Ten 2,3 należy unikać, za duże spalanie jak na taką moc i potrafi się nieźle spsuć. być może kolega ma zadbany, działający dobrze egzemplarz który jest białym krukiem.
Wersja do druku
Ten 2,3 należy unikać, za duże spalanie jak na taką moc i potrafi się nieźle spsuć. być może kolega ma zadbany, działający dobrze egzemplarz który jest białym krukiem.
@qSC ;
Przez 7 lat Alfę 147 mieli moi rodzice, następnie przez 1,5 roku użytkowałem ją ja(Do wypadku :P). 1.6 TS benzyniak, spalanie nie jest takie duże, jak mówią "znawcy", którzy tym modelem nie jeździli. W korkach 10-10,5l, w jeździe mieszanej 9-9,5, a w trasie od 8-9, więc w miarę miło jak na taką moc samochodu. Co więcej mogę powiedzieć? Zawieszenie, to również mit, owszem 3-4 lata temu, gdy na polskich drogach mało było alf części były drogie, ale teraz jest już wszystko ustatkowane, musisz się przygotować, że wahacze będą często do wymiany, ale nie jest ogółem tak źle. Diesle mają jeszcze mniejsze spalanie i ludzie je sobie chwalą, ale ogółem powiem Ci szczerze, że benzyniakiem przerobionym na gaz auta w ogóle nie było słychać, jazda w gazie to była czysta ekonomia i przyjemność. Zero hałasów, w środku wyciszenie maksymalne, a dodatkowo wygląd samochodu jest przepiękny :) Polecam!
@topic;
Zdam się na was, macie tu Panowie listę aut, wraz z budżetem jaki mogę wyłożyć, wybierzcie mi coś z tego, coś co będzie jeździło. Wziąłem sobie jednak do serca wasze opinie o polówce.
-Auta nie będę garażował, można pchać się w takim razie w diesla?
-Zależy mi na tym, żeby koszty podróży 300km w tygodniu nie były wysokie. Samochód ma mi służyć w dojazdach z mojego miejsca zamieszkania do miasta, w którym studiuję.
http://otomoto.pl/osobowe/besko/-/-/...h%5Bdist%5D=50
Jak wszystko jest ok, to zawsze zapali. Właśnie odpalałem TDIka po tej mroźnej nocy (-15 stopni u nas) i bez problemu. Zakręcił dodatkowy raz, ale wszystko jest okej, benzyna zrobiłaby dokładnie to samo.
No i jak rozumiem będziesz robił trasę 150km w jedną stronę? W takim razie diesel jest jak najbardziej na miejscu.
@
http://otomoto.pl/oferta/seat-leon-t...tml#4943c5070d
ten Leonik ładny, warto sprawdzić. Może być szrot, może być fajny. Mocny silnik, niskie koszty utrzymania, spełnia wszystkie Twoje kryteria.
http://otomoto.pl/oferta/fiat-grande...tml#4943c5070d
też dobry wybór, jeśli wszystko jest okej, solidny silnik, można gaz ładować od razu, bo jest do tego stworzony.
http://otomoto.pl/oferta/honda-civic...tml#4943c5070d
o, dawno nie widziałem tego Civica, a to bardzo fajne auto jest. Jeśli przebieg jest prawdziwy i auto jest zadbane, to bardzo, bardzo dobry wybór.
To tak na szybko z Twojej okolicy.
Pany, na ile byście wycenili Passka B5 FL '05 1.9 TDI 131KM? Autko bez stłuczki prawdopodobnie, z rajchu zjechał 5,5 roku temu. Przebieg ~225kkm?
Z takim małym przebiegiem i końcówka produkcji, hmm, ja bym brał nie mniej niż 17k. Pytanie jeszcze czy ma dwa komplety kół itp. itd., ale 17k brzmi dobrze, nawet 18k+ jest imo do wyciągnięcia jak znajdzie się bardzo konkretny kupiec i macie do niego dwa komplety kół, książki, wszystkie klucze itd.
PS Jeśli to Wasz, to daj mi auckję, namiary, cokolwiek, bo Opole niedaleko, a przemyslałbym go sobie @SerQ ;
Wszystko to o czym pisałeś jest, z tym, że właściciel póki co zastanawia się czy sprzedawać, czy zostawić sobie jeszcze na jakieś parę lat :/. Gdyby sytuacja się zmieniła to dam Ci znać pierwszemu :). Parę lat temu już mechanik latał za posiadaczem tego wozu, że chętnie by kupił... Nie zgadniesz co nabył - dokładnie to samo xD, ale opowiadał, że dużo się naszukał zadbanego egzemplarza
Krótkie pytanie:
Który silnik benzynowy do 2l włącznie z e46 2000-2003 najlepszy?
150/170 koni czy bez różnicy? @Mexeminor ;
2.0 ma 150 koni, 2.2 ma 170. Przedlift 320i to jest 2.0 150 koni, polift 320i to 2.2 i 170 koni.
Rocznik 2000 może mieć taki albo taki silnik, późniejsze już tylko M54B22, czyli 2.2.
Odnośnie odpalania w te mrozy. Mam 1.9 tdika. I w te mrozy zaczął ciężko palić. Jak rozgrzeje dwa razy świece żarowe to jest lepiej ale szału nie ma. Nie robie tego czesto bo podobno świece sie psują od tego. Akumulator byl kupiony nowy 3 lata temu, świece żarowe były wymieniane rok temu bo w lato odpalał na dwóch xD (dwie były popsute to wymieniłem od razu wszystkie na nowe). Może to być wina końcówek wtrysków że cofają paliwo i trzeba byłoby zregenerować czy może głowica? Bo w sumie płynu i oleju troche podpierdziela. Przebieg 266tyś km + nie wiem ile było cofane. Kupiłem go trzy lata temu przy przebiegu 183tyś km. Po kupnie zregenerowałem turbo bo padło xd, zmieniłęm kompletny rozrząd z pompą wody i innymi duperelami, następnie nalatałem 60tyś, zrobiłem znów rozrząd, nalatałem 20tyś km i podczas tej zimy zaczął cięzko palic i na zimnym nie ma za bardzo mocy a kiedys nawet na zimnym normalnie szedł. Nie ciskam auta na zimnym ale raz może i spróbowałem bo chciałem zobaczyć czy wszystko ok. Tzn do 3tyś obr, nie więcej. Po prostu auto na zimnym silniku w ogóle nie jedzie, jakby turbo się nie chciało załączyć albo jeszcze gorzej.
Krótkie pytanie krótka odpowiedz;
Które z tych aut do 30k bedzie najlepszym wyborem w benzynie dla kobity która dziennie robi 15 km?
Citroen c5
Audi a4 b7
Passat b6
Biorę pod uwagę awaryjność, wygląd wizualny i wewnętrzny. Chyba ze cos innego ? Choć watpię