koszty utrzymania w jakiejs liscie moglbys zrobic? Czy podobnie to wypadaja?
Wnioskuje ze e90 bedzie na samym dole ;p
Wersja do druku
koszty utrzymania w jakiejs liscie moglbys zrobic? Czy podobnie to wypadaja?
Wnioskuje ze e90 bedzie na samym dole ;p
i jeszcze pytanie jak w tym zestawieniu wypada alfa 159 1.9 jtd, bo widze ze 2007 rok juz ponizej 20k są
gościu odradzam passata b6 co chwile coś się w nich pierdzieli nontoper robie je u siebie na warsztacie i tez bym zostal przy audi
obejrzalem te audi, ceny chore, roczniki 2005 a cena 25k++, za te pieniadze to juz nowsze i maliny mozna wytrzasnac. No i wyposazenia zero
Calkiem mi sie spodobaly te alfy, do 20k spokojnie sie zmieszcze i rocznik 2007. Do tego mega ciekawy wyglad i wyposazenie, ponadto slyszalem ze 1.9 jtd super silniki, a diesle wiec palic malo beda. Chyba bym to łyknął w najblizszej przyszlosci. Ktos wie jak z utrzymaniem tego?
a cos do 13k? +/- 2k
samochod tylko do miasta
prosze opisz
@up
u mnie ten sam motur jbc
No to zacznijmy, że jako takich awarii nie miałem wcale(odpukać) tylko części eksploatacyjne. Ostatnio zrobiłem grubszy serwis, wymieniłem piasty, bo zaczęły huczeć i dwa górne wahacze, koszty to coś ponad 200 zł za jedna piastę i podobnie za górny wahacz + robocizna. Wymieniłem jeszcze rozrząd choć nie musiałem, ale wywalałem klapy wirowe, a to ta sama robota więc stwierdziłem, że nie będę oszczedzał. Ceny rozrządu też nie wygórowane, bo za części jak się nie mylę to coś koło 500 zł, oczywiście części kupował zaprzyjaźniony mechanik z rabatami, bo wole zapłacić więcej niż zakładać jakieś chińczyki. Autko fajnie się zbiera, bez problemu wyprzedzasz inne auta i tiry. Drogi trzyma się nieziemsko dzięki zawieszeniu, ale coś za coś, jeżeli je naprawiasz to jest dość drogie, ale jak założysz dobre części to nie zepsuje się po 5000 km, nawet znajomi byli zdziwieni, że tak trzyma się drogi i dobrze prowadzi. Spalanie w cyklu mieszanym u mnie to około 7l, więc jestem zadowolony, bo lekkiej nogi nie mam. A z wad to takie w sumie jakieś drobnostki, ale ja ogólnie jestem zakochany w tym aucie i mogę być nieobiektywny, to że zawieszenie czasem skrzypi mimo, że jest nie wybite( można przesmarować smarem silikonowym, ale na długo to nie pomaga, u mnie osobiście nie skrzypi), ze względu na kształt maski dużo odprysków jest, szczególnie jeśli jeździsz po autostradzie, i podobnie na nadkolach z tyłu, nie jest zbyt zwrotna jeśli chodzi o manewrowanie na parkingach, auta podobnej wielkości zawracają ciut lepiej, ale idzie się przyzwyczaić. Przy kupnie trzeba zwracać uwagę na progi, bo jak ktoś źle podnosił i nie zabezpieczył ich potem to może wychodzić rdza, u mnie nie ma grama rdzy, dlatego szukałem jej pół roku , żeby kupić w możliwie najlepszym stanie. Jeszcze większość z nich ma dość dobre wyposażenie, rzadko zdarzają się modele(przynajmniej w dieslu) bez automatycznej klimy. No i wygląd, to już kwestia gustu, ale dla mnie jest piękna, a 159 jeszcze lepsza.
co sądzicie o Hyundai i40 1,6 diesel z 2011 roku, z przebiegiem 160 000 km? sprowadzany z Niemiec
Też mam e90 z m47 i nic się nie psuje ale co z tego. Wystarczy wejść na forum bmwklub i zobaczyć jak chłopaki topią tysiące w remontach benzyniaków pijących olej. Czasami dochodzą nietypowe usterki elektroniki których zdiagnozowanie nieraz jest ciężkie. No i wadliwy rozrząd w n47. Tymbardziej że on chcę kupić zadbane e90 za 25k-28k XDDD za tyle to nawet największa bieda edition 318i będzie totalnym szrotem
Widze ze bmw to samochodu dla fanów marki i kozactwa, bo nie dosc że cena za samochód jest nierozsądnie wysoka, a jeszcze martwic sie o utrzymanie przy tym to katastrofa