Dobra już wiem dlaczego taki przekłamany obraz miałem z AC. Z 3 lata siedzę w serwisie i tutaj na ogół nie ma problemów z wypłatami. Ewentualnie tną kosztorysy, ale to od wszystkie idzie się odwołać.
Wersja do druku
Dobra już wiem dlaczego taki przekłamany obraz miałem z AC. Z 3 lata siedzę w serwisie i tutaj na ogół nie ma problemów z wypłatami. Ewentualnie tną kosztorysy, ale to od wszystkie idzie się odwołać.
Jak już oddajesz auto na warsztat do zrobienia, to nie ma problemów z pokryciem kosztów, chcą przycinać na wypłacie gotówki do łapy.
No ja np. oceniam jakość na kasecie od Vivanco bardzo dobrze, dla mojego zwykłego ucha nie ma różnicy między tym a słuchaniem normalnej kasety. Dodajmy do tego, że seryjne nagłośnienie w E39 nie należy do fenomenalnych i najzwyczajniej w świecie nie osiągniesz nagle ekstazy montując inne radio i puszczając na nim muzykę z AUXa czy innego USB.
No i 2dinowe radia wyglądają tam jeszcze gorzej, chyba, że masz polifta i założysz kopię oryginalnej navi 16:9 z androidem, wtedy okej, to ma bardzo dużo sensu. Z tym, że taka zabawa nie należy do tanich i trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czego chcemy.
Włożenia płyty w otwór tak jakby co.
Jak dla mnie lepsze radio potrafi zauważalnie więcej wydobyć z fabrycznych(nawet tych do kitu) głośników. Kupiłem kiedyś alpine za ok.500zł która była mocno polecana i rzeczywiście każde auto do którego przekładałem dawało satysfakcję z tej operacji.
ej chłopaki jak w zeszłym roku mi jedna letnia opona poszła w pizdu to teraz kupić se normalnie jedną czy lepiej dwie nowe i założyć obie na tę samą oś?
tamte planowałem na jeszcze jeden sezon bo już trochę zużyte były więc jak kupię jedną nową to różnica będzie dość spora chyba na bieżniku
Dwie
@2Fast4You ; Słuchaj Patryk mogę ci sprzedać 4 Micheliny, 2 z 2010 roku z prawie nowym bieżnikiem i 2 z 2005 roku z bieżnikiem tak na sezon, 205/55/R16. W gratisie dostaniesz felgi do Civica VIII, sprzedasz je za stówkę jakiemuś Maćkowi do jego szlifierki z stickerbombami na błotnikach. Co ty na to?
kurrrr, polapalem sie z Focusem ST, w sumie zajebiscie moze to jakis torgowicz (exekuter :kappa ) na drodze od pszczyny do poczatku bielska. W sumie spoko nie wiem, ktora to wersja ST byla bo ich jest chyba kilka, moze nie najmocniejsza, a moze gosc nie deptal, ale tak do 210-220 szlismy w miare rowno. Dalej w sumie nie wiem tez co by bylo bo ta droga nie jest raczej stworzona do predkosci 200+ i sa takie wyboje, ze przy tej predkosci momentami wiesz, ze max 2 kola sie z ziemia stykaja w pelni xD W kazdym razie po prostym i lekkich lukach spoko izi w miare rowno i jestem dumny. Ale co ten ST sie sklada w zakretach to ja pierdole myslalem, ze Alfa sie dobrze trzyma, ale typ mnie tak poskladal na luku zaraz przed Bielskiem, ze szacun (tam kolo nowego magazynu DPD, zaraz przed swiatlami na granicy Bielska i Czecho @Mexeminor ; bedziesz wiedzial pewnie) kurwa no ja tam w luk wpadlem z 190 gdzies i to bylo juz tak fest na granicy mozliwosci samochodu, jeden blad i wylotka z trasy bo juz czulem, ze mi kola uciekaja, a typ kurwa tam musial z 230 przeleciec i jeszcze to auto sie w ogole nie zgielo szanuje jak chuj, ale dobrze pojebany ziomek no i ta fura mnie mega zdziwila, ze z taka predkoscia ten luk byl w stanie pokonac ja u siebie juz czulem ewidentnie, ze sie gnie :zaba
Artur odkrywa, że Fordy się dobrze prowadzą, 2019, koloryzowane.
