Jeśli to sedan to mam nadzieję, że braku tylnej wycieraczki nie będziesz negocjował.
Na początek to polecam Ci sprawdzić, czy sline jest fabryczny czy dokładany.
No i jeśli multitronic to polecam się grubo zastanowić jak ma +150kkm nalotu.
Wersja do druku
Jedziesz z tym normalnie do ASO i se sprawdzasz, ja bym inaczej tego nie rozwiązywał. Auto jest od pierwszego, to się wszystko powinno potwierdzić, podacie se ręce, przekażesz dla chłopa 11k euro i elo.
Jak to ma najmocniejszego 2.0TDI i pełen S-line, to cena imo jest bardzo spoko.
Jaki przebieg?
https://www.otomoto.pl/oferta/volksw...tml#3aa1324337
wszystkie dupy z wiejskiej remizy moje co nie?
Fajny ten Golf nawet, dobra konfiguracja, fotele niespotykane. Jak to się trzyma kupy, to ja bym się interesował
A te felgi nie wyglądają na takie od Audi, a już na pewno nie od żadnego z modeli RS.
wszystko spoko ale jak na remizę to koniecznie swap na 1,9tdi
szkoda, ze tam silniczek 102km bo buda zanosi sie na 100kmh ponizej 5s
btw. jest tu ktos z okolic wro, leszna, lubina, glogowa?
W Warszawie w najdrozszym ASO chyba xD
W Bielsku jakos po 400pln brutto, a z tego co mowil Mex w Tychach mozna nawet taniej ogarnac tylko, ze tam akurat robi to VW wiec pewnie certyfikatu (ktory w sumie i tak se w pizde mozesz wsadzic w razie czego xD) by Ci nie dali.
@edit
Nie 400, 350 wlasciwie
Mówię konkretnie o ASO Audi, nie VW czy jakimkolwiek innym (nie patrząc na koncern, tylko salon). Przedzwoń gdziekolwiek - Rybnik, Sosnowiec, nie wiem jak w Lelku - wszędzie takie ceny. :) Co do Inter Welma się nie wypowiadam, firma straciła już autoryzacje VW w kwestiach osobówek, z Audi za chwile pewnie będzie to samo. :)
No a certyfikat jako tako nic nie daje, chociaż jako papier w sądzie, gdybyś Ty był sprzedającym, a kupujący rzuciłby Ci rękojmie z powodu ukrytej wady jest dobrą podstawką, ponieważ jeśli nie znalazł czegoś wykwalifikowany pracownik owej marki, przeszkolany do tego, aby owe wady wykrywać to w momencie kupna samochodu jej po prostu nie było. :)
U mnie w VW normalnie ci Audi sprawdzą bez lipy, znam typka, co tam normalnie u nich serwisował C6. Koszt sprawdzenia 300 zł, a certyfikat to wiadomo, w dupę se można wsadzić na dobrą sprawę. Chodzi o to żeby podpięli pod kompa i zrobili ogólny przegląd mechaniczny i lakierniczy, na dobrą sprawę zrobi to dobrze każdy mechanik, ale tutaj o pełny program dla VAGów chodzi w sumie.
Kurla wyswietlilo mi sie wlasnie, ze znajomy sprzedaje Ibize Cupre 6L z 1.9tdi 160km. W sumie fajne to ma, ale chce chlop 13.500 xDD Niezle ponosi tych ludzi, szczegolnie, ze zdrowy Sport taki jak ja mam i zrobienie programu na te 160km to jest koszt rzedu 7-8k xD
Sport =/= Cupra, to raz. Dwa, że jeszcze niedawno chciałeś za swoją 9k XDDDDDDDDDDDDDD
Poza tym rynek zweryfikuje, on na pewno od buta zejdzie na 12k, bo to jest rozsądne podejście, klient i sprzedawca zadowolony, bo jeden ubił, a drugi od początku tyle chciał. Za miesiąc będzie już 11k, za dwa 10k. Normalka.
Daj ogłoszenie ziomeczku, luknę sę @Master ;
Sport = cupra prawie, ze jeden chuj jak to jest wykonane prawie tak samo, motor ten sam, ma se inny fotel i znaczki no roznica we chuj xD Nie mowiac o tym, ze kupujesz sporta/fra za 6k wymieniasz tam pol osprzetu i masz se izi 220-250 kuniow i sie cieszysz bo zrobisz to zapewne taniej niz kupujac ta serie za 13.5 xD
Moja to nawet 9k nie kosztowala dwa lata temu z przebiegiem 40kkm mniejszym jak ja kupowalem xD Bo ja ja wtedy powinalem jakos za 8200 chyba. xD Przeciez to 9k to byl obvious, to auto nie ma ceny bo jakbym chcial je puscic to zapewne za 5-6k, a dla mnie jest po prostu znacznie wiecej warte i bym go za tyle nie sprzedal wiec bedzie jezdzic az zdechnie sobie i umrze na smierc.
