Nie wiem, ja tam nie odczuwałem tego zbytnio, ale właścicielem jest mechanik i skoro tak mówi to mu wierzę. Może ktoś szuka auta, to polecam bo gość ma ciśnienie na czas, a te auto mogę z ręką na sercu polecić a i cena jest w chuj dobra, to 2004 rok
Wersja do druku
Nie wiem, ja tam nie odczuwałem tego zbytnio, ale właścicielem jest mechanik i skoro tak mówi to mu wierzę. Może ktoś szuka auta, to polecam bo gość ma ciśnienie na czas, a te auto mogę z ręką na sercu polecić a i cena jest w chuj dobra, to 2004 rok
podeślij mi na fejsie jakieś podstawowe fotki i VIN, mogę mieć kogoś, kto by je chciał.
kogoś :kappa :nosaczhmm
No na pewno nie siebie, bo ja akurat BMW w dieslu bym nigdy nie kupił.
mex kurwo jebana, przydalbys sie do czegos raz i powiedzail ze t jet 120km ma koło dwumasowe, a nie kurwa pierdolisz caly czas jakies zbędne kocopoły i człowiek sie z google musi takich rzeczy dowiadywac. a zeby cie chuj strzelil
Jak to jest common knowledge, a ty coś pierdolisz. Nie wiń mnie za swoją niewiedzę, może jeszcze mnie oskarżysz o swoją wpadkę że ci nie powiedziałem, że ospermioną knagą się nie rucha, co?
A juz wieeem. Jak ktos cos pyta to ty szybko into wikipedia i potem referujesz a tego nie bylo
:kappa
Rozumiem
@Mexeminor ;
Cos o tym?
https://www.otomoto.pl/oferta/peugeo...GxXk77p5dRaogY
Cumpel chce kupic
1.6 dobry motur, tylko w 110 już dwumasa była
huj jade jako zabawke kupić se fabie1rs zjebany kaprys
Się zgadza.
Dodatkowo lubią się zapalić, takie z nich gorące chłopaki z tych 307. Serio, było sporo takich przypadków.
Ogólnie ja bym się nie wpierdalał, bo niestety nie są one chwalone za bezawaryjność i oczywiście problemem jest elektronika. Sam silnik bardzo dobry, reszta mocno przeciętna. @Master ;
Dlaczego akurat na to się uparł?
Pany pytanko.
Mam samochód z silnikiem m54b30 i coraz bardziej rozmyślam nad kupnem i montażem kompresora.
Byłby to kompletny zestaw pod m54
Teoretycznie podane jest, że pójdzie bez problemu bez kucia silnika etc tylko jak wypada kwestia z chłodzeniem?Kod:Kompresor SC-05 v2 = max doładowanie 0,5bara
- kompletny dolot kompresor â kolektor
- filtr stożkowy Simota ( za dopłatą KN )
- zawór upustowy DV (za dopłatą wersja CNC)
- flansza mocująca z rolkami i paskiem
- wtryskiwacze odpowiedniej wydajności (używane)
- mapa silnika ( tylko do m52tu m54 )
- komplet śrub
- instrukcja foto
- dodatkowe przewody i zaślepki potrzebne do montażu
Przejdzie to na oryginalnym IC czy trzeba zmieniać na wydajniejszy?
Obczajam sobie co prawda dwóch gości na fejsie którzy mają to w tym roku montować do w/w silnika jednak nie do końca na chwilę obecną wiem co z IC.