tk myślałem, że max 3 miesiące i będzie płacz o dziulette
Focus nie daję rady już pow. 180kmh, przynajmniej jak przypominam sobie 545, ale tam to żadnej różnicy prędkość nie robiła. Jednak mimo mpakietowego zawiasu w Becie, robiłem jeden zakręt u siebie z prędkością 90-95kmh przy dobrych warunkach na drodze, co i tak było dobrym wynikiem, a tteraz Focusem koło 105 bez problemu. No chyba, że spotkałeś mk3 tylko np. mk2, to on ma jeszcze mniej mocy
No jednak trudno porownywac 300+ konne v8 i pojebana pojemnoscia 4.4 litra z jakims 2 litrowym pierdzikiem, wiadomo, ze predkosc na prostej i przyspieszenie sa zupelnie inne. Bardziej o prowadzenie mi chodzilo bo typ ladnie sie w te luki wprowadzal, w ogole spok obo oba pasy mielismy dla siebie wiec mozna bylo korzystac z calej szerokosci. Zrobil na mnie wrazenie w sumie ten Ford i polatalbym sobie w zakretach takim. Z drugiej strony wpierdolilbym jakies rozporki do Giulietty, zalozyl lepsze gumy, zrzucilbym ja jeszcze troche nizej i pewnie szla by podobnie jednak. Jednak seria to seria i tutaj Focus mnie robi. :zaba
ps.
Nie placze o Giuliette. To nie jest zadna sportowa fura tylko kurwa kawal zlomu gdzie mozesz wpierdolic jessice, guwniaka oraz wuzek i pojechac se na ryby udajac, ze masz super sportowy wloski samochod taka prawda ja sie z tym godzie :zaba
Panowie,
Co myślicie o wirusowaniu BMW F10 525d 2014?
Z 218 obiecują bezpieczne około 280 km.
Znajomy tydzień temu zrobił taki zabieg w dokładnie tym samym modelu i motorze. Strasznie sobie chwali.
Ja tylko się obawiam jak to będzie rzutować na żywotność podzespołów. W tym momencie jeździ się super ale faktycznie kilka koników więcej by się przydało.
Pozostaje ci wertowanie tematów na różnych forach z opiniami użytkowników, nikt ci nie da żadnej gwarancji na to jaka będzie żywotność po chipie. Popytaj jeszcze w kilku firmach, które robią programy jak one to widzą, bo jedni powiedzą 280, inni 260, jeszcze inni może odradzą, kto wie. Jeśli z kilku źródeł uzyskasz podobne info, to już jest konkretna informacja, dodaj do tego wszystkie znalezione w necie tematy dot. tego silnika i podejmuj decyzję. @Askarnoh ;
Z 2.0 r4 d obiecuja bezpieczne 280km? xD Chyba, ze sie jeblem i to jest juz 3.0, ale on chyba ma mniej koni w stocku?
Imho przyrost takiej mocy po samym chiptunningu to po pierwsze bajka po drugie na pewno nie jest bezpieczny - 30% na przeprogramowaniu komputera w juz mocno wyzylowanym motroze? Zreszta nawet jesli to rzutowac bedzie chujowo na zywotnosc podzespolow.
Zreszta jak sie poczyta i posprawdza raporty to wszyscy robia +40-50km i wg. mnie takie cos byloby bezpieczne. Chyba, ze mowa o 3.0 204km tam sa przyrosty do 280-300km realne.