Nie no to wiadomix, ze zweryfikuje no chyba, ze trafi kogos pojebanego po prostu, ale na to szanse sa male. Normalna cena za to imo 9 moze max 10k chociaz nadal w sumie nie wiem za co tutaj tyle placic xDCytuj:
Poza tym rynek zweryfikuje, on na pewno od buta zejdzie na 12k, bo to jest rozsądne podejście, klient i sprzedawca zadowolony, bo jeden ubił, a drugi od początku tyle chciał. Za miesiąc będzie już 11k, za dwa 10k. Normalka.
Daj ogłoszenie ziomeczku, luknę sę @Master ;
Kurwa, ale mnie kumpel cisnie na ten program do Alfy, ale ja ciagle sie waham niby 200-210km / 420-450nm juz bedzie fajnie latac, ale kurla no cisnie mnie jednak zeby cos mocniejszego i tak kupic zeby w serii mialo te 250~ km. :zaba Nie wiem glupie to zycie bo nie ma pienionzkow na nic co by sie chcialo :zaba
Kup se QV po prostu, dołożysz do swojej max 10k i będzie miał. No ale to jest benzyna, ale imo warto w chuj, w kwocie około 40k nie ma fajniejszego hothatcha.
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...ID6BRVns.html?
o kurwa ale piękna, te dokładki i felgi robią niesamowitą robotę :pogchamp
coś tanio, ciekawe jak przeszłość
QV fajna opcja, ale jednak benzyna, zapewne spalanko podejdzie o 2-3 litry w gore, jak sie to kasowo policzy to najpierw musialbym wydac 10k zeby zmienic swoja, a pozniej kazdy kolejny rok to sa roznice rzedu 2-3k pln dla mnie wiec troche to robi robote :hmm
A nie wiem kurwa bede dalej myslal az sie rozpadnie w pizdu to auto i bedzie swiety spokoj
A chciales linka: https://www.olx.pl/oferta/seat-ibiza...V7O6164IlQR_1w
https://www.otomoto.pl/oferta/volksw...tml#3aa1324337
a co myslicie o tym? Cena wydaje sie niska patrzac na inne modele, podejrzewam, ze to 100% oferta prywatnam wyposazenie ma fajne, 3d mi nie przeszkadza ale trzeba by zetrzec ten niebiyski kolor bo siupa :isaac
To nie jest MPI, wczesne FSI to kupa, nie warto.
No tak, mpi maja 102km, kolega ma Golfa V 5d z 2005r. z silnikiem 1.6FSI i poki co nie narzeka a swoje juz nim nalatal
Są ludzie co są zadowoleni z Laguny II 1.9dCi z pierwszych lat produkcji, to normalne. Nie zmienia to faktu, że to FSI jest bardzo słabe i może wpędzić cię w ogromne koszty. Warto ryzykować? Jest pełno Golfów z 1.6MPI, już nawet nie mówię o innych VAGach z tym silnikiem.
Ale bym sobie takim LSem pozapierdalał ;/
https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-...5-IDzBoQ0.html
Ale ceny tych aut zapierdalają w górę -.-
Pytanie ile to jest rzeczywiście warte. W Jaworznie chyba jest V6 za ponad 20k i typek się buja dwa lata z tym. Powód jest oczywisty - cena. Ten LS pewnie lekko za 25k pójdzie jak się już typ wkurwi, że nikt nie kupuje, a wszyscy oglądają.
Szybkie pytanie: czy jest tu jakiś mechanik/osoba pracująca w warsztacie samochodowym?
Jak dobry stan rzeczywiście, to na 25k nie ma co liczyć. Te czasy się niestety kończą.
@Frazes ;
Ja nie pracuję, ale co nieco wiem. W czym rzecz?
A co powiecie o benzynach w Focusie II 1.8 125km? Warto sie nad tym zastanowic czy olac moczem? Wracajac do S60 bo przez moc silnika jest argumentem nokautujacym golfa V. Czy serwis i ogolne naprawy czesci sa przerazajace drogie?
e. chodzi mi o polecane tutaj 2.4 140/170km. Czy jednostki 2.0 tez sa spok?
1.8 fordowskie spoko, normalny solidny silnik. Focus Mk2 tak samo, solidne, normalne auto bez większych problemów z czymkolwiek. Nieźle się prowadzi, ale poza tym nudne jak skurwysyn.
