Panowie, jak kupiłem auto i ma opłacone ubezpieczenie do końca roku przez poprzedniego właściciela to mogę sobie normalnie jeździć, czy lepiej już teraz ubezpieczyć na siebie?
Wersja do druku
Panowie, jak kupiłem auto i ma opłacone ubezpieczenie do końca roku przez poprzedniego właściciela to mogę sobie normalnie jeździć, czy lepiej już teraz ubezpieczyć na siebie?
Z opłatami wyjdzie 38k, naprawa od 2.5 do 4.5k PLN pewnie. Wszystkie filtry, płyny, oleje i świece to koszt 700zl przy dobrych zniżkach intercarsie. Podpuscilem chłopaków na grupie cls, że mam ofertę kupna takiego za 70k z regenerowanym automatem i pytanie czy się opłaca, to wszyscy zgodnie powiedzieli, że tanio. Za te 65-70 go ojebie i pietnastak w kieszeni lekkim chujem
Exe strasznie tanio auta sprowadzasz. Ja to jak obserwowałem japońskie aukcje to troche drogie te wozy chociaż niektóre mają na prawde niskie przebiegi i to byłby jedyny powód dla którego warto sprowadzić.
To tez nie jest tak, ze od razu takie fury znalazłem. Pierwsze auto kupiłem tam prawie 2 lata temu. Później nie kupowałem, bo nie miałem kasy, ale przeglądałem oferty przynajmniej raz w tygodniu.
Siemanko. Jako że mam prawko od czerwca a od sierpnia samochód potrzebuje kupić dobrą kamerkę do samochodu. Polecicie coś do max 200zł? Z góry dzięki za pomoc.
Viofo może jakieś złapiesz w tej cenie
Airmatic już prawie naprawiony. Jutro jeszcze trzeba sprawdzić wtyczkę zaworu spustowego/ew. wymienić zawór i będzie śmigał.
https://static.pokazywarka.pl/j/u/v/...482cb_orig.jpg
https://static.pokazywarka.pl/9/h/q/...6bd16_orig.jpg
ładne to to ile czujnik lakieru pokazuje micronów tak z ciekawości spytam?
Volvo już odebrane od mechanika gdbym cofnął czas nie kupowałbym e36 tylko kupiłbym jakieś s60 z 2.3 t5 i to modził, genialne auto naprawione odma, hamulce, zmieniony olej wraz z płukaniem silnika.
Ogólnie jak olej mi ściekał z na kolektory wydechowe to on kiedyś wyparuje czy mam wdychać ten smród do końca życia tego auta?
Nie ma dostepu zeby to jakas szmatka przetrzec? Generalnie kiedys wyparuje
Muszę go umyć, bo nawet na zdjęciu widać, że krople deszczu stoją na starym kurzu, ale tam gdzie czyściłem to było 140-160 i prawy błotnik 260 w jednym miejscu. Jednak nie mogę tam dobrej powierzchni pod miernik znaleźć, a obok gdzie jest płasko jest już norma.
super autko gratulacje opierdol z zyskiem;]
co polecacie na zmatowiałe lampy, jak się do tego zabrać? (nie mam mechanicznych sprzętów)
Zależy jak zmatowiałe. Papiery wodne od 500 lub od 800, zależy jak mocno zdegradowane. Lecisz lewo prawo góra dół na przemian każdym papierem 800,1000,1200,1500,2000,2500 aż zatrzesz kolejnymi papierami rysy po poprzednich. Cały czas płuczesz papiery i dopryskujesz wodę na lampy. Na to później bezbarwny dwuskładnikowy z utwardzaczem. Taki zwykły bezbarwny ze szpreja może być zbyt mało wytrzymały i lampy będą żółknąć dalej. Są takie wynalazki jak ten:
MOTIP LAKIER SPRAY BEZBARWNY 2k Z UTWARDZACZEM !!! 7807309002 - Allegro.pl
ale nie testowałem. Jakbyś jednak miał skądś maszynę to kończysz na papierze 3000, pasta mocno ścierna na twardej gąbce, potem finishowa na miękkiej i na to powłoka kwarcowa/ceramika/wosk. Jak wosk to musisz co miesiąc sobie odświeżyć. Ogólnie robota papierkami na kilka godzin albo i lepiej jak chcesz dokładnie.