Punto, Uno, Lanos. Tanio jak barszcz.
Wersja do druku
Witam, aktualnie posiadam BMW 5 530d (e39, wersje 193KM) Touring. Jednakże myślę o zamianie jej na Audi a3 8L, Ewentualnie coś w podobie, czemu tak chce zrobić? Ponieważ Bejca sprawdza się jako auto w trasy, jest poprostu najlepszą furą do tego celu IMHO. A po mieście to niekoniecznie jest ta kolorowo z racji spalania, Także pomyślałem o mniejszym motorku, tak 2.0 to maks. Skłaniałbym się raczej ku benzyniakom. Znajde cos ciekawego do 10tyś z opłatami?
Jak to jest z zarejestrowaniem fury z niemczech w polszy? ile to $$?
@Zeliwny ;
Ja swoją a3 8l kupiłem za dychę. Zależy też jak trafisz, mi akurat się udało. Prz silniku 1.9 TDI 110 koni spalanie wynosi 4-6l/100. Licz się z tym, że benzyna na pewno więcej spali.
Przerejestrowanie auta z niemiec to koszt ok. 1500 zł.
Da się dorwać audi a3 8p z jakimś przyzwoitym silnikiem do 20 000 zł?
Przy moich przebiegach interesują mnie raczej silniki benzynowe, jak przedstawia się 2.0 FSI?
Źle, wczesne TSI, FSI, TFSI są niewarte wyboru.
Jeśli będziesz jeździł regularnie ~20 km w jedną stronę, to diesel jak najbardziej może być, szczególnie, że 1.9TDI to stara, sprawdzona konstrukcja i to bez DPFu.
PS Prawdopodobnie wyjebało mi parownik w Passacie, możecie zadawać pytania :(
Może w tej cenie Golf V 2.0TDI 170km?
Wczoraj wracałem takim 500~km do siebie, wewnętrzny i zewnętrzny pakiet R32. Cena <20k.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem. Osiągi więcej niż zadowalające, spalanie przy mieszanej prędkości 120-190 8l~/100.
Tutaj będziesz miał wszystko, VW przebija wyposażeniem Audi w tej cenie.
i masz 2.0 na pompowtryskach.
Podziękuję i @Shagy ; też powinien.
Przybliżysz? @Mexeminor ;
Znajomy chce sprzedać Nissana Almere 2.2 Diesel, 2000rok, hatchback, fajne alusy 17', bez korozji itd za 4500zł. Przebieg tego auta to 220tys km. Co sądzicie o tym aucie, warto brać? Ktoś ma/miał/poleca/odradza?
Zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic sobie mitsubishi galant, ktos mial?
ciagle obstawialem sobie ze kupie audi a4, az trafilem na galanta i cena jak i rocznik przyciagaja mnie, wyglad tez bardzo konkretny tylko nie wiem jak sie sprawuje takie autko
Trzymaj się z daleka od 2.2. W ogóle najlepiej trzymaj się z daleka od N16, bo to nie jest dobry samochód, naprawdę.
Chyba nawet kilka osób tutaj miało, a teraz @Cybuch ; wszedł w posiadanie.
Ogólnie bardzo spoko samochód, może być podgnity, może mieć coś z popychaczami (chyba, w każdym razie coś w tych okolicach) i ew. małe problemy ze skrzynią (nie pamiętam co), ale jak już się to zrobi, to jest spokój na lata. 2.5 V6 podobno robi ogromną robotę, a z gazem jest cudownie również w portfelu.
Dementuję - wejdę w jego posiadanie we wtorek/środę, poprzedni właściciel zostawił go u mechasa jeszcze, żeby wymienić łożysko, okazało się, że nie trzeba i wtryski miały być do regeneracji, ale póki mam jeszcze jakiś zapas gotówki to wolałem kupić nowe, szybsze, bo stare ponoć nie były najlepsze. Bardzo bym chciał żeby pojeździł możliwie bezawarynie jakiś, bo jest dość doinwestowany, czas pokaże ;) a to moje pierwsze auto, więc oczywiście chuja się znam na wszystkim i to duży problem jak dla mnie, pierwszego dnia mam trasę 300km to zobaczymy jak się sprawdzi ;)
Ja miałem 2,5 V6 w kombiaku.
