia nt lexusow is200, to moze go wystawie niedlugo za 25 kafli (bez felg hehe) i z miejsca powiedza 'ooo, tyle kosztuje, ale musi byc zadbany!'
jak ktos by kupil 14 letniego is200 za 20 tysiecy to bym mu tylko uscisnal dlon, poklepal po ramieniu i liczyl, ze to wlasnie ja sprzedaje mu samochod
Polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem.
Kupiłeś 11 letnie auto. Ja pisałem, że pewnie kupowałeś go, gdy miał 12-14 lat. A więc nie, nie zmieściłem się z rocznikiem w dolnej granicy. Zmieściłbym się wtedy, gdybym napisał, że Twoje auto ma TERAZ 12-14 lat.
Zazwyczaj, gdy auto kosztuje powyżej średniej dla tego konkretnego modelu, to jest w lepszym stanie od tych, które idą za mniej. To logiczne i ma zastosowanie dla każdego samochodu. Wiadomo, że trafiają się okazje, ale to są wyjątki od reguły.
Tak się składa, że czytam od dłuższego czasu fora, gdzie ludzie piszą o sprzedawanych akurat w kraju IS200. Praktycznie każda "okazja cenowa" to trup, ewentualnie auto warte dużo mniej niż za niego chcą. Natomiast większość wysoko wycenionych aut jest wartych zakupu, ale nawet one wymagają pewnego wkładu finansowego (czyli z takich 17k robi się z 20 na start). Prawda jest taka, że te auta rzeczywiście są porządne, ale mało jest zadbanych egzemplarzy. Te naprawdę ładne chodzą po 25k+ i nierzadko są to auta od forumiantów, pasjonatów, ludzi, którzy o nie dbali i wiedzili czym jeżdżą. Rocznik czy przebieg nie ma tutaj żadnego znaczenia.
I tak, o każdej porze dnia i nocy kupię 14 letniego IS200 w manualu za 20 tysięcy złotych. Jeden warunek: pełna sprawność wszystkich podzespołów i udokumentowana historia serwisowa. Znajdziesz mi coś, hę?
@vOire ;
Pany włożyłem sporo w Seicento, ale mam taką sytuacje, że muszę to autko sprzedać, chociaż czas mnie nie nagli jakoś okrutnie
Wystawić za cenę większą niż średnia, z uwagi na to, że to tak zwana "dopieszczona igła"(wymienione jest praktycznie wszystko co było nie tak, zamontowane głośniki itp) i twardo przy tym stać, czy dać za mniej niż kupiłem bo inaczej się nie sprzeda? To moje pierwsze auto i jestem dosyć zielony w tym. Allegro, tablica, otomoto, gdzieś jeszcze próbować?