Kozek napisał
Rocznik '97. Co do wyposażenia to nie wiem co jest w standardzie, ale mam dwustrefową klimę, podgrzewane przednie stołki, czujnik deszczu, pdc, msportowy zawias, sporty w materiale, szyberdach, shadowline i pewnie jeszcze coś o czym nie pamiętam. Dałem 11k, najtańsza i najstarsza sztuka ze wszystkich, które oglądałem, ale mimo wszystko w najlepszym stanie. Do wymiany miałem w sumie tylko linkę od asc i muszę zajrzeć do pompki spryskiwaczy, bo coś nie hula. Malowany jedynie prawy błotnik, na podłodze ani grama rdzy.
To bardzo podobnie jak u mnie, w sumie czujnik deszczu bym powitał, ale servo>regensensor mimo wszystko. Spoko cena jeśli taki stan blacharki, sytuacja jak u mnie. Manual czy automat? To w sumie ważne. Ja muszę zrobić wycieraczki, bo się zatarły kurwy, norma w sumie w E39 no i parę innych pierdół, no nie ma cudów, zawsze coś.
Kozek napisał
Akurat nie celowałem w czarny kolor, ale tak jak wyżej napisałem, ta była w najlepszym stanie i w najmniejszych pieniądzach. Felga również bardzo mi się podoba, a skór nie mam, bo szukałem bez nich. Imo w starszych samochodach wygląda jak gówno :D
Skóry w 90% E39, które widziałem, były w chujowym stanie. No a jak były ładne, to auto było drogie i wcale nie miało dobrego wyposażenie poza skórami.
Jaki masz przebieg i czy potwierdzony
Wyso52 napisał
W gazie ona jest? Jezeli nie to masz zamiar gazowac?
Mam to w głowie, ale na razie pojeżdżę z miesiąc na pewno na brynie i potem podejmę decyzję. Nie zrujnuje mnie to, a chcę sprawdzić jak na mojej standardowej trasie spali i czy jest to konsekwentne. Muszę więc ten miesiąc poświęcić i wtedy będę wiedział. Gaz za 3k założę już najlepszy praktycznie, zwróci się w rok, max 1,5. O silnik się na razie nie boję, 275k to jeszcze mały przebieg, a jestem tutaj pewny, że tyle ma.
# @
Exequt'er ; sprawdź sobie wolne obroty, bo masz zdecydowanie za wysokie. Taki protip, ja bym się zainteresował.
Zakładki