Nie trzeba oleju co 30k wymieniać, to nie będzie problemu.
Wersja do druku
będzie problem nawet jak zmieniasz olej co 100km , to jest wada fabryczna. samo bmw się do tego przyznało, jest nawet akcja serwisowa na to ale obowiązuje tylko auta wyprodukowane od początku produkcji silnika n47 (wrzesien 2007) do połowy 2008r.większość ludzi i tak zdążyło zrobić to we włąsnym zakresie. to śmieszne bo kilka razy zmieniano napinacz (a raczej chyba jego wygląd) bo problem występuje do dziś- tak n47 jest montowany w nowych bmw także
Tylko widzisz, jest z tym taki problem, o którym pewnie wiesz, ale rżniesz głupa. BMW będzie wciskało jebany longlife i sorry, ale 95% ludzi to weźmie. Wiesz, że oni biorą za to odpowiedzialność przez okres gwarancji? I wiesz, że w okresie gwarancji taki łańcuch w N47 ma spore szanse na jebnięcie?
No, czyli będzie problem i częstsze wymiany oleju tego nie zmienią. N47 to skaszaniona konstrukcja, koniec kropka, dali dupy i nic tego nie zmieni.
Wiesz, teraz to już jest typowo chłodna kalkulacja zysków, bo ten badziew się będzie psuł, a klienci będą za to płacić. W ten sposób BMW straci jak VAG przy fenomenalnych 2.0 TDI PD, świetna robota Bawaria, jesteśmy dumni XD
PS Nie ma to jak kupić F10 w salonie i mieć wymieniony wałek po 60 tysiącach XDD Albo po 30 tysiącach, oba przypadki 528i w jednym serwisie. Jednym serwisie.
tylko Stuttgart obecnie, BMW śmieć
Mamuska jezdzi x1, n47 177km 90k przebiegu. Mamy go od nowosci, zero problemów z silnikiem, mechanika.
No kurwa XD
90k przebiegu to mało, ale pod 200 to już kolosalny przebieg dla tej abominacji i totalnego spierdolenia silnikowego. Polecam szybką sprzedaż, za max rok-dwa, bo widzę, że matka jeździ tak średnio po 20k rocznie.
No albo nie sprzedawajcie, ale cóż, ja ostrzegałem.
niech sobie mama kupi coś dobrego, GLA czy GLC to odpowiedniki, a ładniejsze, lepsze i w ogóle
Mercedesy sa paskudne. A przynajmniej wiekszosc tych nowych. Wyvgladaja jak dla kogoś 60+. Narazie nie zapowiada sie na zmiane tego samochodu w najblizszym czasie.
Swoja droga przy chyba każdym samochodzie o przebiegu 200k+ masz juz cos do roboty. Jak nie turbo, to inne wtryski.
Załącznik 345365
Tak to wygląda. Kierunek okleiłem folią. Tymczasowo mi się widzi, jak sie znudzi i ogarne reszte, to wpadną polifty.
nigdy nie widziałem czegoś takiego, jak dla mnie bardzo spoko a nie przepadam za tjuningami i innymi bajerami, jaki jest realny koszt takiej fury z początku produkcji w dobrym stanie? jak koszty eksploatacyjne?
O ile furmanka super to kierunek moim zdaniem na minus, nie pasuje mi
no kierunki wyglądają zdymanie
Nie wiem czemu fotka tak siadła, ale one są najjaśniejszą folią przyciemnione, a tutaj wyszło, że prawie czarno :D
Mi sie podoba. Czarny lakier mat, dymione lampy i przyciemnione szyby..mm nie wysiadalbym
Jak dla mnie całkiem ok te kierunki, aczkolwiek zupełnie nie podobają mi się srebrne i jasno szare auta :).
Przy kupnie używanych aut nie ma co wybrzydzać z kolorem :)
Ja tam jednak zwracałbym uwagę. Obklejenie/przemalowanie kosztuje krocie, a o ile ma to być samochód, którym nie tylko chcemy jeździć z punktu A do B, to zważałbym na kolor.
Summa summarum e60 jest jedyną ładną bmw z lat produkcji 2003-2008, no może jeszcze e92 ;).