Czy nastawiać się na dodatkowe 2k pln czy nie muszę :D
witam myślę nad wcześniejszą zmianą auta, rok z jednym to chyba będzie wystarczająco, dlatego też nie za 40k a za jakies 15-20 i tak se tera myślę co może konkurować z chryslerem pacifica? ten skurwiel ma wszystko, wygoda (szczególnie z tyłu, a pod tym kątem patrze, potężny silnik, przestrzeń, awd jak się chce i do tego tani jak cipki w lublinie
co z nim jest nie tak?/?
aha to że brzydki to wiem
Jak poszukasz to znajdziesz ludzi, którzy montowali te kompresory, afaik żodyn ni ma IC, tak samo jak fabrycznie nie masz IC mając M54B30, bo i po co. Tak naprawdę problem tutaj to stan twojego M54B30, bo jak ci pali sporo oleju to polecalbym ogarnąc motur niż go ładować no i odpowiedni człowiek, który to wystroi, bo nie ufalbym mapie od typa, generalnie te kompresory to bardzo spoko opcja, bo ciekawe moce można wykrecic
@Cybuch ;
Jeśli mowa o strojeniu to i tak biorę pod uwagę speców z Wrocławia.
Co do mojego silnika to na szczęście mam go już ogarniętego - stąd pomysł żeby zapakować kompresor.
Wiem, że trochę osób to montowało ale wiesz jak to jest, większość na fp pokazuje same plusy aniżeli minusy montażu :D
No to zmienia postać rzeczy, ogólnie to jak nie chce być dalej znajomymi z tym gościem, to niech bierze :kappa
Jak ma dogodne finansowanie i auto jest mechanicznie dobre, to niech bierze, raczej nie wywinie mu jakichś cudów, ale niech pamięta, że to Peżot i to jeden z tych najbardziej średniawych.
Jak będziesz się pozbywał, to daj znać, może odkupię.
100% serio @jaxi ;
@mroz3k1 ; Minusy są takie, że ten silnik nie był w żadnym wypadku projektowany pod doładowanie i to się może ujawnić, a raczej na pewno się ujawni, pytanie tylko kiedy. Tam nic nie jest wzmacniane, do tego BMW zjebało sprawę i zrobiło silnik luźny jak podejście Artura do życia albo chęć do życia Janka. Ja bym się w to nie bawił, ale na pewno jak się to zrobi dobrze i na niskim ciśnieniu doładowania, to polata te 100kkm i pewnie więcej bez problemu. Dobrym wyborem do boosta jest M50, ale to chyba każdy wie, dlaczego to też wiadomo.
Poza tym napiszę, że mi BMW w ogóle, ale to w ogóle nie pasuje z turbo albo kompresorem. Po prostu nie, BMW to dla mnie wolnossąca rzędowa szóstka, to jest to, z czego BMW jest najbardziej znane i to do mnie przemawia. Jakbym chciał V8, to mam 1UZ-FE albo amerykańskie, jakbym chciał diesla, to mam stare Mercedesy, jakbym chciał R4, to mam japońszczyznę wszelakiej maści. Sześć garów w rzędzie na zawsze pozostanie dla mnie tylko w BMW.
No to stosunkowo młody produkt, legendy krązą że ktoś zrobił na tym ~20kkm i jest wciąż OK, producent tego tworu ma uznanie więc myslę, że będzie OK, w najgorszym wypadku jesteś w plecy 6.5k za zestaw i hajs za montaz/demontaż. Ustaw się najpierw ze swoim specem, chociaz przez telefon lub mail i zapytaj go czy to zamontuje i czy wg niego ma sens. Potem zostanie ci wizyta na OKP i podwyzka u ubezpieczyciela żeby wszystko banglało. No i co do pokazywania samych plusów no to prawda, takie czasy, ale pociesz się faktem, że sporo pomodzonych tych silników jeździ, tylko nie każdy się chwali że uturbił sobie auto, po prostu tym jeździ, natomiast na większosci for ludzie twierdza ze m54b30 to gowno i chu, a w dodatku jak ma 215 koni to bardzo zdrowa seria ;)