Ale w sumie to mnie nie sluchaj bo chuja sie tam znam na tym wiem tylko, ze diesel musi dymic i diesel musi latac to tyle
ps.
I pamietaj, ze zeby to mialo sens to wypada miec pozostale podzespoly w bdb stanie - dwumasa, turbawki, sprzeglo, skrzynie itd. Wiadomo jakis weistuner o tym nie wspomni bo nie zarobi pincet zloty, ale ktos z glowa od razu powie, ze sie nie bierze za robote jezeli cos bedzie nie tak bo sie to wszystko rozpierdoli jak depniesz.
Ale się kurwa zdziwiłem jak Subaru impreza 3 heczbek wskakuje na lewy i dudni zajebiscie w huj milutki halasik
A tu się okazuje że to pierdolony 2 litrowy boxer dizel
Sugerowanie, ze piekny dzwiek jego ekscelencji nadsilnika Diesla kiedykolwiek nie byl wspanialym i milym dla ucha dudnieniem ehhh wy to sie kurwa znacie na motoryzacji jak boru na wychowaniu guwniakow
No i Artur wyjaśnił kwestie chipowania N47, ogólnie tak to właśnie wygląda. N57 to inna bajka, ale on szedł tylko do 2011 roku w oznaczeniu 525d, potem już tylko 530d i wyższe.
@Astinus ;
O chuj Janek zobacz to
https://www.otomoto.pl/oferta/jeep-g...ID6BEqOc.html?
piękne, ciekawe jak to się nadaje na daily XD
@Mexeminor ;
Jka zresetować te jebana kontrolke Oil inspection bo ni huja tutoriale nie dzialaja
opierdol hondę (co z nią?) i bierz ;)
LPG ma zalozone, to moze nie pali tak duzo.
wgl sie tak zastanawialem czy kupno diesla to jeszcze jest sensowne rozwiazanie , nie chodzi mi o spalanie i ekspoatacje ale coraz bardziej sie przypierdalaja do klekotow te ekozjeby , a jak zmienialbym auto to chcialbym spokojnie polatac te 3-5 lat takim np m57 w bmce
Lajtowo, im starszy tym lepszy, bo nie ma np. DPFu. Ogólnie nawet jeśli coś przeforsują, to będzie to zakaz wjazdu diesli do niektórych części dużych miast, pewnie Kraków i Warszawa na pierwszy ogień pójdą i tyle. Poza tym bardziej dokładne przeglądy, ale to wystarczy mieć sprawne auto, tzn. ma nie dymić jak zajeżdżony Passat ze skręconym licznikiem. Nikt nie zakaże nagle diesli, jedynie ich ilość w sprzedaży może spaść (co się raczej i tak nie szykuje, bo np. VAG ma wzrost sprzedaży diesli na chwilę obecną, coś, czego nikt nie oczekiwał). 5 lat to jest nic, w tym czasie mogą wejść imo tylko te strefy w paru miastach, nic poza tym.
Poza tym jeśli myślisz o BMW, to naprawdę nie warto brać M57, no chyba, że chcesz mieć tego kopa jak turbo zaspooluje, ale musisz też wiedzieć, że z drugiej strony nie będziesz mieć kopa jak VANOS się przełączy, coś za coś. Benzyna z gazem jest też oszczędniejsza, szczególnie wtedy, gdy chcesz mocniej auto gonić, bo takie M57 przy bucie wypije ponad 10 litrów ropy, a to już prawie 50 zł. Gazu w tym samym czasie weźmie koło 15l. Akurat w E46/E49/E38 bym nie brał pod uwagi diesla, bo benzyna po prostu ma więcej sensu pod niemalże każdym względem (i nie wspominam nawet o kosztach napraw, bo te potrafią być bolesne w M57, tak 2x wyższe od M52/4 jak to uśrednimy w przeciągu tych 5 lat) @Binim ;
powiedzcie mi moze ktos z was wie cos na ten temat, latam obecnie zestawem po landach w Niemczech i czesto wracam na pusto, przejezdzam kolo komisow i chcialbym cos zabrac ale potrzebuje najazdy, ktos sie orientuje czy mozna cos takiego wynajac? ewentualnie jaki moze byc koszt najazdow
naczepa standardowej wysokosci, szerokosc 2,5 w srodku
zdjecie dla przykladu
https://40ton.net/wp-content/uploads...a_pacton_1.jpg
A można w ogóle przewozić pojazdy w takiej naczepie? Przecież tam nie masz mocowań na koła itd. Co w przypadku kontroli?
