Te C4 fajne auta, 1.4 bardzo dobry silnik. Nie wiem jednak, czy ta cena jest okej.
Wersja do druku
Te C4 fajne auta, 1.4 bardzo dobry silnik. Nie wiem jednak, czy ta cena jest okej.
Rozglądam sie za zakupem jakiegoś samochodu. Najlepiej do 20k, cos z mocniejszym silnikiem do gazu. Mam na oku BMW e46 2.0 170ps bądz 2.5l 192ps. Ktoś się wypowie na temat tego samochodu? Opisze temat wygody, wyciszenia i osiągów? Czy moze poczekac jeszcze z 2 latka i kupic e90 z podobnymi jednostkami?
wwww.aaaauto.pl
Jakie opinie o Alfie 156 w 1.9JTD? Duże koszty utrzymania zawieszenia? (słaba droga na osiedlu) wytrzyma chociaż rok? Ten silnik jest na łańcuchu czy nie?
2.2 170 koni.
Do 20k może być ciężko z poliftem. Nie powiem Ci teraz, czy 2.2 szły w przedliftach, ale 2.5 na pewno. Aktualnie w Katowicach jest taka E46, 2.5, mpakiet, piękny biały kolor, wszystkie papiery. 21 tysięcy, ale z pewnego źródła i na warto ją kupić mając taki budżet i szukając tego modelu.
E90 za 2 lata sobie odpuść, lepiej teraz kupić E46, pojeździć kilka lat, a potem sprzedać zadbane za niewiele mniej i kupić E90.
jak 159 to tylko JTD 8v, 120 koni. 16 zaworowe już nie takie trwałe i droższe w naprawach. Te ósemki to pancerniaki, jeśli 1.9TDI jest wytrzymały (a jest), to nie wiem co powiedzieć o tych JTDkach.
Zawieszenie to już nie to co w 156, nie wytłucze się raz na 30 tysięcy. Poza tym słaba droga na osiedlu to nie jest w ogóle wyznacznik, bo pokonujesz nią może 1/100 całego dystansu swoich tras. Jak przejedziesz nią zawsze wolno i ostrożnie, to w ogóle nie wpłynie na trwałość zawieszenia.
120 nie za mało trochę na te 1,5 tony? Jeździł ktoś tym? A jak wypadają te 2,4?
te pierwsze 2.4 też klasa oczywiście
2.4 to jest praktycznie ta sama jednostka co 1.9 tylko z dodanym cylindrem. ojciec ma w 166, jak na diesla buczy pięknie i zapierdala. Pozwolę się nie zgodzić, że 120 8v to najlepszy motor. Po pierwsze na pewno nie do 159, ma zbyt za dużą nadwagę - to wprost nie jedzie. 150konna wcale nie jest dużo bardziej awaryjna, a zdecydowanie lepiej jedzie w tak ciężkiej kobyle. Jedynie klapy wirowe (które się wyrzuca), dpf (który się wyrzuca). W 2.4 czasem pękały głowice, ale to od zbyt dużych długich prędkości przelotowych
to nie jest jedynie i tego się nie wyrzuca. Jeśli ktoś lubi taki sport, to okej, nie zabronię, ale ja bym się tego nie pozbywał i nie kupował 16 zaworowego, skoro mogę mieć 8v i nie mieć tych problemów. Alfa jest ciężka, to się zgadza, ale 8v ma bardzo podobne osiągi do 1.9TDI AWX, które mam w Passacie, a że auta mają podobną masę (a mają)... Cóż, dla mnie Passat jedzie bardzo dobrze, a więc wybieram najlepszy silnik w Alfie i nie narzekam na brak mocy.
Może za 3 tygodnie będę oglądał 2.4, gość ma popłacić akcyzę i zrobić dwumasę,a potem oględziny. Zobaczymy ;)
No właśnie pytałem o 156, najlepiej kombi, a zawieszenie w pozostałych autach w rodzinie robimy co roku, bo ciągle coś się sypie i dlatego pytam czy się nada, czy sobie odpuścić. I ogólnie Mex czy poleciłbyś te alfy w dieslu? bo zastanawiałem się tez nad passatem, ale wizualnie to te auta dzieli przepaść na korzyść alfy. Budżet 7k
O kurwa, przeczytałem 159 XD Nie no, 156 i zawieszenie to jest jakaś porażka. Ja myślę, że te kurwa głupie włoskie gremium inżynierów, ta kurwa banda imbecyli, która głosowała za tym zawieszeniem, to jest jakieś kurwa nieporozumienie. 30 tysięcy na naszych drogach i gruby hajs na nowe, bo skomplikowanie tego jest nie z tej ziemi.
156 wygląda tak:
-jtdki super
-wygląd super
-nawet się nie psuje jak każde włoskie
-zawieszenie do dupy no i siema no i chuj
159 za to miód, ale cóż, inna półka cenowa.
PS 7k na zadbaną 156 z jtdkiem czy na Passata to jednak trochę mało. Dostaniesz mocno wyjeżdżone auta.
To skoro juz jestesmy przy alfie 159.
Czytalem, ze te diesle sa mistrzowskie, niestety do mojej jazdy diesel z zasady sie nie nadaje. Do pracy mam 10 km, do szkoly jeszcze mniej, trasy ponad 30 km bez gaszenia silnika robie naprawde rzadko.
Podoba mi sie alfa 159 no i nie wiem czy gdybym zdecydowal sie zmienic samochod to brac tego diesla 1.9 150km czy jednak benzynke albo tego oplowskiego 1.8 mpi 140 koni albo 1.9 jts. Boje sie spalania w benzynie wiec prawdopodobnie w gre wchodzi tylko ta najslabsza jednostka 140km
jak coś to wydaje mi się, że do tych 1.8 dobrze gaz wjeżdża
Wszystkie te benzyny poza 1.75tb palą nieadekwatne ilości paliwa do tego jak jeżdżą. Takie tam cudactwa. A i przy okazji 1.8 mpi wychodziło w najbidniejszej z biednych wersji (nawet bez multifunkcji i klimatronika, w 1.9 jts się zdarza, w 2.2 już mniej) i jest tego niezwykle mało (chociazby w polsce)
Jak juz jestesmy przy alfach to co sadzicie o 147 ? Mysle nad kupnem 1.9 jtd 115 km. Do pracy głownie jeżdżę droga expresowa jakieś 25-30 km także myślę ze disel lepiej mi się spisze niż ten 1.6 tspark.