Te silniki nie są takie papierowe jak większość twierdzi, po prostu wiekszosc z nich ma ciezki zywot, bo jest regularnie upierdalana, a za czasów świetności tego silnika również regularnie serwisowana - tak jak aso nakazało, wymiana oleju co 25kkm i to najlepiej 5w30 xD no i nie oszukujmy się, ludzie w TFSI potrafią spore przyrosty robić, co prawda silnik jest uturbiony od początku, ale to wciąz tylko 2 litrowe R4 i też luźno pasowane, więc te 100 koni przyrostu nie powinno zabić silnika, jeżeli jest w dobrym stanie. Boost z tego kompresora to max 0.5 bara, więc odpowiednik soft turbo, podobny kit można kupić od ESS w podstawowej wersji AFAIK też nie ma IC, cena nawet podobna, problem tylko że waluta inna xD bardziej w tym wypadku bym się bał, że montaz kompresora może pociagnac dodatkowe koszty - pytanie czy sprzęgło wytrzyma moment, ale tego się już dowie od tunera
@jaxi ; ale patrz ta tribece po lifcie czy tam na rynek USA, one wyglądają normalnie. Spore, dużo miejsca, tunel zajebiście mi się w niej podobał, całkiem spoko mocowo te chyba 3.5 czy tam 3.6 V6, z gazownia przyzwoite spalanie
Tribeca w sumie fajna paskuda, ale ja bym myśląc o dużym, amerykańskim minivanie wybrał zdecydowanie Odysseykę. Ogromna kurwa, ale to jest piękna sprawa, zrobione dla Amerykanów przez Amerykanów, ale pod władzą japońską. To jest połączenie skazane na sukces, te auta są nie do zajebania pod każdym względem.
Problem taki, że u nas drogie i mało gdzie się to mieści, ale nie przesadzajmy znowu. Jest gościu chyba w Krakowie, co sprowadza tylko Odysseye i ma zawsze tego w opór, do wyboru do koloru.
Czy ma ksywę Wizir czy Ariel?
E
Nie strasz nie strasz bo się zesrasz
tribeca szmata nawet nie jest tak brzydka jak reszta subaru.
taka troche stelvio z dałnem. tak to widze
Ale rozumiem że nie rozmawiamy o tej co ma lampy jak juke tylko tej drugiej która wygląda normalnie
Kurwa ale te 2.0 TDI 140 w Q5 to wakacje XD przecież to chodzi podobnie co te moje 113 koników z hujdaja
Mam pytanie do tego eksperta od amerykanskich fur. Oplaca sie kupowac takie klasyki amerykanskich muscle z lat 60-70? Duzo jest na rynku polskim takich fur w dobrym stanie? to jest jak szukanie igly w stogu siana? Jak drogie sa takie fury i na jakie najlepiej zwracac uwage?
Więc tak...
@Mexeminor ;
Wszystko wyjdzie w praniu jednak tutaj jestem dobrej myśli :D
No to co chcę kupić to ma maksymalnie doładowanie 0.4-0.5 bara - nie potrzebuje "otwierać" silnika aby to wytrzymał.
Mam e46 m54b30 to nie będę kombinował ze zmianą silnika na m50 szczególnie w obecnej sytuacji kiedy w tym wiem co siedzi, co ja zrobiłem i w jakim obecnie jest stanie :D
Może i 6 garów tylko patrząc po tych 231km to brakuje mi już mocy, tak się przyzwyczaiłem, a przy wolnossącej benzynie ciężko osiągnąć większą moc innym kosztem...
@Cybuch ;
Do nich mam się zgłosić jak będę miał cały komplet zakupiony, wtedy kumpel mi załatwi u nich wizytę i podejmą się montażu i strojenia tego.
