To podobnie jak u mnie. 2003, srebrna, wersja S z owiewkami bocznymi
Załącznik 343823 @Ardici ;
Wersja do druku
To podobnie jak u mnie. 2003, srebrna, wersja S z owiewkami bocznymi
Załącznik 343823 @Ardici ;
Za 9 tysięcy to kolega nie kupi sporta 600 w górę, który starczy na trochę bez inwestycji w niego. O ile do 600 łatwo się przyzwyczaić to litrów bym już nie polecal. W tej cenie 90% motocykli, które by Cię zainteresowały będą na gaźnikach co wiąże się z trochę trudniejsza kontrola mocy. Ale jeżeli już chcesz tak bardzo jakaś 600 to może jakiś Hornet?
Jak to dobrze po takim czasie tu zajrzeć :-)
Nie bierz r6 na pierwsze moto. To jest szajbus na chuja. Jak już musi być 600 sport to polecam cbr f3/f4/f4i. Wygodne moto i da się tym jeździć nawet spokojnie.
Sv 650 też jest eleganckie, ale polecam już wersję na wtrysku.
Koleżka kupił r6 jako pierwsze moto i jakos jeździ, na dodatek z rocznika 2011. Wczesniej jezdzil r125 ale to komarek był. Więc nie maco wrzucać wszystkich do jednego worka. Może nie odkręca jej za często, może nie jeździ jak pro, ale daje radę
Nie ma czegoś takiego "Kupie R1/R6, ale nei będę odkręcał" po prostu nie ma :V
R6 na dłuższą metę to wcale nie jest jakiś dzikus, chyba tylko dla tych co się przerzuca z 125 na 600 od razu. Cebra jak najbardziej, idiotoodporna
Jak tam pogoda u Was? U mnie deszczyk rano padał a zaraz można ruszać się przejechać.
Załącznik 345583
Chłopaki, do 10k jaka 600-tka? Nie licząc prawka nie jeździłem nigdy na motocyklach.
Głównie miasto, ew. jakieś wypadziki. Ale raczej ani enduro ani turystyka. Oglądam teraz na olxie motocykle i większość to sporty, ale jakie są róznice pomiędzy np. tym http://olx.pl/oferta/yamaha-r6-CID5-...tml#3d2fde5f01 a tym http://olx.pl/oferta/honda-cb600-hor...tml#3d2fde5f01 czy to jedno i to samo tylko w innych obudowach?
Mam pytanie odnośnie F4i, nurtuje mnie jedna rzecz. Mianowicie, naklejka PGM-FI na przedniej czaszy motocykla. Czytałem, że w zależności od kraju, na rynek trafiały F4i albo z naklejką CBR albo z naklejką PGM-FI na czaszy.
Przykład CBR:
http://olx.pl/oferta/honda-cbr-600-f...5027e;promoted
Przykład PGM-FI
http://olx.pl/oferta/honda-cbr-cbr60...tml#e37575027e
I nie chodzi tutaj o to, że na czarnym malowaniu nie było tych naklejek, bo w niektórych motocyklach było to widoczne.
I dojdźmy do sedna, chodzi mi o te egzemplarze motocykli:
http://olx.pl/oferta/honda-cbr-600-f...tml#e37575027e
http://olx.pl/oferta/honda-cbr-f4i-C...tml#eef5a484d2
Jak widać, na przedniej czaszy nie ma ani naklejki CBR ani PGM-FI. Czy w takim wypadku mogę być pewien, że ta czacha była malowana? Albo coś innego się z nią działo?
@hotszot ;
Do 10k to F4i, lajtowo, tez dostaniesz
Pierwsze to Yamaha a drugie to Honda. To jest jak porównywać dwa inne samochody. Hornet nie jest sportem, to po pierwsze. Łagodniejszy silnik o mocy 100 KM, trochę denerwujący wiatr jak sie nie posiada akcesoryjnej owiewki, łagodniejsze oddawanie mocy. R6 to typowy sport. Wszystko zależy czy masz jakieś uprzedzenia, obawy do motocykli. No i czego oczekujesz od pracy silnika, zawieszenia, hamulcy i tak dalej. Trzeba troszkę sprecyzować swoje wymagania :).
PGM FI oznacza tyle, że CBR jest na wtrysku. Na szybko Ci powiem, ze w drugim ogłoszeniu kolega gdzieś zgubił ciężarek po prawej stronie kierownicy.
@Ziemek ;
wydaje mi się że albo malowana albo zerwana naklejka, ja na swojej czarnej f4i miałem pgm-fi napisane
@edit, znajomy też ma pgm-fi