mam mocowania na pasy, zapne auto za koła pasami, jak beda chcieli sie przyjebac to i tak sie przyjebia
bardzej chodzi mi o temat wypozyczenia takich najazdow, czasami jezdzimy po 2-3 auta za soba, pojade w srodku, jak beda mieli jebnac to jebna a chcialbym sobie zrzucic jakies tam auto raz na jakis czas pod dom =)
No to podzwoń po laweciarzach czy to wynajmują, tutaj już torg ci nie pomoże, tak samo w kwestii kupna najazdów. Jak o tym poważnie myślisz, to weź se kup, ile to może kosztować, będziesz miał dożywotnio.
Do osobówek wystarczą ci aluminiowe najazdy, stalowe nie byłyby potrzebne. Takie najazdy aluminiowe to pewnie koszt max 1000zł, może nawet taniej. Tylko, do takiej naczepy zwykłe najazdy z lawety bądź przyczepki nie przejdą bo będzie za duży kąt uniesienia, musisz mieć odpowiednio dłuższe, a nie wiem czy ktoś fabrycznie takie tworzy bo raczej jest to mało chodliwy temat. Natomiast jeżeli brałbyś z placów auta, to podpowiem ci że sporo tych placów ma swój kawałek rampy w celu załadunku osobówki, bo w chuj Polaków na naczepach wozi auta.
Ostatnio pisałem że ubywa mi płyn chlodniczy,w.marcu lecę do mechanika ale chcem Jeszce wiedzieć czy ktoś może wie o co chodzi i czy ten wyciek na zdjęciu to od chłodnicy? Po lewej stronie silnika.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/d7bdbf9b9254.jpg
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/10bf081a87a1.jpg
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5b9f602cb2ad.jpg
Tak to se można wróżyć, może to być wszystko. Sądząc po ilości chłodnica jest możliwa, ale to już konkretnie musi cieknąć, że tak znaczy teren. Nic nie masz mokrego pod maską? To jest świeże, pooglądaj dokładnie komorę silnika, jeśli coś tam będzie to na pewno to zauważysz @Bartloo ; Masz osłonę pod silnikiem w ogóle?
Węże od układu chłodzenia nie są mokre? W ogóle jakiekolwiek węże, cokolwiek?
Mam do sprzedania BMW x1 Mamy. Pierwszy właściciel z salonu, auto garażowane przez cały okres + drugi komplet kół dorzucę.
Cena nie mała, bo auto pewne, a i jak najbardziej do negocjacji.
Poniżej zdjęcie poglądowe, jakby ktoś chciał zdjęcia w HD i info o aucie, to wyślę priv.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...5a80a46314.jpg
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
Co znaczy nietykalny?
Jakby to była benzyna, to bym ojca namawiał, ale on już nie chce diesla, szczególnie tego fantastiko N47.
W sumie to niedawno znajomi kupili X1 z tym samym silnikiem, ten sam kolor, chyba ciutkę gorsze wyposażenie (na pewno manual), przebieg niemalże identyczny, też pierwszy właściciel i dali za to, uwaga, 40k. Serio, 40k. W sumie to była trochę okazja, ale ciągle, za 40k to nawet bym rozważył ten silnik, wymiana rozrządu nie kosztuje wcale tak dużo.