znam przypadek gdzie sprzedano c6 które było zespawane z 3 jako nówka 1 właściciel niemiec płakał i do dziś dzwoni także pokornie podchodz do sprawy ; p
Wersja do druku
Plastiki pierwszej nowości nie są, a to pokrętełko od lusterek trzeba ostroznie dotykac zeby nie rozjebac, a to ten uchwyt w drzwiach od pasazera troche dojebany, fotele przydaloby sie uprac ale akurat w fotelami to nie zalezy od przebiegu a po prostu od tego kto to uzytkuje. Przebieg nie cale 230, ogolem powiem ci ze jak jest mocno dojebane to i ma przebiegu w chuj albo jakas swinia jezdzila, taki samochod do 300 tysiecy powinien wszystko miec na miejscu, wszystko dzialac, wygladac tak jak wygladalo nowe tyle ze byc odrobine zmeczone zyciem
Ja właśnie wróciłem spod Krakowa, gdzie mój dwudziestoletni braciak kupił sobie na pierwszą furę Audi 80 2.8 quattro xD Plan był taki, że szukamy mu wozu sprzed 93 roku - PZU ma na auta z okresem eksploatacji powyżej 25 lat zajebistą zniżkę na OC, 70%. Trzeba być tylko członkiem PZM, czyli należeć do jakiegoś automobilklubu. Członkostwo kosztuje około stówki rocznie, także oszczędność na ubezpieczeniu jest olbrzymia i można kupić coś ciekawszego niż jakieś Fiaty z silnikami o pojemności średniej Coli ;d
Z takim budżetem znajdziesz na pewno coś zadbanego, czym spokojnie kilka lat pojeździsz, a jeśli trafisz w coś o statusie youngtimera, jak np właśnie Audi 80, to w przyszłości jeszcze na tym zarobisz. O ile nie zajedziesz/nie rozjebiesz xD
Co do jazdy dla młodego kierowcy polecam ci baaardzo kanały na yt "polskie drogi" i inne - oglądając takie filmy jesteś bardziej wstanie przewidzieć co może się stać w życiu realnym na drodze . Sam dopiero mam rok prawo jazdy a oglądam non stop te filmiki i sporo wprowadzają do mojego kierowania autem
Reputa dam, jak rozdam innym. Dzięki za cenne informacje, o przełączniku świateł to wiem, moduł od lusterek to ludzie na fb grupie tego modelu też szukają wiele razy, czasem wystarczy komuś obcemu dać poprowadzić. Co ciekawe w Pasku B5 FL, który ma 12 lat nic nie mi jeszcze się w środku nie urwało i nie jebło. Nawet farba na przyciskach od opuszczania szyb jest..
U mnie środek jest ogółem zadbany, z tym uchwytem od pasażera to po prostu farba trochę zeszła, tyle że ja ten samochód chce ogarnąć na laleczkę, więc takie rzeczy mnie wkurwiają i drażnią tyle że w tej chwili mam inne wydatki na głowie, i inne rzeczy do ogarnięcia które są ważniejsze jak uszczelnienie silnika, wymiana uszczelki między mostem a wałem napędowym, wymiana oleju w moście. A i jeszcze jedna bolączka A6, i innych vagów na którą możesz zwrócić uwagę, jest to FIS. U mnie na przykład jest rozlany, jak w większości a jeszcze nie interesowałem się w jaki sposób da się to ogarnąć i jakim kosztem, ja mam navi w fisie i za chuj nie idzie dojść o co w niej chodzi a to że jest w języku niemieckim nie pomaga. Temperaturę zewnętrzną i spalanie/inne opcje idzie się tylko domyślić. Tyle że to chyba nie koniecznie musi być już wina przebiegu a lat.
I nie popełniaj błędu niektórych ludzi, nie szukaj 1.8/2.0/1.8T bo w tej budzie te silniki nie mają za chuj prawa bytu, za mała moc w stosunku do wagi i wychodzi spalanie podobne do 2.4 i 2.8, a osiągi są dużo gorsze
Mam możliwość kupić dwie asry J z 2011r
Jedna jest cała przejechana bokiem a druga coś stuka w silniku :D I myślę czy silnik do wymiany jest. Cena 20 tys za auto 2.0 cdti 160KM Automat cały ładny ogólnie tylko ten silnik z przebiegiem 160k niby:D
ten 2 poobijany cały jest 1/7 i 90 tys przebiegu i nie wiem co się bardzie opłacało by? Silnik wymienić i popchać za 30?
Mam do wymiany pompę wspomagania. Aktualna już cieknie. Kupić używkę oryginała czy szukać nówki? Ceny dobrych, sprawnych używek kuszą, do tego dają jakąś gwarancję rozruchową. Co o tym myślicie?
Używek się nie kupuje, bo też zaraz może siąść, pracy przy demontażu i montażu nie ma mało. Kup albo nową albo zregeneruj swoją w dobrym zakładzie.
Mam wrażenie, że simmering wystarczy wymienić, ale przy tym tez mogę mieć troszkę pier*olenia.. Tym bardziej, że nie mam dostępu do garażu.
W aktualnym VAGu, którym śmigam jest FIS, na szczęście bez navi. Nawet chyba takiego w opcji nie było
Zdaję sobie sprawę, że te auta już są leciwe, natomiast jedyne silniki, które biorę pod uwagę to 1.8T i 2.8, z mniejszym naciskiem na ten drugi. To jest dramat z ubezpieczeniem po prostu, a 1.8T gdybym znalazł stan powiedzmy jeszcze żyjący to czemu nie. Ten motor ma potencjał do podniesienia mocy i tak wiem, kasę którą zainwestuję w mody nikt mi nie odda przy sprzedaży..
@Astinus ;
Nie chce Ci sie wpierdalac do tematu.
Dzis dostalem raport z pl na temat stanu blacharki i jest generalnie perfekcja po za ta tylnia klapa i drzwiami. No i nie umiem sie powstrzymac, autko ma tylko 89kkm zrobione i stwierdzilem, ze zakladam sobie teraz budzet max 3k na poczatek zeby ja troche odswiezyc. Chce za to kupic tani zawias (pewnie tatechnix), drzwi prawe, hamulce, musze wymienic tez olej od razu. No i fajnie jakby mi zostalo cos grosza na jakies felgi tylko teraz nie wiem jaki rozmiar tam bedzie wchodzil przy zalozeniu, ze auto zejdzie w dol.
Obniżysz to sprawdzisz ;)
Znasz racingforum? Jeśli nie, to tam sobie zajrzyj, na pewno ktoś już modował taką Corsę i na bank znajdziesz wiele odpowiedzi i wskazówek. @Master ;