Ten z prawej ma pierwszeństwo, więc teoretycznie, jeśli zaczęli manewr w tym samym czasie, to ten z lewej musi puścić prawego.
Wersja do druku
Ten z prawej ma pierwszeństwo, więc teoretycznie, jeśli zaczęli manewr w tym samym czasie, to ten z lewej musi puścić prawego.
Nie wiem bo to chyba sporna sytuacja bardzo i ciezko rozstrzygnac.
Ale cos mi sie przypomnialo. Gdyby ktos chcial sobie samochod rozpierdolic na oc albo ma prawy bok rozjebany i chcialby za friko naprawic to zalecam podjechanie do Bielska, wjazd na obwodnice miasta S1 w kierunku Zywca po czym wziac zjazd na Bielsko centrum, ktory wyglada tak:
Załącznik 363653
My zjezdzajac jestesmy na tym pasie, na ktorym jest kamera. Ci poprawej gdzie jest na ziemi ustap pierwszenstwa (10 metrow wczesniej jest takze znak ustap) to ludzie SZY z Zywca czyli generalnie kurwa totalni uposledzency i oni sobie tam wjezdzaja jakby mieli pierwszenstwo. Wiec chcac naprawic bok, dupe normalnie elegancko jedziemy 60-70 i zmieniamy pas na prawy do skretu w prawo, nie trzeba nawet podejmowac 2 prob bo oni tam codziennie wymuszaja (przejezdzam tamtedy 2 razy dziennie w drodze do pracy xD). Polecam.
Ja sobie robie ubaw zawsze bo sie wpierdalam normalnie przed nich, a oni cali zdziwieni, ze o co chodzi, trabia i machaja lapami xDDDDDDDD Raz bylo czerwone, janusz z wachem stal na wysokosci ustap pierwszenstwa przed nim samochody to normalnie zajechalem mu droge i stanalem sobie w polowie pasa to wyszedl sie do mnie furac to wysiadlem z samochodu i mu mowie kurwa dziadku wypierdalaj tutaj i zobacz na jakim znaku stoisz (fest bylem wkurwiony na cos, pierwszy raz w zyciu tak pociskalem nieznajomej osobie) wiesniaku tak sie we mnie zagotowalo xDD
https://www.google.pl/maps/@54.35346...7i13312!8i6656
U mnie tak to wyglądało, dziadka którego oszczędziłem wyjechał z prawej strony, obcierka natomiast mogła być jakieś 200 metrów wcześniej xD
Wczoraj byłem z siodemka u znajomego mechanika. Nowy sportowy zawias, ani jednego luzu w zawieszeniu, tylko 1 guma sworznia uszkodzona, ale to od kamienia. Wydech cały, przewody hamulcowe całe, koła do prostowania. Jedyny wyciek jest z filtra oleju. Wszystkiemu przysłuchiwał się klient, który chciał się umówić na wizytę. Pytał trochę o bmkę, pytał czy może wsiąść itd. Mówił, że mu się podoba, ale żonie obiecał Suva. Dzisiaj dzwonił do mechanika czy może kontakt do mnie dostać, bo jest zainteresowany kupnem :D
torgy - czemu daje się różne rozmiary felg na oś przód i tył? Spotkałem już że nawet OEM robią dwa rozmiary (np BMW STYLING 135 które mam). Po co to? na co to komu?
bo spierdolency lubią jak abs świruje
no ale ori rozmiary takie wychodzą xD 8J i 8.5J w przypadki St135 bmw.
A na jaka os masz naped w bmw? A no wlasnie a tam gdzie masz naped potrzebujesz wiecej przyczepnosci czyli szerszy laczek
No to czemu w FWD nie daja szerszego laczka z przodu??
http://s3.amazonaws.com/pix.iemoji.c...nking-face.png
Załącznik 363711
@Master ; Szach mat
Miał ktoś te polskie oprogramowanie VAGowskie z allegro za 100~ pln?
Masz na mysli CHEAP tuning?
Kurwa ja rozumiem ze bialystok to wieksza wies, ale juz bez przesady nie rob ze mnie az takiego wiesniaka. Ja mam zdanie ze jezeli auto wyjechalo z fabryki majac 130koni to tyle miec powinno. Jak chce miec wiecej to poszukam wiekszej pojemnosci z wieksza moca.
Chodzilo mi o diagnostyke, bo sa vagi po 100zl, niby Polskie. Ja zdaje sobie sprawe ze to nie jest profesjonalny sprzet, ale moze ktos ma i jest w stanie mi powiedziec jak to wyglada w praktyce jak bym chcial sobie czasem auto podpiac
No nie do konca, kazdy komputer wychodzi z mapa paliwowa ktora zostawia rezerwe, wgranie nowej poprawionej mapy poprawia osiagi + obniza spalanie.
Osobiscie nie praktykowalem ale czytajac jakies info w necie jest to mega dobra opcja i wcale nie nadszarpuje silnika, stad myslalem ze chcesz kupic jakis tuning chip box. Moj blad.
Do czego, do 1.4 fabii którą zaraz wystawiam czy do v6 którą też w sumie niedługo wystawiam? XD