http://allegro.pl/renault-megane-ii-...347496028.html
:D
Wersja do druku
Panowie aktualnie posiadam Hondę Accord VII 2006 r 2.0 155 KM przebieg 130 tyś, rozważam zamontowanie gazu do tej Hondy, miał ktoś może jakieś doświadczenia z LPG w hondzie ?
a jak nie to mam drugą opcję sprzedać Hondę i kupić Nissana 350z w LPG lub subaru imprezę 2004+ co sądzicie ?
za Hejty odnośnie LPG podziękuję :)
Jeżeli masz opcje wymiany na subaru to się nawet nie zastanawiaj ;)
Lpg jak by nie znosiło to napewno będzie warte wkładu finansowego, w co wątpie bo teraz jest tyle generacji gazu że te najnowsze napewno sobie dadzą radę z uturbionym bokserem.
Wystarczy obejrzeć parę filmów z takim sti, bo to oszczędzi długiego pisania odnośnie zajebistości tego auta
https://www.youtube.com/watch?v=72GsOf8lA_0
Spójrz jak się trzyma przy mokrej nawierzchni ;)
*Tak wiem, ma "odpowiednie" opony które tak naprawdę daleko nie odchodzą oponom z klasy premium ;)
350z ile gazu pali albo takie subaru? xD
Nie rozumiem fenomenu tych kierownic jak na filmiku wyżej :/
i co w tym filmie niezwykłego? Normalnie jedzie inne też się tak trzymają na rajdach 4wd.
Jeździłem takim samym tylko mocniejszym, na mnie to wrażenia nie zrobiło.
Dodam więcej wczoraj do typeR wkładałem silnik. Który wygląda tak:
http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C32847954_8.jpg
I nie polecam wkładać takiego bo mordęga w huj
Up co nie rozumiesz?
Pokaż mi drugie auto o rozkładzie napędu 50/50, tak dobrze wyważonego mające dużo mocy i takie osiągi w rajdach. Jedynym realnym konkurentem jest evo, które również polecam serdecznie.
Skąd wiesz, ile mocy ma subaru z mojego filmiku? Ja myślę, że około 400, więc Ty musiałeś jeździć jakimś 7set konnym potworem! Jeżeli on na Tobie nie zrobił wrażenia to zasejwuj nfs bo Ci debug wyskoczy od tego pie*dolenia i się więcej nie przejedziesz.
P.s Po co wkładać boksera do type R? Tyle zachodu po to, żeby tracić wszystko przez przedniopęd (szczególnie że fabryka type R po zakuciu smiało osiąga ~450hp)
I tak mi coś mówi że ten silnik był bardziej podobny do tego:
http://i191.photobucket.com/albums/z...utback-hg1.jpg
hahahaha fajnie że w rajdach subaru czy evo nie istnieje znawco rajdów. I nie to co dałeś to jakieś gówno 150 konne, nie wiem zresztą po co to dodałeś?
type r sti, jest na 4x4 i tak, ten też jest po zakuciu
@ a co do filmu to oglądałem go 2x i typ nie potrafi jeździć po mokrym chyba bo jebie te ręce jak by panikował albo huj go wie, źle to robi na tym rajdzie
1. Mitsubishi Lancer 6:19.32
2. VW Golf 5 6:40.24
3. Subaru Impreza STI 6:47.27
4. Subaru Impreza 6:54.35
5. BMW M3 6:57.95
6. BMW 7:00.53
masz wyniki tego rajdu. Tak się głupio składa że trochę wiem na temat rajdów bo mam licencję I sędziego Sportów Motorowych, Ale na tym rajdzie nie byłem akurat. A sti może mieć np 280 koni nie wszystkie mają 400+
_______________________________
Zrezygnowałem jednak z zakupu 2.5 tdi a4b6 :) 1.9 to będzie dużo lepsza opcja na moje zarobki póki co xd
ja o rajdach wiem tyle co nic ale czy na takich zawodach do manewrowania kierownicą używa się jednej ręki? to chyba ja już wiem, że tak się nie robi i od roku staram się zawsze mieć 2 łapy na kierownicy, odpowiednio je przekładać na ostrzejszych zakrętach, czy jestem w błędzie? xd
No czasami musisz 1 ręką bo kto ci ręczny zaciągnie? Czasem trzeba bieg zredukować nie da się zawsze 2 rękami.
ja też łapy trzymam na za 10 druga, na tych profilowanych wypustkach w kierownicy (brawa dla rovera za taki prosty i zajebisty pomysł :) ), ale no nie ma bata, czasami mydełkiem się szybciej wykręci niż przekładając.
no wiadomo, że nie można mieć przyspawanych łap ale powinno się chyba jak najrzadziej puszczać kierownicę tzn. robić to wtedy kiedy trzeba w sytuacjach, które opisałeś
a no, jeśli mówimy o rajdach. Jeśli mówimy o normalnej jeździe np: w trasę, to przeważnie jadę z dwoma na kierownicy żeby mi gdzieś z koleiny nie wyrwało kierownicy. A jak asfalt dobry to czasem jedna ale rzadko, a drugą wtedy coś tam jem albo sączę redbula/ skończę jeść to obie łapy, już nie raz się przekonałem jak 1 ręką sobie trzymałem i nagle poduch powietrza mnie wpiedala do rowu
no ja już nie raz czytałem o tym jak komuś poszła opona na autostradzie (sic) i uratowało go to, że trzymał kierownicę obiema rękami
no pełen zakres ruchu jest to momentu aż się skrzyżują a często nawet poza parkingami to nie wystarcza
btw czy wolniejsze puszczanie sprzęgła po wrzuceniu dwójki kwalifikuje się pod "jazdę na sprzęgle"? chodzi o to by puścić sprzęgło tak by autem nie szarpało i cały manewr odbył się płynnie jak w dobrym automacie ;d