Szybkie, wygodne, dobrze wyposażone, z gazem całkiem ekonomiczne - mogę polecić. Szukaj po prostu egzemplarza z jak najmniejszą ilością rdzy; tą na nadkolach się zbytnio nie przejmuj - atakuje wszystkie galanty i w końcu i tak musiałbyś to zrobić. Zwróć uwagę na kielichy amortyzatorów z przodu, one też lubią konkretnie gnić.
Jak Mex wspomniał, w silniku mogą szwankować popychacze, poza tym nie słyszałem o żadnych pospolitych usterkach.
Ja za mojego dałem 6,5k, włożyłem półtora (rozrządu nie robiłem, wiedziałem, że nie ma potrzeby) i miałem auto do jazdy. Zobacz sobie w furmankach, są gdzieś zdjęcia.
@SzalonyMes ;
no wlasnie obawiam sie tej rdzy ale mysle ze to co zaoszczedze na audi moglbym wlozyc w naprawe i bedzie bardzo konkretne auto do jazdy wyrozniajace sie na ulicy niz 4000 audi :p
wlasnie pod uwage raczej biore tylko 2,5 v6 ;d ale boje sie oplat troche...
zaraz obczaje : ]
a miales automat czy manual? widze ze duzo auotmatow jest a nie jezdzilem nigdy i nie wiem
Miałem automat i nie stwarzał problemów, całkiem sprawnie się tym jeździło. Jeśli masz możliwość, to bierz z kimś to v6 na współwłaściciela i wio. Ja mam teraz auto z silnikiem 3.4 na spółę z mamą i płacę 1100zł/rok OC, gdzie koledzy solo płacą tyle za silniki litr z hakiem...
Potrzebna na szybko aplikacja ktora po zeskanowaniu qr kodu w dowodzie rejestracyjnym pokaże historię napraw. Jest jeszcze cos takiego? Bo generali auto skasowalo taka opcję.
http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Tak...-Polsce-a30630
Potrzebuję auta do 2tyś zł, na dojazdy do pracy, zawiezienie rodzeństwa do szkoły i od czasu do czasu trasy ok. 30km, najlepiej coś w gazie. Zastanawiałem się nad Citroenem Saxo, Fordem Fiestą, Fiatem Bravo lub Goldem III/ Ibizą. Któryś z tych będzie najbardziej odpowiedni? Chce żeby maksymalnie mało palił, dojazdy zafirą kosztują mnie majątek. Może macie własne pomysły na auto? Raczej cinquecento i seicento odpada ;v
w tych pieniadzach to raczej to, co bedzie miało zdrową podłogę, nie bedize chodziło jak traktor i nie bedzie sei tluklo na kazdej dziurze xD i fordy chyba nie lubią sie z gazem z tego co kojarze
szukaj ibizy/cordoby z silnikiem 8 zaworowym 1.4 (60KM), naprawde dobry silnik
polecam te samochody
Do 10 k znajdę dobrego leona? czy raczej lipa ewentualnie może coś innego jakieś pomysły?
Tutaj testy zderzeniowe Leona i Freemonta. Raczej czołówka to nie była.
http://www.lm.pl/aktualnosci/informa..._osob_nie_zyje
dlaczego audi jest takie drogie? inne auta dostane nowsze i tansze czesto z takim samym wyposazeniem wiec w czym audi jest lepsze ? pytam bo podoba mi sie audi no ale szkoda przeplacac dlatego wciaz przegladam jeszcze nad galantym galant mitaszubiszi
A dlaczego buty Nike są droższe od tych innych? Bo dużo się płaci za logo, marka jest znana na całym świecie i ma swój prestiż to dlaczego ma być tania? Też mi się podobają i też narzekam że drogie ale pewnie i tak będę dalej Audice miał bo mi się po prostu podobają.
