Ciągle podcinacie skrzydła. :D
Wersja do druku
albo benzyniak
Nie wiem skąd jesteś, ale w Lędzinach gość miał świetną 159 z oryginalnymi 260 tysiącami, stan igiełka, oglądałem ją nawet. Nie wiem czy się sprzedała. Cena 20 tysięcy.
gówno prawda, wiadomo, że nie są tanie (w końcu premium), ale nie są też drogie.
chciałeś powiedzieć przed końcówką 2008, bo dopiero wtedy wchodził CR. Właściwie to w ogóle omijać 2.0TDI w B7, bo dopiero B8 z CR wychodziło.
W B7 1.9TDI brać i się nie pierdolić, solidne i tanie w każdym calu.
a coś ty chciał jak Pasek B6 minimum 20 kosztuje.
No kurwa jak czytam takie bzdety, to mi się słabo robi. 159 to bardzo udane auto, w ogóle nie przypomina takich 156 czy 147 w kwestii awaryjności. Lexus to świetne auto, właściwie się nie psuje, a Saab, którego wstawił Astinus to jest Opel i części wcale nie są drogie. Dodge to też przecież Fiat, żaden problem.
Co Ty BMW 850 chcesz kupować, że 20k ma naprawa kosztować? Zejdź na ziemię i już nie pisz takich głupot, tylko sensowne auta wybieraj i się o nie pytaj.
Nazywanie Leona czy Focusa pięknymi to trochę przesada, nie sądzisz?
Realny jest tylko górny przedział tego przebiegu (jeśli mówimy o dieslu, a tylko 1.9TDI jest sensownym silnikiem w tym aucie). 160 tysięcy to jakaś kpina, no chyba, że potwierdzi to ASO. W innym wypadku omijać z daleka.
Wiadomo, że dostanie 1.9TDI, już nie pisz takich głupot, bo za dużo tego ostatnio.
http://olx.pl/oferta/audi-a4-1-8-t-1...tml#7ee56e749e
opinie, nie za tanie?
Jak na ten silnik i rocznik to cena w miarę adekwatna moim zdaniem. Za 4-5k to można kupić 1.6 golasa albo zarżniętego TDI.
A bo Panowie, jeszcze zapomniałem, a co we francuzach się najczęściej pierdoli? Bo podoba mi się np. 407, ale słyszałem, że tragedia jeśli chodzi o całokształt.
Elektronika, w dieslu 1.6 HDi bardzo słabo trzyma się turbina. Poza tym szybko te 407 tracą na wartości. Generalnie gdybyś chciał jednak zakupić, to najpewniejszym silnikiem moim zdaniem będzie 2.0 benz.
Warty uwagi po 2005 roku kosztuje min 25. Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem albo jesteś idiotą. Pierwszy wypust z 2003, może i kupisz za 20
http://allegro.pl/samochody-149?orde...B1%5D%5B0%5D=1
same igiełki^^
BSY, BKD, AZV. Mówię o tych silnikach, w których po 2007 roku przestały pękać głowice ( bo to było największym problemem ), a nie o CR, którego nie było w b7. Co do 1.9tdi, się zgadzam.
ps. przestań się wymądrzać, bo nie jesteś alfą i omegą wiedzy.
a jakies bmw do 10 tys polecacie? fajnie by bylo juz z lpg no i chcialbym by to sie rozpedzalo a nie toczylo wiec raczej 2,0 odpada.
bmw to chyba jedyna opcja ktora moze mnie odciagnac od audi
a to z jakiego powodu bys sie nie pakowal w e39?
no bmw z silnikiem max 2,0 to nie warta sprawy gra. dlatego pytam jak to cenowo
Z tą kwotą ciężko kupić 5er. No chyba, że te sztuki sprzed 1998 roku, ale to już stare autko. Z tego co zaobserwowałem, 2.2-2.8+lpg często gonią małolaty, które zajeździły te bmki i nie mają na remont. Zadbanych trzeba szukać po forach z dzienniczkiem auta, ale tych na pewno za 10k nie kupisz. :/
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=82015
przeczytaj ten temat, to odnośnie utrzymania