kupilem z miesiac temu takie saszetki firmy lactite lub jakos tak, nie pamietam juz, w opakowaniu byly dwie sztuki, zaplacilem 23zl i z wilogcia w samochodzie mam spokoj
Wersja do druku
kupilem z miesiac temu takie saszetki firmy lactite lub jakos tak, nie pamietam juz, w opakowaniu byly dwie sztuki, zaplacilem 23zl i z wilogcia w samochodzie mam spokoj
Pan na stacji ma płacone, by ci takie głupoty opowiadać. A jaka różnica? Parafina wytrąca się przy niższych temperatura niż przy zwykłym ON, być może trochę wyższa jest też liczba cetanowa (ale niekoniecznie). Ogólnie różnica jest bardzo niewielka i praktycznie nieodczuwalna przy zwykłej jeździe. Chyba, że w jakiś nowoczesnych samochodach, które wymagają takiego paliwa
A zdziwiłbyś się, nawet sporo ludzi tankuje paliwa premium, więcej niż się spodziewałem :PCytuj:
no jakies tam polepszacze, uszlachetniacze te premium paliwa maja, z tym, ze takie paliwa sa duzo rzadziej tankowane od tych zwyklych, a paliwo traci swoje wlasciwosci gdy "lezakuje" (nie wiem jak to profesjonalnie nazwac)
Czym umyć zajebiście tłustą szybę (prawdopodobnie nieszczelna nagrzewnica)? Ekstrakcyjna/nitro średnio dają radę. Kiedyś myłem to środkiem do czyszczenia egr valvoline, ale zostaje taki zapach, że łeb ukręca, a ciężko wywietrzyć samochód przy tej pogodzie :/
Puść gorący nawiew na maxa na szybę aż będzie ciepła i czyść to zwykłym płynem do szyb + papierowy ręcznik aż do skutku
Dzięki, w sumie nie wpadłem na to, żeby wcześniej nagrzać szybę, głupi ja :D
Ledwo odpaliłem dziś, a aku był 1h podłączony do prostownika. Rozumiem, że dopóki mrozy nie zejdą lepiej żebym nie ruszał dziada, bo nie mam dostępu do prostownika, ani kabli
weź sobie aku wyciągaj na noc do domu rano wkładasz = jedziesz. 2 śrubki i dużo roboty nie ma. o ile maska nie przymarznie i otworzysz :D
ew kup kable tylko jakiś grube a nie chińskie za 20 zł.
@Urlak ;
to chyba jedyne sensowne rozwiązanie
@up
2 albo 3 letni yuasa, podladuje go prostownikiem w weekend, tylko bede musial go odpalic, zeby dojechac ;p
Jasny gwint, dzisiaj sobie jadę pomalutku czekając aż TDIk mi się rozgrzeje, wjeżdżam na rondo i "Generator Werkstatt". Jak na moje to będzie coś z alternatorem, aczkolwiek aku też by wypadało wymienić za niedługo. :/
Jak szczotki w alternatorze padają to zaczynają reflektory mrugać no i jeśli dalej chcesz w zime odpalać dizla to aku też czeka wymiana : D
Wiesz co, światła wszystkie równo świecą, aku wymieniam na dniach :P. Nie zdziwię się jak się okaże, że ta Varta siedziała w nim od nowości albo wymieniana była w 2008 ;)
Spoko, rzucę okiem. Oprócz tych dwóch rzeczy jest jeszcze jedna: Coś rzęzi w silniku - nie klekocze tak ładnie jak kiedyś tylko jest takie bardziej brum, brum :P. Jedni mechanicy powiedzieli, że jest ok, a moim zdaniem jakieś łożysko robi taki dziwny dźwięk. Ktoś coś wie na ten temat? Silnik 1.9 TDI PD. Może filmik zrobię i na yt wrzucę i tu pokażę?
Nagraj i wrzuć, chętnie posłucham.