Miałem taką stronę, ale tam tylko amerykańce szło sprawdzić, także tu niestety nie pomogę :/
Aczkolwiek słyszałem, że takich stron jest dużo, więc google i ogień, zaraz znajdziesz coś legitnego.
Wersja do druku
Miałem taką stronę, ale tam tylko amerykańce szło sprawdzić, także tu niestety nie pomogę :/
Aczkolwiek słyszałem, że takich stron jest dużo, więc google i ogień, zaraz znajdziesz coś legitnego.
@Astinus ;
Koszty utrzymania takiej Astry a odpowiadającemu jej GP Abarth, będą podobne. Cena zakupu również. Osobiście bym wziął Abartha, bo imo wygląda nieziemsko, Astra nie ma podjazdu, no chyba, że OPC, ale to nie ta półka cenowa raczej, kilka koła więcej lekko trzeba na taką wyłożyć.
Nie korzystałem jeszcze, ale na innym forum polecali: http://www.auto-records.com/. Firefox mi pamięta jeszcze bimmer-check.com, ale tam życzą sobie od 100 cebul w górę
bimmer-check podają dokładnie to samo, co by się dostało w ASO, z tym, że za 1/5 ceny. Warto jeśli ktoś chce poznać historię serwisową, ale oczywiście tylko BMW.
Nejn, w zyciu nie mialem bemki. Aczkolwiek jechalem z Krynicy Morskiej do Bialegostoku e39 530i zagazowanym to pomimo 180km/h na dwupasmowej i w granicach 130 po normalnych drogach spalanie wyszlo 12,5 gazu. Ja a6c5 2.8 mam. Plus mam caly bagaznik zajebany narzedziami ktore tez podnosza wage ogolna auta i kurwa jakis olow w podeszwie w prawym bucie
Jeszcze dodam broniac samochod, ze dzisiaj w jedna i druga strone jechalem calkiem oszczednie tylko chwilowo przekraczajac 120kmh wiec licze ze jak jutro zatankuje to wyjdzie mi wynik w granicach 11-12 litrow.
A no spoko :D, to coś mi się pokiełbasiło.
Generalnie jak patrze wlasnie na spalanie takich 2.8 w audi czy 3.0 R6 w bmw to utwierdzam sie w fakcie ze V8 jest mega oszczedne;p
S6 c4 z ktorym mialem do czynienia 27 w miescie (ale to bylo zrobione 100km czysto for fun zeby pobawic sie autem) kumplowi ktory ja posiadal palilo 22. U mnie po miescie wachania sa od 16 do 21. Trasa to tak jak wczesniej napisalem, jutro powinno wyjsc w granicach 11-12, maksymalnie do 17 ale byl to jednorazowy wybryk 150 kilometrowy. W tym tygodniu dorzuce pewnie kolejne 1000km i w weekend z 400 to postaram sie zwrocic uwage na rozne style jazdy i ich konsekwencje przy spalaniu
https://www.otomoto.pl/oferta/citroe...tml#ffd72adbde
co myslicie ?
Ford Focus I gen w kwocie ok 5k PLN będzie dobrym wyborem? Macie jakieś inne propozycje? Rozważam zarówno diesla jak i bene nadającą sie do LPG, najlepiej hatchback 5d
w foce tylny zawias dosyć drogi w robocie więc imo warto się przyjrzeć przed zakupem bo ostatnio poszłoo 2k czy tam nawet 2,5k na remont, poza tym fajna bryka ale mi się tym fatalnie jeździ, męczy się człowiek podróżowaniem w tym aucie
Auto godne polecenia, motor ok, a co do tego konkretnego egzemplarza to jak wszedzie, trzeba dobrze sprawdzić i poszperać co piszą o handlarzu.
Osobiście ucinałbym palce za takie montowanie korka do gazu w dzisiejszych czasach, no ale cóż, może poprzedni właściciel tak chciał.
Szukam czegoś na pierwszą furę za 5-7k.
Myślałem nad:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-2-ID6yXY2l.html
Ew. Daewoo/Chevrolet Lacetti.
Jestem osobą dość wysoką, więc w sumie przydałby się jakiś miniwan, ale to nie za taką kasę. Ta mazda wydaje się być całkiem przestronna. Niestety nie mogę znaleźć zbyt wielu opinii na temat tego auta, gdyż bardzo krótko było sprzedawane w Polsce i nie wiem jak z częściami (dostępność i cena)
Na początku celowałem w Punto, ponieważ uczyłem się na nim (Evo z 2014r), ale IIgen ma mieszane recenzję, a III (Grande Punto). Niestety ceny za "świeżo sprowadzone" zaczynają się od ok. 9k, krajowe 10+. trochę drogo, jak na moją kieszeń, za to części tanie i dostępne.
Czy ktoś miał styczność z Mazdą 2 i może coś o niej powiedzieć lub znaleźć jakąś alternatywę? Bardzo zależy mi na wysokim aucie z dobrym wspomaganiem