Jeżeli jest opcja skierowania strumieniu w to miejsce to przepierdol na grubo ropownicą, olej ścieknie, a ropa szybko się wypali
Wersja do druku
Tak jak myślalem. Do naprawy airmatica trzeba bylo zlutować jeden kabelek na wtyczce od zaworu upustowego :v. Airmatic smiga, auto po serwisie. W tygodniu się umawiam na przegląd
Co to znaczy jak mówi się o podłączeniu na krótko?
czyli np z kabli gdy ci akumulator padł i chcesz awaryjnie odpalić auto żeby alternator podładował aku
Polecacie jakiś kabel rozruchowy żeby byl w miarę tani no ale posłużył trochę? Głównie do akumulatora do max kombi nie wiem ile to ma 82ah?
Ale jak, co dwa dni palisz auto z kabli, że ma to trochę posłużyć czy o co chodzi? XD zwykłe grubsze kable z marketu/stacji, nie ma tu żadnej filozofii
Bo to jest gówno, ale jeśli nie używasz ich co drugi dzień, to nie ma sensu wydawać hajsu na coś lepszego. Chyba, że masz jakiś pojebany silnik z masą osprzętu o dużym zapotrzebowaniu na prąd, ale wtedy raczej wiedziałbyś co i jak ;)
kup sobie jakiś w lidlu tak jak ci pan ekspert napisał to nie ma sensu wydawać więcej jak market przewidział, no chyba że tata prowadzi zakład mechaniczny
No elo bo poskladalem fure i chce sie teraz powoli wziac za podniesienie troche mocy
I mam taki kwiz wyjmijcie swoje krysztalowe kule
Fura ogolnie zapierdala i nie ma z nia problemow, ale przy gwaltownym przyspieszaniu (takim na 75%+ mocy) wariuje. Auto sie tak jakby dusi, obroty spadaja i podnosza sie i ogolnie wariuja tak przy wartosci 2300+, takie zawirowanie wystepuje na 1-2 sekundy i puszcza. Uczucie podobne jak przy zrzucaniu biegu podczas przyspieszania przy skrzyni automatycznej xD
Silnik oczywko 2.0 jedzie trzesie dymi.
Co obstawiacie, turbo, sprzeglo, dwumas? Mi sie wydaje, ze turbo. Jutro cisne do mechaniora wiec sie pewnie wiecej dowiem. Fajnie gdyby to bylo to.
jest tam zmienna geometria w tym turbo?
jak nie to przepływka, egr albo map sensor.
ewentualnie overboost.
wtryski bym wyeliminował.
i bardzo mała szansa na dpf zapchany
i moge chuja na pień położyć że to ktoras z tych rzeczy.
jakby to byla benzynka to bym powiedzial ze czujnik polozenia wału aka sonda lambda, silniczek krokowy albo swiece
nie wiem jak z dostepem ale zeby wyczyscic map sensor to nawet taka padlina jak ty da rade.
z overboostem podobnie chociaz moze byc ciężej bo nie iwem jaki tam zawór wystepuje (byly nierozbieralne - takie jakby sklejone i rozbieralne)
ja nawet nie wiem co to jest ten overboost wiec chuja do dupy se moge wlozyc co najwyzej xD
map sensor tak
zajebiscie jakby sie okazalo, ze to cos z takich pierduł jaranko bym wjebal cipa jeszcze w tym miesiacu bo jak to jakies turbo albo cos to kiepa znowu wyjebac kolejne 3k na ta rozjebunde stara
albo w sumie grucha od turbo z takich pierdół
ale ugulem wg prawdopodobienstwa
Egr
przeplywka
overboost
map sensor