Banuj chuja
Wersja do druku
Banuj chuja
przyzwolenie od gorne mam, także tego morda tam wieśniaku bez szacunku do sasiadow
No ja miałbym jakieś 800 metrów XD to tak średnio bym powiedział, tak średnio
@Mexeminor ; Subaru sprzedane, Skoda dalej wisi (ten sam kumpel ma fabie 2009 kombi 1.2) i były tylko 2 telefony, Audi dalej wisi i nawet nikt nie zadzwonił XDDDDD
Poszło za 59 250, kupione za 40 rok temu w kwietniu ale myślę że około 1500 wsadził w rok bo wiem że sonda lambda była wymieniana to jakieś 800zł i coś jeszcze ale już nie pamiętam, może nawet około 2000 wsadził.
chujowo się typek targował, ja bym od razu walił 55k i byśmy się pewnie poniżej 58 spotkali, ale ludzie to pizdy i nie chcą przesadzać, wiadomo, jak auta za dychę, to tysiaka raczej się nie ugra, ale im drożej, tym więcej można urywać i to jest reguła, no chyba, że jakaś naprawdę okazyjna cena jest.
E tam, ludzie nieraz wystawiają sporo powyżej ceny, za którą chcą sprzedać. Oni próbują, to i kupujący zawsze może. Ja za 9 kupiłem auto wystawione za 11 i myślę, że za 8,5 też bym wziął, a może nawet i za 8.
Arevv to legenda siedział za najebanie psa a teraz siedzi za pisanie głupich postów na torgu.
Co za świat :(
Ja zazwyczaj auta wystawiam za dajmy na to 11 900 i jedne co jestem w stanie zejsc to jest 400 do 900, i tutaj już kwestia jak kto się targuje ale nie zszedłbym więcej jak tysiąc złotych na aucie, nie ma chuja
o kurcze spodobało się dla mnie volvo xc70 te stare :hmm
Jakiego producenta klockow/tarcz hamulcowych polecacie jesli chodzi o :
-cene
-jakosc/cena
-jakosc
?
ATE, zimmerman to te lepsze dla zwykłego zjadacza chleba, febi dla cena/jakośc. Dobre firmy to tez np. textar i trw
Mi założyli textary do E39, nie mieli z nimi nigdy rzekomo problemów to i jak się nie martwię, ale wiem, że do BMW polecają zawsze ATE i Zimmermana, praktycznie w każdej dyskusji na temat hamulców tylko te dwie marki latają.
Pamiętaj, żeby klocki i tarcze były tej samej firmy. Tarcze ATE bardzo dobre i bardzo twarde przez co inne klocki będą piszczały na nich.
Odpuść sobie od razu brembo, bo nie warto. Ja kupiłem raz komplet nacinanych brembo z klockami i zwykłe ATE lepiej sobie radziły. O ile może warto dołożyć do nacinanych, tak nie warto do nawiercanych, bo przy zwykłej jeździe uzyskasz odwrotny efekt. Jeśli chciałbyś coś tańszego to TRW, Bosch albo textary, ew. jeszcze Febi.
Ja bym wybrał TRW albo dołożył parę złotych i wziął ATE.
Brembo to można ładować te naprawdę drogie, do tego odpowiednie zaciski i to ma sens. Często te naprawdę dobre marki, znane przede wszystkim z wyczynowych produktów, mają słabe tanie linie do zwykłych aut. Jadą na marce i ludzie się nabierają, bo przecież co to jest jakieś ATE przy Brembo hehe.