Oni ogólnie raczej większości rzeczy się podejmują bez problemu więc o to jestem spokojny :D
Debil, morderca 231 koni i jeszcze mu malo, a prawda jest taka, ze w tej budzie wystarczylo by 80-100km, ale cuz w polsce to sami mordercy jezdza i tyle
@mroz3k1 ;
Mimo to polecam zadzwonić przed, moze ci na wstepie juz powiedza, ze sprzęgło warto bedzie wymienic, bo szybko je załatwisz. Tak czy siak dej znac jak bedziesz po, pewnie widziałeś, tak to jeździ: https://www.youtube.com/watch?v=mFV1Ot8iHx0 jak większość takich produkcji troche świszczy
Nie, kupowanie aut, dopóki na siebie nie zarabiają, w ogóle się nie opłaca xD
Nie rozumiem do końca sensu pytania, chcesz na nich zarabiać czy mieć fun z posiadania i jazdy? Można kupić fajną sztukę za 30k, i za 230k, a zależności od modelu i stanu dopieszczenia. Ale to musisz sprecyzować czego oczekiwałbyś od takiej fury.
Sorry niedokladnie opisalem.
Nie chce na nim zarabiac, chce miec fun i frajde z posiadania i jazdy. Nie mam za bardzo skillow i warunkow zeby przy nim dlubac wiec kupowanie szrotu ktory wymaga remontu silnika czy nowej blachy raczej odpada. Zawsze marzylem o takim gto, transamie czy starym challengerze ale takie to juz chyba chodza po grubych sumach. Chcialem sie dopytac bo widzialem wczesniej ze sie wypowiadales i ze znasz sie na amerykanskich klasykach - sa jeszcze takie samochody dostepne na rynku po rozsadnych cenach? czy juz tylko legenda sama zostala i jakies pojedyncze perelki.
Ale co uważasz za rozsądną cenę? Bo jak znajdziesz coś w granicach 50k to prawie jak promocja, tylko czy to jest rozsądną cena to chuj wie
Sensownego trans ama 2 generacji kupisz za 50k na lajcie. Nie będzie to żadna lalka, ale ładny, zadbany egzemplarz, tak samo Camaro 2 gen. Gto są rzadkie i drogie, chargera 3 gena w tej kasie będziesz mieć spoko, na uwielbianego 2 gena potrzeba co najmniej 2x więcej, challenger to już w ogóle wyższa półka.
Ogólnie to przejrzyj sobie na olx marki: pontiac, buick, oldsmobile, Chevrolet, ford, Mercury, Cadillac, Lincoln, weź silniki od 4 litrów, coupe i rocznik do lat 90 (w 80 też było sporo fajnych wózków) i się mniej więcej zorientujesz w sytuacji.
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-...tml#1445c664a6
Co sądzone jest? W sobote pojechałbym obejrzeć
AW-55, poza tym brak zastrzeżeń. Jeśli skrzynia nie będzie chodzić idealnie, to nie kupujesz - proste. Musisz zrobić przynajmniej z 50 km tym autem, sprawdzić skrzynię na zimno i na ciepło, pod butem i przy bardzo spokojnej jeździe. Poczytaj se poradniki jak sprawdzić dobrze automat. @Bubuch ;
Ale mój ziomek zajebistą Camry dorwał, pojechałem z nim dzisiaj do Jeleniej Góry po nią. Bez rdzy, zabezpieczone podwozie, 3.0 V6, lpg, fajna felga, zajebiste audio, sprawna klima i pełna elektryka, automat zmieniający biegi jak nówka... Dał 6900zł, do roboty tylko zawiecha. Silnik pięknie się wkręca, auto idzie jak złe. No kurde, sam mu zazdroszczę już
zajebista
camry
wybierz jedno
No nie jest to jakieś fajne coupe z rwd, ale jako duży, wygodny sedan, to jest zajebista.
W tej cenie tylko amerykańca można trafić, żeby był w tak dobrym stanie i oferował taki komfort i osiągi, jak to wozidło. Za 7 koła nie dostanie się nic podobnego z naszych stajni.
http://i64.tinypic.com/155nx47.jpg
Ja tylko czekam, aż będę mógł ją odkupić :kappa
Czemu tak wysoko stoi? :o Zajebista
Felgi 18 xD ja bym to widział na 17 z trochę większym balonem, ale ziomkowi się tak podoba i tak zostanie
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDD
Każde jedno z tych aut to obecnie skarbonka na kółkach, cudem będzie miesiąc bez jakiejś awarii. Poza tym Laguna I nie ma najmniejszego podjazdu do Camry, to zupełnie inne segmenty. 166 jasne, wygodna limuzyna i jak najbardziej konkurent Toyoty, ale to zawieszenie, ta elektryka. Nie kupisz dobrej 166 za 7k, nie ma chuja.