Pierwsza generacja S60 nie miała złych silników, wszystkie są dobre. Serwis jest bardzo drogi, ale auto się ogólnie nie psuje. Niemniej wymiana rozrządu np. jest dość droga i trzeba mieć na uwadze koła zmiennych faz, które często należy zmienić o ile wcześniej już nie były robione. Taka zabawa to 3k jak nic (razem z rozrządem) i czeka każdego prędzej czy później. To nie jest jakiś wydatek z kosmosu, ale trzeba pamiętać, że te auta spadły już do poziomu 10k za sensowny egzemplarz i 30% wartości na pierwszy serwis to jednak sporo. Do tego dochodzą problemy z maglownicą, która nie jest wdzięczna w regeneracji, a nówka to kosmiczna kasa. Często też jebie się serwo hamulcowe, tutaj jednak kasa mniejsza i nie przejmowałbym się tym zanadto. Ogólnie te silniki są dobrze poopisywane, poszukaj se. Jak znajdziesz sztukę, co ma ogarnięty magiel i rozrząd na 100%, to już bym się nie bał o nic, bo raczej nie będzie niespodzianek. Reszta eksploatacji jest na poziomie BMW i wyżej, a więc nie ma kolorowo, dlatego kupujesz auto jak najbardziej doinwestowane, a nie najtańsze. Takie perełki chodzą już po ~13-15k, a jakbyś sam miał dokładać do czegoś za 10k, to do 20k dobijesz po dwóch wizytach u mechanika.
2.0 tdi w passacie B8. Ujdzie to to? 3 letni i 200k km nalatane
Ale do czego ma to ujść? Ogólnie auto dobre, silnik dobry, nalot normalny i nie powinno być niespodzianek przez kolejne 50kkm albo i więcej.
Jeszcze jak, chociaż osobiście passata bym nie kupił, z wszystkich TDI vagow najbardziej leży mi skoda superb
No tak ogólnie pytam, zdarza się przecież, że jakieś silniki są nieudane i się jebią i wszyscy o tym wiedzą
2.0tdi od kilku lat to w huj dobre silniki
Więcej mówić nie trzeba
VAG od ~6 lat robi kozak silniki, naprawdę nie można im nic zarzucić. 2.0TDI w Passacie uciągnie izi 400kkm do poważnych awarii, a dodatkowo spalanko będzie na poziomie maks 5,5l przy prędkości autostradowej.
wstepnie sie zdecydowalem, jade ogladac w tym tyg zjechal mi z ceny, byl pukniety przod lekko ale poduchy strzelily po vinie znalazlem foty, auto z usa sprowadzone rok temu
https://www.otomoto.pl/oferta/volksw...-ID6BO62U.html
poka foty rozbitka jak możesz
jak wyjebało poduchy to musiała być bardzo dobra cena w USA. Na ile ci zjechał z ceny? @Byczek ;
Zaden rarytas ani cena znowu nie cudna
Nie mówię że rarytas, wywalill 1 poduche na 54k. Do końCs tyg jeszcze szukam moze cos sie trafi jestem o tyle ograniczony ze szukam od kogoś kto wystawi fv :kappa
Górną fota
Załącznik 367861
ale po co gulf. mozna taniej, lepiej, ładniej.
http://www.gieldaklasykow.pl/honda-c...0RZMSStBBi2dvI
co kurwa
czy ktos serio daje wiecej niz 4500pln za takie chujstwo? xD
O kurwa, to jajko jest piękne. B16A2 i klima, w sumie to jest takie auto, że całe życie możesz tym jeździć i nie musisz zmieniać. Porządna japońska robota, bezawaryjne, zadbać tylko o blacharkę i 20 lat kolejne śmigasz z uśmiechem na ryju. Szybki, piękny, funkcjonalny. Cena oczywiście kosmos, pewnie spoko za 20k odda, bo to będzie bardzo ciężko sprzedać. To jest auto, które nie tylko chciałbym mieć, ale widzę w nim pełno sensu, to nie jest głupia zachcianka, fanaberia, a po prostu sensowny zakup, który się zwróci bezproblemowym użytkowaniem i brakiem utraty wartości (o ile kupi się go za ~18k, a nie prawie 24).
Sprzedawanie tego Superba to jest XD 15 bym za to nie dał, bez klimy, no kurwa trzymajcie mnie XD
wczoraj panowie kupilem skode superb 1.9 130km 2003r 202k nalotu full serwis ASO przez 16 lat oO i to jeszcze od ksiedza :D Załącznik 367866