Dzięki Pyroflames za pokazanie posta. Riko15, ja niestety mam B3 i nie wiem jak bardzo mechanicznie różni się on od B4, więc nie chcę Ci tutaj nagadać bzdur.
Wersja do druku
Panowie, dalej sobie przeglądam te beemki no i mam pytanko. Strasznie podobają mi się te e46 w m-pakiecie, a spora różnica cenowa jest między nimi i zwyklymi e46. Czy jeśli kupiłbym po liftowe auto to za jakie pieniądze idzie dokupić m-części? Oczywiście chodzi mi tylko o budę.
Jasne, że możesz dokupić m pakiet. Wielu ludzi to robi, policz najpierw czy będzie Ci się to opłacać. Koszt zderzaków jest dość spory + malowanie, do tego jeszcze nadkola itp, każdy głupi plastik swoje potrafi kosztować. Dochodzi do tego jeszcze gałka zmiany biegów, kierownica, podnóżek, listwy. Nie wiem, czy te oryginalne mpakietowce miały jakieś inne zawieszenie. Jeśli chciał byś teraz kupić jakiegoś seryjnego i z czasem zrobić z niego m paka to nic nie stoi na przeszkodzie ;)
Mam spoko kumpla, ktory zna sie na tym i owym i zacytowalem mu Twojego posta i rzecze on tak:
iCytuj:
Z 4000 drożej niż by kupił Z
orazCytuj:
Ale zderzak przód z 500 tył 800 + listwy itd
Jak cos, to dawaj znac, wypytam sie go dokladnie, tylko mow, czego Ci potrzeba, bo ja sam sie na beemkach nie znam zbytnio, poza tym, ze potrafie rozroznic wiekszosc modeli tylko :dCytuj:
A lepsze firmy ogólnie nie chińskie gowno to z 1000 przód 1700 tyl
Z mojej strony polecam Japońca, Honda Civic Coupe V gen , VTEC 130km , rok 95~ , tani w utrzymaniu, male spalanie, konkretnie wyglada, dobrze sie jezdzi, super sportowe auto i dobra moca i kreci do 9 tys :)
dostaniesz go za 5000-7500zł , zależy od wyposażenia, alusów itd.
Co myślicie o mustangach? Jak na allegro patrze to niekiedy w dobrym stanie za 20k można kupić, i kilka takich aukcji jest, nawet mi sie nie chce wierzyć że tak tanio... pewnie jakiś wałek ze sprowadzeniem
Po 1-sze nikt nie każe
Kompletowac całego m pakietu po drugie auta z fabryczny m pakietem nie maja poszerzanych nadkoli ta opcja jest tylko w prawdziwym m powerze ,
Koszt zderzaka przedniego oryginalnego kompletnego używki do e46 to około 1100 zł z tym ze jest na to tylu chętnych ze
Znikają w ten sam dzien , koszt podróby z dobrej jakości absu. To około 550 zł z tym ze każdy odemnie z klubu kto to zakładał narzekał na trudności ze spasowaniem , oczywiście do kosztow zderzaka należy doliczyć
Malowanie.
Dalej kierownica to około 1000 do nawet 1500 zł oryginalna kierownica m z poducha
Odnośnie zawieszenia dla zwykłych aut był dostępny m technik , i z tego co wiem
Np w przypadku e39 były kompletne zawieszenia z mki
W zwykłych autach ale wyszło tego koło tysiąca sztuk wiec nie realne taka kupić , ja osobiście
Jeździłem 328
Na m techniku i wiadomo ze nie prowadzi sie tak dobrze jak m , ale na 200
Koni wystarczy po wiecej info zapraszam na bmwklub.szczecin.pl lub do
Mnie na pw
PS . Jak ktos bedzie chciał rozkodowac numer vin auta zeby sprawdzić czy m pak jest fabryczny etc tez zApraszam na pw
Ja bym wolał bez wypadkowe e46 bez m pakietu ze zdrowym motorem i dołożyć te zderzaki ,niz
Full m pakiet ale powypadkowe , lub z jakimiś problemami z silnikiem BMW jest ciezko kupić wiem po sobie
Sam miałem 6 sztuk a oglądałem przed
Kupnem co najmniej 10 krotnie tyle ...
PS. Główne bolączki e46 to :
Problemy ze szczelnośćia vanosa w silnikach m52
W przypadku silnika m54 NADMIERNE branie oleju
Podłoga z tylu notorycznie pęka w tych autach , z forumowych 328 każda
Miała podłogę do roboty ,
Zbiorniczek wyrównawczy pęka stosunkowo często i przy wymianie na zamiennik szybko sie to
Może powtórzyć .
Raz spotkałem sie z czymś takim ze znajomy kupił e46 bez podłączania kompa i potem podczas rozbierania licznika zeby włożyć aluramki na zegary okazało sie ze kontrolka od poduszek była zalana silikonem ;] magików jest tyle ile aut i
Przy kupnie e46/Innego BMW zza granicy lub
Jakiegoś mało sprawdzonego źrodła 3 krotnie sprawdźcie auto przed podjęciem decyzji .
Nyguz, kolega szuka polifta, touringa w dieselku ;) Ja bym wolał kupić zdrowy z mpakietem, cudów nie ma ale warto szukać.
Nie odczytalem o tourasie w dieslu , o tych silnikach mam małe pojęcie ;( generalnie wiadomo ze najwieksza bolączka diesla to zazwyczaj poprzedni właściciel ,i e46 touring w mpakiecie to Miazga :)
Odnośnie vinu jeszcze raz jak ktos coś to zapraszam rozkodujemy i bedzie wiadomo na czym sie stoi :)
Rozkodować vin, to żadne mecyje, jak ktoś umie szukać w google, to sam rozkoduje...