i to jest rasowe e39 nie co mexa ;d
Wersja do druku
Czysta brudna prawda. Dziewczyna mnie namawiała na Bmkę, ja się wzbraniałem, ale teraz kolejne auto tez planuję Bmkę. Ew. Lexus jeszcze - IS350
O kurwa XDD Zajebiście, jakie wyposażenie i rocznik? @Kozek ; No i odwieczne pytanie - ile dałeś? ;)
XDD Co, dupa piecze? B25 jest wystarczający, ba, nawet B20 jest okej, bo co jak co, ale to ciągle l6 i to się najbardziej liczy.
kogo dupa piecze to akurat widac, nie mowiac juz ze m52b28 to jednostka kultowa to kolor felga skóra jest w jego samochodzie na miejscu typowe dobre e39 ktorej sie prezentuje.
a co do motoru b20 to jesli nie zalezy ci na osiagach to jest on raczej bardzo dobry niz okej, silnik na łancuszku swoje robi.
Cóż, to Ty jakieś podjazdy do mnie robisz, ale dobra, nie oceniam. B28 ma taki status, prawda, ale to jest ciągle ten sam silnik, jedynie większa pojemność. Felga rzecz gustu, mi się moja podoba bardzo, ale ta od Kozka jest spoko, chyba sobie takie na zimę sprawię.
A, no i ja nie chciałem czarnego, bardzo nie chciałem. Orientblau mnie cieszy bardzo, jeden z lepszych kolorów dla E39.
PS Nie wiem czy to pisałem, ale chyba tak. Dla mnie liczyła się przede wszystkim blacharka i kolor. Titansilbery odrzuciłem totalnie, czarne też niewiele później. Jeśli ktoś nie szukał dobrego E39, to nie wie jak jest trudno. Nawet w AB stoją poszpachlowane i pordzewiałe wozy, wiem, bo widziałem na własne oczy. Ja się na to nie zgodziłem i dlatego szukałem auta tak długo. Udało się znaleźć tanio, w świetnym kolorze, w automacie i B25, a wisienką na torcie został servotronic. Łatwo gadać jak się nie ma pojęcia o rynku, bardzo łatwo.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem ;)
ile bmki z takim silnikiem palą? często się psują? dobre do gazu?
Do gazu się nadają, w mieście pewnie 12-14 litrów wypije, na trasie do 9-10 idzie zejść
M52B20 na trasie nawet poniżej 8 litrów, w sumie da się zrobić nawet mniej niż 7 litrów i to B25, ale to już jest jazda maksymalnie 110km/h po równym, a więc no - nie zdarza się często ;)
Normalne spalanie na trasie przy 130-140 to jakieś 8,5 litra, różnice pomiędzy B20, B25 i B28 po pół litra im wyżej idziesz z pojemnością. Dlatego najsensowniejszy jest właśnie B28, bo pali najmniej w stosunku do osiągów, które można z niego wykrzesać. Jeśli jednak ktoś jest bardzo oszczędny, to B20 w manualu i jazda dziadkowa do bardzo dobre jak na 6 garów wyniki.
A powiem Ci, że 14 to jest gruba przesada. Po mieście automatem wyszło mi 10,5, oczywiście na OBD, ale to i tak świetny wynik. Prawdą jest, że moje miasto ma szerokie trasy przelotowe, ale z drugiej strony ronda i skrzyżowania swoje robią.
Do gazu nada się prawie każda wolnossąca duża benzyna. Spalanie tak jak Serq pisał.
Mexe, moja mi w mieście pokazuje 9,8-10,5. Co jest prawdą pod warunkiem, że doliczysz do tego 0,8l.
Spalanie w trasie w M52B20:
Załącznik 349755
Ale tak to tylko mój brat potrafi. Ja w trasie mam od 7-7,4(według komputera) przy prędkościach od 110 do 150. Zależy czy krajowa czy obwodnica.
Rocznik '97. Co do wyposażenia to nie wiem co jest w standardzie, ale mam dwustrefową klimę, podgrzewane przednie stołki, czujnik deszczu, pdc, msportowy zawias, sporty w materiale, szyberdach, shadowline i pewnie jeszcze coś o czym nie pamiętam. Dałem 11k, najtańsza i najstarsza sztuka ze wszystkich, które oglądałem, ale mimo wszystko w najlepszym stanie. Do wymiany miałem w sumie tylko linkę od asc i muszę zajrzeć do pompki spryskiwaczy, bo coś nie hula. Malowany jedynie prawy błotnik, na podłodze ani grama rdzy.
Akurat nie celowałem w czarny kolor, ale tak jak wyżej napisałem, ta była w najlepszym stanie i w najmniejszych pieniądzach. Felga również bardzo mi się podoba, a skór nie mam, bo szukałem bez nich. Imo w starszych samochodach wygląda jak gówno :D
To bardzo podobnie jak u mnie, w sumie czujnik deszczu bym powitał, ale servo>regensensor mimo wszystko. Spoko cena jeśli taki stan blacharki, sytuacja jak u mnie. Manual czy automat? To w sumie ważne. Ja muszę zrobić wycieraczki, bo się zatarły kurwy, norma w sumie w E39 no i parę innych pierdół, no nie ma cudów, zawsze coś.
Skóry w 90% E39, które widziałem, były w chujowym stanie. No a jak były ładne, to auto było drogie i wcale nie miało dobrego wyposażenie poza skórami.
Jaki masz przebieg i czy potwierdzony
Mam to w głowie, ale na razie pojeżdżę z miesiąc na pewno na brynie i potem podejmę decyzję. Nie zrujnuje mnie to, a chcę sprawdzić jak na mojej standardowej trasie spali i czy jest to konsekwentne. Muszę więc ten miesiąc poświęcić i wtedy będę wiedział. Gaz za 3k założę już najlepszy praktycznie, zwróci się w rok, max 1,5. O silnik się na razie nie boję, 275k to jeszcze mały przebieg, a jestem tutaj pewny, że tyle ma.
# @Exequt'er ; sprawdź sobie wolne obroty, bo masz zdecydowanie za wysokie. Taki protip, ja bym się zainteresował.
@Mexeminor ; Nie ja to zdjęcie zrobiłem, ale daję sobie rękę uciąć(nawet nie patrząc na wskazówkę prędkości ,która nie wskazuje zera, że Bmka była w ruchu, gdy to zdjęcie było robione. Wiesz dlaczego? :D
Tempomat chce sobie założyć, bo te silniki mają osprzęt do tempomaty. Wystarczy zmienić na kierę z multifunkcją, zlutować 3 kabelki i gotowe.
Daj więcej zdjęć buni :D
Sam się przymierzam do wymiany samochodu w sierpniu. Do wydania będę miał jakieś max 25k, jednak bliżej do 22-23 i póki co celuję w e46 3.0 benzyne. Jednak cholernie obawiam się, że ciężko będzie znaleźć więc e39 też jakaś opcja :D Tym bardziej, ze mnie interesuje tylko i wyłącznie 3.0 benzyna 231km. 2.8 to dla mnie już trochę za mało, jednak trochę ponad te 200 chciałbym :P