Zależy ile opadają , jeśli tylko trochę nie trzymają linii to wystarczy samemu od dołu chwycić mocniej łapami i przegiąć do góry trochę , jeśli sam nie dajesz rady to weź kogoś znajomego. Sprawdzona metoda ;)
Wersja do druku
http://olx.pl/oferta/okazja-piekne-b...tml#0b1183df7b
co myslicie o bmw 1.8 + gaz?jesli szukam niezawodnego i oszczednego samochodu to dobry wybor?
Bite jak nic. Przód polift tył przedlift.
Niektórzy sobie odmładzają auto, wstawiając poliftowe elementy, ale za taką cenę, to na pewno nie jest tam kolorowo..
pewnie, że tak. Przód bity to odnowimy sobie przy okazji ;) Zwłaszcza za tą cenę.
To nie jest dobry wybor, za ta cene raczej nie wyrwiesz solidnego e46, po za tym ten silnik na to auto to jest jakis zart. Znajomy ma coupe 2.3 170km i to i tak jest moim zdaniem nieco za malo. Nie mowie tutaj o jakichs specjalnych szalenstwach, ale z tym 1.8 to bedziesz 6 razy pod gorke redukowal. Rozwaz wiekszy silnik i powiedz ile masz kasy na ten samochod. 9k max?
a to nie jest przypadkiem 2.2?
No i znowu pytanie do obeznanych - czy nie zdechnę z głodu próbując taką kupetę utrzymać? Myślę raczej o 2.0 150KM, bo bez przesady. Pytanie tylko czy tam części stoją na senownym poziomie cenowym, bo o usterkowości niestety wolę nie słuchać, bo wiem jak jest tragicznie. Kupiłbym serduchem, bo to auto jest po prostu piękne.
@twardy ; @Justakas ; @Master ;
Jak coupe to tylko z jakimś r6 :)
Nie, to sa silniki 2.3 R6 zreszta chyba podobne do tych z e36 (tj. r6 2.3 170km). Do normalnej jazdy bardzo spoko, bez szalenstwa.
Co do czesci to cos powiem wieczor jak wroce z pracy bo tutaj slabo sie pisze, po robocie widze sie z ziomeczkiem od m kupety e46 to napisze Ci cos wiecej jak jest choc o ile wiem to u niego obchodzi sie narazie bezawaryjnie (jakis stabilizator chyba wymienil czy inna pierdole i raz pamietam pojebalo mu kierunek i zbyt szybko migal). Jeszcze na pewno wymienial uszczelki wewnetrzne drzwi kierowcy bo one sie czesto w kupetach e46 obrywaja i niszcza (ori sa bardzo drogie z tego co wiem).
Swoja droga piekne ma to auto, a za miesiac bedzie jaja urywalo. Wrzuce moze jakas fotke bo zazdro mocno... mimo, ze za e46 nie przepadam.
Myślałem, że mówisz o 318Ci z 2 litrowym r4. Z tego co wiem Master nie ma silników o pojemności 2.3. Jest 323 która ma pojemność 2.5l i 170KM. Ja gdybym szukał coupe do 20 tysięcy to w jakimś większym silniku niż ten 320 bo spalanie podobne a osiągi sporo lepsze. 325i po 2000r albo przed 2000 328i. Mają opinie bardziej niezawodnych.
I tylko TOPASBLAU :P
http://allegro.pl/piekne-bmw-e46-325...452639248.html
Ale ten jeszcze nie ma 2.5 z 2001 roku.
Te wcześniejsze brały olej czy coś jeszcze? Ogólnie na pewno nie wszedłbym w 2.8, ale 2.5 wydaje się być stosunkowo rozsądne.
Co się takiego dzieje w 2.0 co się nie dzieje w tamtych? Ja jeżdżę raczej dziadkowo i przesiadka z 1.2 82KM na 2.0 150KM będzie i tak kosmiczna i poczuję każdego kuca.
@Justakas ;
328 sa do 2000 a 325 są od 2000 (a nie po 2000 jak mi się napisało, wiec wszystko jest git). Mexe wszystkie silniki z r6 BMW są dobre, te 2 litrowe są po prostu słabsze i mniej elastyczne a nie palą dużo mniej. Jedyne co ja pamiętam to, że silniki m54 brały olej, ale ile... jedni piszą, że nic, drudzy, że co kilka tysięcy dolewają kapke. Poczytaj na forach tematycznych, wszyscy zachwalają te silniki. Przygotuj się tylko, że w mieście jak zejdziesz do 10 litrów to będzie dobrze :)
Silnik sam w sobie to nie jest problem Mexe. Problem to znaleźć odpowiedni egzemplarz. Auta są mocne, mają tylni napęd i zachęcają do igraszek, przez co wiele ich po dzwonie i innych przygodach. Bez czujnika lakieru nie ma się co rzuszać a jak w środku fotele, kierownica czy gałka zmiany biegów są powycierane to na pewno auto nie ma mniej niż 200k.