coś to szybko sprzedajesz? co siada? xd
Wersja do druku
coś to szybko sprzedajesz? co siada? xd
Silnik 1.8 to jest największy minus tego samochodu ;)
Za te 5 tysiaków to auto nie wygląda źle, ciekawe jak przy bliższym kontakcie :)
Prędzej, czy później kupiec się trafi ;)
@Supermate
Rocznik nie jest niczego wyznacznikiem,moje 328 z 98 roku było w lepszym stanie niż 3/4 5 -7 letnich aut na rynku,bmw jak jest zadbane to będzie służyć setki tysięcy kilometrów,tylko u nas zadbaną bumę trafić katastrofa,bo ceny są niskie,ludzie hajs mają,i zazwyczaj bmw musi przejść przez jakiegoś katownika,który mimo silnika 1,8 max 2,0 LPG pali gume na mieście,i lata bokiem na mokrym,taki mamy klimat ;p
@Szymon
To jest 1,8 IS nie zwykłe 1,8 ,140 KM w tej budzie na prawdę sobie radzi,robiliśmy porównanie e36 coupe 1,8 is vs e36 coupe 2,0 i dopiero na końcu trzeciego biegu 2 litrówka zaczyna odchodzić z pojemności :),widziałem nawet filmik jak gość miał szpere w 1,8 is'ie fabryczną 25% to ładnie kuprem zamiatała :p
Słuchaj wiem, że to jest IS, trochę w temacie Bmw siedzę. No porównanie wiadomo, że zbliżone bo różnica 10km. Chodzi mi po prostu o to, że silnik 1.8 pali prawie tyle samo co 2.0, tylko że na 2.0 jest więcej napaleńców i ludzie częściej szukają 2.0 niż 1.8. Silniki 1.8 mają tylko taki plus, że są tańsze w zakupie.
A co do zamiatania to, może i zamiatał ale to jest za słaby silnik na takie jazdy i tylko się męczy.
miniumum 1,5 L mniej spali w skali roku dużo ,no i 4 gary więc tańszy w ekploatacji,z tych wszystkich starszy silnikow typu M50B20,M52B25,M50B25 M52B28 naj ekonomiczniejszy jest ten ostatni,mimo to że ma największa pojemność.
UP@
Autem można jeździć dynamicznie,ale trzeba to robić z odpowiednim podejściem i więdzą bmw są do tego żeby się nimi szybko przemieszczać :p,ja nigdy nie oszczędzałem w Polsce swoich aut,ale właśnie nie katowałem ich na zimnym,po przegonieniu zawsze dałem chwile poodychać,i wszystko co miało być robione robione było na czas albo i nawet przed.
A co do BMW tych starszych,ale nowszych w sumie też ja jestem zwolennikiem zasady że je trzeba zawsze oglądać w 4 pary oczu gdyż 1 może coś pominąć to drugi coś znajdzie,zresztą każdy ma jakieś swoje doświadczenia z autem , i zawsze z podłączeniem pod kompa bo w BMW głupi wysypany czujnik położenia wałka rozrządu może świadczyć o tym że vanosy nie funkcjonują prawidłowo,a wtedy zaczynają się koszta.
PS. Odnośnie katowania odkopałem swój pierwszy wyścig w życiu :D właśnie tą 316i już było widać że coś nie tak z głowicą,bo strasznie dymiła na biało
https://www.youtube.com/watch?v=Zs8FMEltQPA
No i nie ma co oszczędzać i kupować jak najtańszych bmw, e46 kupi się już za około 10tys ale wiadomo nie będzie w idealnym stanie. W dzisiejszych czasach taką kasę za granicą na wakacjach można zarobić. Później kupi jeden z drugim taką bmw wytłuką ją ostro nic do niej nie dokładając i sprzedają. Dlatego kupując bmw trzeba sprowadzić je 100 razy :)
UP@
Masz stuprocentową rację ja za swoje 328 targowałem z 21 tysięcy na 19300,fakt włożyłem jeszcze z półtorej zaraz po kupnie (łapa silnika,olej,i jakieś duperelki)
Jakieś 2 mieszki po mnie kolega kupił 328 sedana + lpg za niecałe 15 tyś,tak się cieszył że zaoszczędził,od tamtego czasu żeby nie skłamać ale robił w niej chyba na prawdę wszystko co się może zepsuć w e46,spawanie tylniej podłogi,łapy silnika,vanosy,kolektor etc etc etc ~
No widziałem, zdjęcia no to i tak nie dałeś znowu tak nie wiadomo ile. Wiadomo rocznik rocznikiem ale jeśli e46 jest zadbane (jeszcze w coupe) to ceny oscylują w granicach 25-30tyś. Znajomy kupił e46 dość tanio (sedan) na dzień dobry turbo i wiele innych rzeczy które po podliczeniu dały wynik, że miałby e46 tylko że 3.0 a nie 2.0 i to już dość dobrze wyposażone.