Thesis i Vel Satisa to przemilczę.
_________
@Astinus ; ten brak rdzy to wyjdzie dopiero jak się dowie co jest pod konserwą. Nienawidzę ścierwa, każde auto jest dla mnie skreślone albo bardzo mocno poddane pod wątpliwość jak ma biteks na podłodze. Jedyna dobra konserwa to jakieś waxoyle i tego typu, które się poprawia regularnie, nie są permanentne. A to i tak chuj jak zrobią to po łebkach, a więc nie rozbiorą całego spodu, nie wyczyszczą wszystkiego dokładnie, nie strzelą antykorem i dopiero wtedy zabezpieczą. Koszta są ogromne, robienie na odpierdol nie ma sensu, lepiej zostawić gołe.
Co jest w tej zawieszce do robienia? Tylna belka? Ogólnie to będzie trochę kosztować, ale jeśli serio reszta jest bdb i nie patrzysz na to przez różowe okulary (a wiem, że masz takie tendencje wnioskując po SHO XD), to zajebiście.
_________
@Exequt'er ; one tak stoją (nawet na oemowych kołach), to nie BMW.
Ale bym se pojeździł takim estiaj'em
Ale nikt kosztow serwisu i eksploatacji nie bral pod uwage jebany bidolu
Mialem troche czasu w ostatnich dniach bo duzo czasu za kolem spedzilem w samotnosci i powoli moze rozgladalbym sie za czyms nowym, ale tak sobie mysle, ze moja bym sprzedal za jakies 26-28k, dorzucil nwm z 30-40 lacznie by mi sie zebralo powiedzmy przy dobrych wiatrach 70k. Ale to w sumie dalej jest chuj, nie ma w tych pieniadzach chyba nic ciekawego. A juz w ogole najgorsze jest to, ze chcialbym mocnego dizla i w tym wypadku pozostaja mi tylko te pierdolone niemiecki taczki smierdzace co wygladaja i prowadza sie jak gowno. Nawet jakby mnie popierdolilo to Giulia i Stelvio maja tylko jakis obsrany 2.2 multi air co ma smieszne 210 koni tyle to se mozna w ibizie zrobic letkim chujem z 1.9 tdi, a nie w takim bydlaku. A jak jest np. z tym nowym 2.0t @Poncjusz_Pedał; @Mexeminor ; czy wy wiecie cos o tym bo ja sie nawet nie interesowalem? Mocna, stabilna, droga jednostka?
Wymiana Giulietty na mlodsza tez srednia opcja bo mojej niczego nie brakuje i wolalbym w mojej wymienic 2-3 rzeczy niz wymieniac na mlodsza.
Jaki jest ciekawy hatchback/kombi, rocznik 2014+ z mocnym dieslem (min. 200 koni)? Istnieje cos takiego w ogole w kasie do 70.000?
Ewentualnie jakas mocna benzyna, ale gazolubna.
Chyba najsensowniejsza opcja i tak bedzie dozbierac troche monety i kupic Giulie po prostu, a pozniej moze cos pomodzic tylko tam tez nie wiem co to jest za motor dokladnie ten 2.2 dizlowski, dobre to je?
Also w sumie kumpel zrezygnowal z tego PUGa bo tez mu go odradzilem tym bardziej, ze chlop bedzie robil 5km po miescie to na chuj mu diesel.
Cos dla niego wlasnie od uzytkowania po miescie 5-7km dojazdy do roboty, okazjonalne wypady za miasto? Spoko jezeli jest perspektywa na lpg i tak do 8-9k. @Mexeminor ; ty sie orietntuejsz w takichszrotachigielkach