Zobacz na kierownice, pusto, szukaj z przyciskami do tempomatu i sterowania radiem
Jezeli masz jakies konkretne pytania co do cruza to moze uda mi sie pomoc
Wersja do druku
Mnie zawsze bmw odstraszało archaicznym wręcz odrażającym środkiem, do e60 włącznie to jest kurwa dramat. Dopiero w e90 (oczywiście w wersji z navi i idrive) jakoś to wygląda nawet ponadczasowo
E46 to nie ma się co czepiać. W końcu zostało zaprojektowane 20 lat temu, ale e60 to prawda. Mogli się bardziej postarać.
Za 16, oleje filtry do wymiany na poczatek, i klocki tarcze tyl. Troche imo tanio. Jezeli chodzi o idealny srodek chodzilo mi o stan.
U mnie audica poszla za 16.5 ale nic do roboty nie mam oprocz kosmetyki (takie trojkaciki na tylnych drzwiach do wymiany bo lakier sie luszczy, troche na prawych drzwiach przednich bezbarwnego schodzi ale mala plamka).
STI poszlo za 40, ale felgi do renowacji, zawiecha tyl do ogarniecia i cala do malowania wiec do lali jej w chuj brakuje, cale szczescie ze mechanicznie jest utrzymana ideal
Wszystkie 3 samochody w podobnym czasie zakupione i kurwa zostalem z najslabszym autem w bandzie :(
@Waw992 ; za ile!? 16k za 330xd z 2003 roku? Ten koleś to jakiś debil, czy auto ulepione czy jak? Bo przecież to jest 10k za tanio, no japierdole, za 25k to by ludzie się rzucili nawet, to by była wciąż okazja.
A co do wnętrza w BMW - E39 ma świetne wnętrze, bardzo ponadczasowe i ergonomiczne, no może poza panelem klimy, który jest gówniany, ale poza tym wszystko świetne. Nie wiem jak można twierdzić, że to jest brzydki środek, kiedy to jest perfekcja w prostocie, lepiej się nie da jeśli chodzi o wnętrza, bo właśnie takie one mają być.
Ten x nie byl nigdzie wystawiany, dostal kumpel telefon (ten ktory szukal s6)ze jakis tam ziomek ma e46 330d do ojebania, czy nie chce obejrzec. On mowi chuj, na miejscu nic nie szkodzi, dzwoni po 1.5h zebym mu 5 tysiecy pozyczyl bo nie ma jak wieczorem wiecej hajsu wyplacic. Mowie, polskie menu w duzej navi, 2x opony, felgi 17, stan w srodku ideal, nawet zadrapania nie ma na plastikach, 4 lapy naped, turbo zrobione okolo 20 tysiecy temu, piekny niebieski kolor, z tego co pod latarnia sie przygladalem to nie porysowana ani nic. Niby zero szpachli, rdza wiadomo jak w e46 kombi, pod szyba lekko wychodzi ale to wszystko. Skora itp, jedynie czego jej brakuje to sportsize'ow
To są dwie opcje:
1) sprzedający debil (jak już wspomniałem);
2) auto ma jakiś grubszy temat, który nie wyszedł przy oględzinach, a sprzedający już nie miał z nim siły.
Nie ma innych możliwości. Skłaniam się jednak ku 1), w sumie zajebisty fart, zazdroszczę jak pojebany.
Ziomek mechanik, a zadzwonil z tym tematem do niego staly klient wiec watpie zeby to byla mina.
Ale jebac, ja planuje audiczke podszykowac pod lale i moze za rok ja wypierdole za ponad 20k
No to jak mówiłem, 1). Zdarzają się takie okazje, szkoda, że nie każdemu :/
A ja dzisiaj 2 nowe ogniska korozji znalazłem, kurwa mać. Rok w tym kraju ojsranym i już gnije gdzie się da, to jest dramat.
To jest przykre zeby bmw mialy takie problemy, to jest jeden z powodow za ktore nie lubie tej marki ale marzy mi sie w przyszlosci e36 2.8 cabrio wiec i tak przybije jeszcze pione z bmwucha
No Audi jest o tyle dobre, że rdza się jej nie ima prawie w ogóle. W sumie następne auto to pewnie będzie A6C6 2.4 w manualu, ale to pewnie za 3+ lat, bo wcześniej nie będzie mi się chciało tyle kasy wydawać, a za kilka lat już za 15k będą niezłe egzemplarze. Ostatni dobry silnik, warto imo w to zainwestować.
Też mi się marzy taka a6c6 i najrozsądniejszy dla mnie wybór to chyba właśnie ten 2.4 i do tego lpg wrzucić. Avant na ledach coś pięknego. Szkoda że na alledrogo każda taka audcaa ma po 250k nalatane, chuj wi ile przy takim przebiegu zacznie się rzeczy sypać.
Przypominam tylko, nie wszyscy o tym wiedzą, ale w 2.4 jest też zjebany napęd pompy oleju :)