A tak nawiasem możesz coś napisać o 540? W przyszłości (odległej ;)) byłbym takim czymś zainteresowany, miałeś automata czy manuala? Manuala ciężej kupic ale wolał bym wiadomo manual. Miałeś na podwójnym vanosie czy tą jeszcze przed liftem? Czysta benzynka czy gaz? Realne spalanie ile Ci wychodziło i jak z kosztami eksploatacji (wiadomo hamulce droższe niż seria e39 520) ale chodzi mi o ogólnie koszty jak się kształtują (wszystkie tematy przeczytałem na bmw-sport i syndyku ale jedna opinia więcej nigdy nie zaszkodzi)
ja dalem za e36 3.5 i wszystko sie psuło. dosłownie wszystko. silnik, gaz, nawet jebane szyby przestaly dzialać :D
E46 330 CD bądź 330D Cabrio, to są ogromne kwoty, często przekraczające koszty e90 320D ;d fakt że z tego silnika można wyciągnąć prawie 235 KM,ale to jednak diesel,podejrzewam że komplet wymiany wtrysków ,oscyluje w granicach 4 tyś :O+turba i inne głupoty to wyjdą te koszta co się zaoszczędzi na benzynie względem 330I ,swoją drogą z tego co widzę na wielu forach,teraz są tak dobre istalację gazowe (przysięgam że znam gościa co ma LPG w E39 M5, ścigał się z innymi M5'tkami i nie ma spadku mocy !!!! )że można wrzucić do każdego silnika benzynowego instalacje,cieszyć się dużą mocą ,jeżdżąc za małe pieniążki,najlepszym przykładem jest to że 540 W gazie (4,4 L pojemności 286 km),na trasie spali za mniej hajsu gazu,niż passat 2,0 tdi ropy ;d
@UP
To pewnie właśnie miałeś nieszczęscie trafić po katowniku ,jaki silnik tak z ciekawości ?
wg. mnie zdrowe e36 z silnikiem powyżej 2,0i dobrą instalacją to minimum z 9 kafli,plus ze 2 na wkład w auto
Moje doświadczenia z 540 nie są zbyt miłę
Kupiłem rzekomo od super fana i mechanika z 5er,okazało się że w wielu miejscach jest pokazane jakim gość był mechanikiem,straszna rzeźba trytki srytki etc.
Odnośnie auta,silnika,co mogę powiedzieć bardzo pewne w prowadzeniu,dosyć mocne (równo z 645i do 3 biegu,która ma 333 konie),i od dołu i od góry ładnie ciągnie,
skrzynia manuala jest ta sama co w m5,więc jak się kupi zajechaną to ciężko dostać i koszta od 2,5 tyś w góre,ogólnie koszty prawie takie same jak w innych e39,po prostu więcej swiec,inne hamulce,no i zawiecha pod v8,ale kolosalnej różnicy nie ma,odnośnie spalania ,przy szybkiej jeździe po mieście przedział 16-20L,na trasie można było zejść do 9-10, na pewno paliła mniej niż obecne audi,ale mimo to i tak dużo.
Ja uważam że jak kupować to tylko Manual,automat zamula to auto strasznię,wręcz zmienia jego charakter na ospały,minimalna cena za zdrowe 540 w manualu to 16 tyś,i trzeba się liczyć z wkładem,te silniki naprawdę dobrze znoszą lpg,tylko musi być dobra instalacja ja za wiele w niej nie robiłem krótko ją miałem,wiem że przy 200 tyś ,lubi klęknąć pompa paliwa,co i mnie spotkało,no i wymieniałem świece,ja miałem wydech kompletny z m5 ( w tym celu była przespawana podłoga,normalnie m5 nie ma koła zapasowego)więc w tym aucie nie potrzebowałem radia :P
No ceny e46 w tych silnikach porażają szczerze powiedziawszy. Cały czas przeglądam aukcje to i wołają sobie za nie po 40tyś tylko, że wiadomo takie auta stoją na allegro po pół roku rok i dłużej. Tylko, że jeśli raz się zakocha w Bmw to moim zdaniem już z tej "choroby" się nie uwolni. Brat miał e46 teraz e90. Ja też celuję na razie tylko w bmw.