Audice to takie lepsze volkswageny w innym opakowaniu a tak to samo
Też stałem przed tym wyborem u mnie padło na gala, ale nie namawiam. Różnica miedzy nimi była taka, że większość a4 miała klimę (auto bez klimy nie wchodziło w grę u mnie) szyby w prądzie i inne takie 'bajery', bez których nie wyobrażam sobie samochodu, więc jak ktoś by mi powiedział, ty kupiłeś 15 letnie auto, zoba ty głupi ja kupiłem 10 letnie hehe, a by miał jakąś ubogę wersję (bez klimy chociażby) do tego ezgemplarz nie najlepiej utrzymany to kisnę z takich głąbów. No cóż, dla każdego co innego ;)
A ja wam powiem, że chętnie bym kupił auto z korbotronikiem i klimatyzacją. Elektryczne szyby przy klimie są niepotrzebne totalnie, dodatkowa rzecz do zepsucia się (a zdarza się to stosunkowo często), otwierać je trzeba tylko na bramkach czy na jakichś parkingach, a wtedy można pokręcić.
Szukam czegos za 10-12tys. Minimum te 110-130 kucy, najlepiej diesel albo benzyna+gaz. Myslalem nad audi A3, albo o jakims azjacie. Sa jakies azjaty godne polecania? Bo kompletnie nie znam tamtego rynku.
http://olx.pl/oferta/vw-golf-iv-4-1-...f3cea;promoted
Co myslicie o tym ?
nie wiem, rob co chcesz bo moze sie nie znam ale teraz jakbym mial 12 tys to bralbym audi a4 b5 99' po lifcie z jakims 1.8 albo 1.8 T i jeszcze strzelam ze cos by ci zostalo. osobiscie b6 mi sie nie podobaja
albo jakas ladna,zadbana a3 z fajnym silnikiem :) kolega ma golfa tyle ze 5 i chyba dlatego nigdy bym nie kupil golfa(6tys w ciagu pierwszych msc uzytkowania na naprawy)
Sam przybieram się do zmiany na lepsze i zastanawiam się nad wyborem do 20 tys. Najbardziej skłaniam się do Audi, jednak chętnie wziąłbym pod uwagę inne auta.
Na pewno coś powyżej 2000 rocznika, silnik przynajmniej 1.8 i te 180KM pod maską. Benzyna, skrzynia manualna i klimatyzacja. No i podstawa - eleganckie w środku. Na zewnątrz to już mi to lata.
Jakieś sugestie? :)
Co sadzicie o skodzie octavi 3? Za 2 lata mam zamiar wziac ja na kredyt ;D albo kupie 2-3 latka. Napewno chce 1.4 tsi 140KM. Zadnego diesla. Ma ktos w rodzinie? Albo nowa fabie lub rapida?
Bo opinie sa rozne innym pali malo innym duzo.
szczerze gdybym ja miał brać jakieś audi a4 z roku 98/99 + + + to raczej pchnąłbym się w Grande Punciaka pozytywne autko i roczniki 2006 w góre.
Albo może Fabie tą nowszą ale nie wiem czy dostaniesz ją za 12k. Ale co kto woli.
Kombi w benzynie do 7-8 tysiecy łącznie z oplatami i wszystkim?
Na razie zastanawiam sie nad focusem r.2000+, ma najmniej chujowy wyglad z wszystkich kombi w tym przedziale cenowym. Znajomy ma i tez jest zadowolony. Ale ja leming bez doswiadczenia a to byloby moje pierwsze auto i sie boje cokolwiek kupic bo brat kupil za 6k mazde 323 i wjebal w pol roku dodatkowe 3k i nadal ma zlom, a ja sie ni chuj na samochodach nie znam.
http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-...-ID6y3rlB.html
http://otomoto.pl/oferta/volvo-v40-k...-ID6y6z1Z.html
http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo...-ID6y7VlH.html
Coś możecie powiedziec o tych autach?
@Mexeminor ;
Ty pracujesz w jakimś warsztacie czy coś że tyle wiesz na temat wszystkich samochodow?
Segment C lub D za 5-6 tysięcy, benzynka do 2.0 z silnikiem pod gaz, przebiegi 60 km dziennie i w weekend trasa 250 lub 450 km. Myslalem nad lagunką 1 1.8 benzynka http://otomoto.pl/oferta/renault-lag...-ID6y8eUt.html
Co innego mozecie polecic?
