Odwilż jest, umyliscie samochody? Bo kolejki jak cholera na stacjach cisnieniowych ^^
Wersja do druku
Odwilż jest, umyliscie samochody? Bo kolejki jak cholera na stacjach cisnieniowych ^^
Ja myłem jak było po kilkanaście stopni mrozu i wstawiałem do suchutkiego ogrzewanego garażu, teraz nie widzę sensu umyje wrócę do domu i to samo. Oczywiście jak jadę na wieś do babci to wyglada jakby go wyjęli z bagna to jadę płukać :D
@2up
Właśnie wróciłem z mycia XD
Ale ręcznie, na podwórku ;p
Umyłem z 3-4 dni temu to już lekko wygląda jakby w czymś się tarzał. Jak byłem to były małe kolejeczki, ale dało się wytrzymać.
zapytałem dzisiaj mojego kumpla co myśli o Audi A6 C5 i odpowiedź jaką dostałem: "fajne auto ale każde a6 c5 w cenie do 12k to trup i ulep :)"
A o silniku 1.9 TDI w wyżej wymienionym Audi: "1.9 tdi i a6 c5? normą są przebiegi po 500 tys. km bo to auto w trasy, może się wydać ciut za słabe na taką budę 110 km ma dwumas i turbinę ze zmienną geometrią wiec trzeba sprawdzić ;)"
Co myślicie? W rozmowie pada kwota 12tyś., ponieważ do takiej szukam samochodu ;P
Nie powiem ale nawet jaram się Audi A6 C5 ;p
A myślałeś o benzynie? 1.8T w gazie.
A mi się wszystko jebie kurwa, w samochodzie poradzić sobie nie mogę, w sprawach moich tez poszło w pizdu, a na dodatek koleś cymbał wysłał mi zły moduł komfortu -.- zarąbisty tydzień, a i prawie dostałem mandat za stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym, któryś raz już...
bardziej chodzi mi o część "fajne auto ale każde a6 c5 w cenie do 12k to trup i ulep :)" :P
bo wiecie.. głupio wydać 12tyś. za samochód a potem serio okazuje się, że to trup i doprowadzenie go do stanu BEZPIECZNEJ używalności to dodatkowe 5k +/- albo i więcej ;D
110 konna wersja nie ma zmiennej geometrii i jest na pompie.
W C5 trzeba celować w 130 koni, bo 110 to zdecydowanie za mało, ew. chipować 110 do tych 130 albo trochę więcej. Zmienna geo turbiny to nie jest taka tragedia, wbrew opiniom nie ma z tym problemów jeśli się dba. Pompowtryski są też chwalone, niejeden powie, że lepsze to niż pompa, która potrafi często siąść, a koszt jej naprawy też nie jest niski.
Ogólnie nie brać 2.5, bo tak były jakieś poważne problemy, już nie pamiętam czy coś pękało czy pompowtryski siadały bardzo szybko, ale w każdym razie omijać.
Przesada z takim stwierdzeniem. Trzeba po prostu dokładnie sprawdzić konkretny egzemplarz i tyle. Wiadomo, że zawsze trzeba się liczyć, że do wymiany będzie dwumas, bo często sprzedają te auta przed takimi naprawami. Jeśli silnik będzie okej, zawieszenie nie wybite (bo to też sporo kosztuje) i ogólnie wszystko będzie śmigać, to można brać, a takie pewnie znajdziesz i za 10 tysięcy, ale trzeba mieć czas i trochę szczęścia.
No i jedna sprawa - przy tej klasie samochodu trzeba mieć te 5 tysięcy gotowe na pierwsze wydatki, bo to po prostu tak wygląda i nie zmienisz nic.
A ogólnie uważasz, że warto szukać za tym autem mając do dyspozycji 12tyś. (chodzi o cenę samego samochodu)? Czy jednak myślisz, że to za mało by kupić coś w miarę ogarniętego?
@Mexeminor
Można kupić te auta nawet taniej, a więc uważam, że warto się interesować.
Mówimy oczywiście o pierwszym/drugim roku produkcji, nie jakichś 2001.
#
zawsze możesz spojrzeć na Paska B5, bo właściwie wiele się to nie różni. Niby Audi to Audi, ale zauważyć różnicę jest ciężko, a szczególnie, gdy w grę wchodzi 110 konny silnik. Pasek wypada wtedy lepiej, bo zawsze parę kilo mniej.
No i części i serwis tańszy, dużo dużo tańszy.
##
nie wspomnę już o Octavi I, bo te auta to już w ogóle najlepszy wybór spośród 90/110 konnych 1.9, bo mają zdecydowanie najmniejsze przebiegi (długo w kraju), są najlżejsze (a więc i osiągi lepsze) no i w obsłudze są jeszcze tańsze niż VW.
to.
Sąsiad ma B5FL właśnie z tym silnikiem i kupił go za jakąś śmieszną kwotę, pełen wypas, idealnie zachowany, jakiś malutki przebieg. Gaz dowalić, te silniki nawet się nie wzdrygną i lecieć.
I pozatym z 1.8T można baardzo dużo wyciągnąć a napewno przyjdzie taki moment, że będzie Ci brakowało mocy a pokochasz swoje auto. Jednak wątpie, że zejdziesz ze spalaniem poniżej 12 litrów i napewno części zamienne będą droższe. Osobiście wybrałbym właśnie taki silnik, ale licz się z kosztami.
skoro ma byc 1.9tdi to nie lepiej wziac a4?
Preferować spokojny styl jazdy, a wyprzedzać bez chwili zwątpienia uciążliwe tiry na trasach to różnica ;)