Gratki mex, czekam na wiecej fotek ;D
Wersja do druku
Gratki mex, czekam na wiecej fotek ;D
No to coś ode mnie ;p
Model: Skoda Favorit 135L
Rok: 1991
Silnik: 1.3
Cena: -
Zdjęcia:
Załącznik 349607
Załącznik 349608
Załącznik 349609
Załącznik 349610
Załącznik 349611
Tak apropo ls'a, ktorym interesowal sie @Mexeminor ;
Byl dzis jednym z samochodow w zakupie kontrolowanym, w silniku v8 4.6l. Podobno swietne pancerne auto, ale problem z tym, ze zawieszeniowe graty dostepne tylko w Aso, a tam niestety drogo ( np.tarcze na przod 1700zl) oraz jesli padnie skrzynia to mega drogie koszty( ok. 10 tys).
Apropo tematu, sam powoli bede szukal czegos jako weekend car, najpewniej szukalbym czehos starego taniego i mocnego : cos jak subaru sti I . jakies sugestie?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jak z tym nowszym silnikiem, ale pierwsze dwa mają dużo tanich gratów, a skrzynie chodzą po 1-2k, także tak bardzo bym się tego nie obawiał. Fajnym manewrem przy tych autach jest wymiana skrzyni na tę z Lexusa SC 400, ma dużo szybszy pierwszy bieg i ponoć sam ten zabieg pozwala urwać prawie sekundę do setki :) Jak komuś zależy na szybkiej kanapie, to na pewno warto się zainteresować tym.
Kupujesz VR6 z Corrado, uturbiasz i masz coś co można nazwać szybkim samochodem. v8, 4l silnikiem w Polsce? Samobójstwo :d
A Ty myślisz, że uturbienie silnika to taka prosta sprawa ? :D
Mrozek, jeśli tak masz na nazwisko to jesteśmy rodziną i tak potrafię to zrobić aczkolwiek wiem, że to nie jest proste :p
Nie no, na nazwisko mam trochę inaczej :D
Kupno samego zdrowego corrado vr6 nie jest łatwe a co dopiero włożyć w to kupę hajsu żeby uturbić. Zresztą z każdym silnikiem będzie podobnie, w chuj siana :D
Swoja droga masz dziwny tok rozumowania, nie popierasz v8 4l bo drogie a chcesz vr6 i jeszcze pakowac kupe siana w turbo XD. Toż to bedzie palic jeszcze wiecej niz to v8, ze nie wspomne o tym ze na pewno bedzie drozsze w eksploatacji. Bo jak to turbo zle zalozysz to jestes kilka tysi w plecy na starcie;p
O widzę po sąsiedzku prawie mieszkamy ;) Wywal tego tygrysa z foteli i fajna bryka. Jak wygląda blacharka?
Jezusie, oglądałem ten ZK i dostałem raka przy tym kolesiu od części i usterek. Przecież on pierdolił takie kocopoły, że szok. Części tylko w ASO? Dobre sobie kurwa XD Tarcze 1,7k? XDDD Szkoda, że komplet z klockami kosztuje tyle, ile do BMW 5er, może 50 zł więcej (zamienniki oczywiście). Amortyzatorów za 4,5k i skrzyni za 10k nie skomentuję, bo każdy wie, że amory kupuje się używane po 1k, a skrzynie po niecałe 1k, bo te części leżą i nikt ich nie kupuje (bo to auto się po prostu nie psuje).
A dlaczego samobójstwo? Przecież ten silnik to pancernik lepszy niż Szlezwik-Holsztajn, a pali jak 3 litrowa BMka l6. Ładujesz gaz i śmigasz ile dali.
No przecież, jedyne co, to będzie szybsze. No ale w LSie nie chodzi o bycie najszybszym, tam chodzi o ekstremalny luksus i wygodę jazdy, starty spod świateł są domeną BMW, nie Lexusów.
@Kozek ; co pod machą? 2.8i? :D
@SerQ ;
Tak, m52b28. Długo zastanawiałem się nad 3.0, wiadomo 40 kuni więcej, ale wystraszyłem się jego apetytem na olej. Póki co zrobiłem ~700km i zakochałem się w tym samochodzie :D
Kurde, BMKI są tak zajebiste, że do jakiej byś nie wsiadł to już później nie chcesz wysiąść.