MA byc w miare komfortowo i tanio w utrzymaniu. Rozważałem też audi 80, ew golf 3/4. Tylko podajcie które silniki pod gaz będą dobre z tych samochodów
Przecież Golf V to jest bardzo dobre auto, oczywiście mówię o tych z silnikami, które miały już wyrobioną markę w dniu premiery tego modelu czyli np. 1.9TDI.
Ja bym się w TSI nie pakował, ale nie mają takich złych opinii te silniki, sporo poprawili w tych nowszych. Nie zmienia to jednak faktu, że nie są one solidne, co najwyżej przeciętnej trwałości.
No i palą raczej sporo jeśli chcesz pocisnąć, przy spokojnej jeździe sprawdza się niskie spalanie podawane przez wielu użytkowników.
No ale nie porównuj Grandziaka, powiedzmy '06, z A4B5 '99, bo w cenie takiego Punciora masz A4 z końca produkcji (2001) i jeszcze kilka tysięcy w kieszeni.
V40 to jest bardzo dobry wybór, ale przedlift, bo polifty mają benzyny chyba od Renault i parę innych rzeczy, które nie są chwalone przez użytkowników. Poza tym przedlifta kupisz w dobrym stanie za 7-8k, polifta - nie ma opcji.
nie, nie pracuję, po prostu trochę się interesuję i staram się wszystko co wiem tutaj przekazywać.
w kwestiach typowo technicznych lepiej pytać @Pavel321 ; ,bo on rzeczywiście pracuje w warsztacie i to ponoć niezłym.
Te Laguny to są w chuj solidne auta, wszyscy sobie je chwalą. Te 1.8 też chyba jeden z lepszych motorów, gazować można.
Alternatywę trudno wskazać, bo Renaulty mocno traciły na wartości i kosztują śmieszne pieniądze. Można jakąś Nubirę/Leganzę poszukać, ale jednak wolałbym Lagunę mając te 5-6 tysięcy można dorwać igłę z końca produkcji nawet.
znacie jeszcze jakies auta pokroju mitsubishi galant i audi a4 co beda mialy 150 km
raczej nie chce za duzego silnika, 2,5 v6 w galancie jedynie dlatego ze to najlepszy dla tego auta.
kwota do przeznaczenia okolo 8500 tys ale jak sie trafi cos fajnego to i 9
Ojciec miał taką przez jakieś 10 lat. Niestety gaz I generacji, więc były problemy, nie wiem czy to wina generacji czy instalacji przez mechaników, ale poniżej 2 tyś obrotów potrafiła jakaś uszczelka pod maską zeskoczyć i trzeba było ją nakładać ponownie, ale dopiero jak wystygła. Poza tym solidne auto, było bite 3 razy, a ciągle opłacało się robić, silnik to właśnie była 1.8 benzyna.
@Mexeminor
Co powiesz o BMW 530D? Manual. Wiesz coś o tym silniku? Pytałem się trochę znajomych i porównując Audi A6 C6 3.0 TDI BMW wypada lepiej pod względem mniejszej awaryjności a ceny części są podobne, bo to auta klasy premium. Czy to prawda? Wiesz może coś więcej o 530D? Czytałem trochę na forach i necie, ale zawsze to jakieś dodatkowe informacje :)
klapki kolektora ssącego mogą wpaść do tłoków i rozdupcyć silnik
tak to silnik majstersztyk
Czemu lepsze? Zawsze właśnie każdy bardziej wychwala 3.0 TDI z tego co słyszałem ale to dobra wiadomość. Lipa jest taka, że najwięcej jest w wersji kombi i ciężko znaleźć fajnego sedana (nawet w Niemczech/Francji)
No jak masz Audi, to chwalisz TDI, a że więcej ludzi ma Audi niż BMW (przynajmniej z 3 litrowymi dieslami), to jest jak jest. W każdym razie fakty są takie, że 3.0d jest powszechnie uznawany przez specjalistów za jeden z najlepszych współczesnych diesli, a TDIki CR niespecjalnie (nie mówiąc o PD, bo wiadomo co to za szajs po 2005 roku).
Jest jakiś posiadasz e46/e39 z silnikiem 2.3+? Czy jest sens kupować takie benzyniaki? Większość pewnie była pałowana