jeszcze na gwarancji jest, ale gdy tylko sie skonczy na 100% pierwsze co lece do jakiegos dobrego serwisu i wypierdalam to gowno, a bede wtedy szczesliwy do konca zycia tego samochodu xD
A powiedz mi, ile kosztuje taka cala operacja w warszawie?
Wersja do druku
@udarr
haczyk jest w tym, że A6 to auto w trasy, najczęściej sprowadzane z Niemiec z licznikami po 400tyś. dziwnym trafem Mirek handlarz Ci obniży tą liczbę o 50%.. ;p te wszystkie "idealne" egzemplarze z allegro po 10tyś zł które nie posiadają ani ryski (chociaż trzeba przyznać że ten model ma dobrą blachę) a środek mają jak nowy to tylko specjalnie odpicowane fury na sprzedaż ;p Oczywiście nie mówię, że wszystkie.. ale ciężko coś dobrego trafić i sam jestem sceptycznie nastawiony do tego, że znajdę A6 do tej kwoty ;p
Do tego są drogie w utrzymaniu co niekoniecznie podoba się Polakom i pozbywają się tego, jak się coś posypie to u mechanika nie zapłacisz 200-300zł raczej, a znam przypadki, że do naprawy była jedna część i jak od jednej się zaczęło tak potem co chwile coś było do roboty ;/ Poza tym spalania poniżej 10l/100 nie da się uniknąć, a w mieście jeszcze więcej.
Równanie równa się utrzymanie A6 może zabić niejeden portfel/konto bankowe.. a jak Ci się zacznie sypać to można powiedzieć, że już jesteś martwy :D Bo zepsutego ciężko sprzedać no chyba, że bardzo tanio a doprowadzenie do stanu używalności może kosztować połowę albo i więcej tego co dałeś ;P Dlatego kupując ten samochód dobrze mieć 15tyś minimum + te opisywane wcześniej 5tyś na początkowe wydatki, kupując taniej po prostu ryzykujesz.
No i ta 1.6 ma felgi, to są jedne z oryginalnych, chyba te najtańsze. Jak dla mnie bomba, 10x lepsze od tych z drugiego ogłoszenia. Niefabryczne radio to akurat tutaj plus, bo masz cdki i auxa. Dwustrefowa klima w takim aucie jest kompletnie niepotrzebna.
Pasek 1.9TDI 130 koni, 320 tysięcy przebiegu, a spalanie przy tej prędkości wynosi około 5 litrów.
Weź poprawkę, że auta dzieli generacja silników, a więc to spalanie wcale nie jest takie fantastyczne.
Nie słuchaj kumpla tylko szukaj tych aut. Oczywiście omijał handlerów, bo są one jebane równo przez nich. Kup od jakiegoś prywatnego, co tym jeździł już, zrobił co się miało zrobić i ogólnie brał je pod siebie i zrobił pod siebie = jest okej.
A, no i nie bój się przebiegu rzędu 350 i więcej tysięcy, bo przynajmniej to będzie uczciwe. Te silniki robią bez poważnych awarii ponad 500 tysięci jeśli się o nie dba.
#
Co znalazłem na gugyl maps XD Prosto z lata '12:
Załącznik 306866
Co do porównania 2 samochodow, wskazalem tylko dlaczego drozsza wersja jest wlasnie drozsza. Nie wiem komu komentowales ze nieoryginalne radio lepsze od fabrycznego. Zalezy kto co lubi. To samo 2 strefowa klima, jeden powie ze to wcale nie potrzebne (ja w chevym mam manualna i fajna opcja by byla miec taka 2 strefowa) a drugi powie to co ja.
A ja uwazam ze jest naprawde zajebiste spalanie, biorac poprawke ze nawet legendarny 1,9 tdi go nie pobil (majac o 30 koni mniej, ktore fakt faktem zapewne nie braly udzialu w tej trasie xD)
Felgi bardzo podobne do tych
http://img02.tablica.pl/images_tabli...i-limanowa.jpg
z tym ze, te z audi zdecydowanie ladniej sie prezentuja
Ale już pisałem, że teraz silniki mają zupełnie inne spalanie i to jest normalne, że tyle bierze. Poza tym zawsze można domniemać błąd komputera, ale tak daleko bym się nie zapuszczał.
Słowo klucz - postęp.
#
No i 1.9 nigdy nie był najoszczędniejszy w swoim czasie, to też warto podkreślić ;)
Kpisz? W ogóle nie są podobne, jedynie chyba to, że są pięcioramienne, ale to można powiedzieć chyba o 90% felg.
No i to są oryginalne felgi fiatowskie, a nie jakiś niepasujący szajs z dupnym brandingiem na deklu i fikuśnymi ramionami, które kojarzą się z wiejskim tuningiem.
Audi ma tyle pięknych felg (już te z tego 1.6 wyglądają w tym aucie lepiej - odpowiednio, na poziomie), ale oczywiście ktoś musiał je skrzywdzić czymś takim.
Nic nie mam do nieoryginalnych alusów, ba, uważam, że są fantastyczne (choćby dlatego, że mamy po prostu ogromny wybór), ale naprawdę ładnych wzorów jest tak mało i są tak drogie (zazwyczaj firmy pokroju BBS, OZ, HRE, Konig itp. itd.), że na naszych ulicach widuje się je ekstremalnie rzadko. AEZ jest taką tanią firmą, która ma kilka naprawdę fajnych modeli, ale to na palcach jednej ręki policzysz, a poza tym są to chyba najdroższe w ich ofercie, a więc i tak jak na kieszeń przeciętnego Polaka jest to bardzo drogo.
Ja akurat strzelal bym, ze ten z komputerek z chevroleta jednak troche przeklamuje, bo coz, spalanie takie to ja mialem 4 lata temu w smarcie (cos okolo 4l) xD
#Co do felg, mi 2x taniej wyszlo kupic nowe enzo (to byl jeden z tanszych modeli) niz kupic oryginalne chevroleta.
http://chevrolet.dixi-car.pl/sklep/i...078826%201.png to byly chyba takie, ale nie pamietam dokladnie
Całkiem fajne te felgi ;) Byle by nie było 15 calowe ;p
Ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego te BMW (Przynajmniej te oferty) są tak tanie ?
http://otomoto.pl/bmw-318-bmw-318-2-...C32152832.html
http://otomoto.pl/bmw-320-bmw-320-17...C32155599.html
jakaś sciema, nawet numeru telefonu nie ma ;) Nie zastanawiaj się nawet :P