@Sinis ;
jakby był z grzybowskiej albo domaniewskiej to nie miałby czasu żeby wyjechać tym motocyklem gdziekolwiek poza garaż XD
Wersja do druku
@Sinis ;
jakby był z grzybowskiej albo domaniewskiej to nie miałby czasu żeby wyjechać tym motocyklem gdziekolwiek poza garaż XD
No akurat działam na slominskiego także mam gdzie pojeździć :-)
A skąd wiesz ile mam lat? ;-).
Motocykle to by była jedna z ostatnich rzeczy na jakich bym oszczedzal, może dla tego.
ile wam palą motorki 600cm ? ;p
@edit
orientuje sie ktoś jak wygląda sytuacja gdy policja mnie zatrzymuje na moto 125cm+ a mam tylko prawko kat. A, z tego co słyszałem to dostaje 300zł mandat a co z motorem? laweta i parking policyjny?
Moja sv'ka przy jeździe 100km/h w trasie koło 5l. Normalna jazda 6-7l
@Yebak Lesny ;
dostajesz 200zł za złą kategorię, motor jak masz jakeigośNIEDOZWOLONY_CIAG_ZNAKOWziomka z prawkiem to może przyjechać szybko i zabrać.
ja jeżdżę na a1 od 2010 roku a nigdy nie miałem 125, i póki co bez kontroli
ja mam cbr 600 f4i , turystyczna jazda 5 l, jak zapierdalam to prawie 2x tyle.
F4 i turystyczna jazda?
Moto nie holuja, po prostu pchasz.
Troche glupie pytanie. Robic to co wszyscy czyli wsiąść na jakiegoś gs'a 500 czy inną er5 na sezon i potem kombinowac ze sprzedawaniem i zamiana na horneta 600?
Mam 25 lat, jestem w 99% pewien ze potrafiłbym się opanować i go nie wykręcać za wysoko. Chuj, nawet zalepiłbym sobie zegary jakimś kartonem dla przypomnienia :P
Jezeli chodzi o duze motocykle to doświadczenia powiedzmy brak, mechanicznie opanowane powiedzmy (mialem wczesniej motorynkę, shlkę a potem jawę 250), wiec o samą obsługę czy ideę jazdy się nie martwie.
Martwi mnie waga (jawa ważyła coś pod 120kg, hornet 50kg wiecej) ale w sumie jeździłem na niej jak mialem 13-16 lat wiec troche siły doszło i urosłem pare cm :P
Z drugiej strony gs500 to 10kg mniej niz hornet, ta sama wysokosc siodła i nie wiem czy jest zauwazalna roznica (oprocz silnika oczywiscie).
Mam sporo placów wokół i nie widze problemu zeby poświęcic tam kilkadziesiąt godzin.
Ja bym kupił sobie horneta. No ale nie znam Cie i moim zdaniem kazdy robi jak uważa ;)
Hornet na pierwsz moto spoko. Silnik od CBR F2 także nie jest wyrywny. Moto przy 160 juz zwiewa człowieka także aż się odechciewa szybszej jazdy
No nie wiem to juz chyba kwestia punktu odniesienia, w wielu miejscach odradzaja horneta ze zbyt agresywny na pierwsze moto, tylko nigdy nie wiem dla kogo oni te rady pisza. Dla totalnego imbecyla który nie wie do konca gdzie jest manetka czy dla "normalnego" ridera
No ale raz ze sie zakochalem nawet w samym wyglądzie, to patrze na to w ten sposob ze kupie gsa czy inna er5 i bardzo szybko mi sie znudzi = bede zalowal zakupu. Potem kombinacje, wystawianie na sprzedaz, użeranie z ludźmi itd.
A no i wlasnie chyba najwazniejsza kwestia.
Ile realistycznie wydam na gear? Odrazu mowie ze chce komplet, tj kask rekawice buty i nie wiem czy kombinezon 1 czesciowy czy spodnie + kurtke (to drugie chyba wygodniejsze?) z ochraniaczami (armorem? nie znam terminologii) no i chyba jakiś neckguard.
Jesli o czyms zapomnialem to dajcie znac :P
Nie chce placic za markę czy logo, ale za cos co mi uratuje skóre/kosci/dupe/zycie a przy lagodniejszym szlifie (bo biore taka ewentualnosc pod uwage) beda nadawaly sie do dalszej jazdy.
Realistycznie wydasz tyle co na drugi taki motocykl w tym przedziale cenowym. No chyba, że Cię to zniechęci i kupisz kask wypelniany styropianem od środka. Tu nie ma czegoś takiego, że się płaci za firmę. Wiadomo, że w kaskach przoduje Shoei, HJC a w kombiakach Dainese i Alpinestar.
CBR F3, na jedynce idzie ogień- na następnych biegach się dusi, zwalnia i szarpie. Jaka może być przyczyna?
Sprzęgło całe? Biegi normalnie wskakują?