tam gdzie masz magneto sa platynki. taki mloteczek jakby. ale ja nie wiem czy tam masz to musisz zobaczyc bo moze masz motoplat ale watpie. kabel wn to kabel wysokiego napiecia ktory idzie z cewki do fajki.
Wersja do druku
Aha, a słyszałem że nie musi być orginalna ta cewka tylko można dopascować inna i też będzie pasować ;P , niestety nie wiem jak to sprawdzic bo jestem kompletnie zielony w tych tematach ;/
z racji iz musze wymienic caly zestaw napedowy, mysle ile walnac zebow z tylu w enduro 125 (hyosung xrx) zeby nie byl za slaby w terenie (na drodze praktycznie nie jezdze, tyle co dojechac do lasu) + myslalem, zeby zamiast hamulca bebnowego z tylu zrobic tarcze, orientuje sie ktoś może jak drogo by mi to wyszlo, i co dokladnie musze wymienic(czy caly wahacz?)?
aha, no i czy orietuje sie ktos gdzie sa blokady w tym motorku?
+ czy do enduro kupic twardy czy w miare miekki amortyzator? moj jest juz dojechanny mocno
Nowe zębatki + łańcuch typu o ring i jeździsz bez problemowo.
Jeżeli chodzi o tarcze to napewno nie "wstawić" a zrobić od podstaw wachacz bo wątpie żeby do tego były wachacze z mocowaniem na tarcze... musisz mieć oczywiście koło z miejscem na tarcze, do tego oczywiście tarcze + zacisk, całą klamkę z pompą i przewód.
Jeżeli jakieś blokady są to ja stawiam na elektrykę bo większość nowszego sprzętu blokuja elektronicznie gdyż blokować mechaniczne jest nie opłacalne.
Od cewkomodułu zaczynaj, od kumpla wstawiaj i rób pomiary.
I jakie masz teraz przełożenie ? W sensie ilość zębów przód i tył.
#edit
Jaki masz tam amortyzator z tyłu ? Gaz ? Olej ?
Skuterem jechał kolega i zaliczył glebe o studzienke, pękło coś i sie przesuneła obudowa tego wiatraczka co się kręci, i obok te aluminium pękło, olej nie wyciekł, jak to sie nazywa i co musze wymienic?
allegro.pl/karter-obudowa-dekiel-silnika-chinskie-skutery-4t-i1230310197.html
To może być to?
Tu dokładnie pękło:
img535.imageshack.us/f/386788601.jpg/
i z tego pęknietęgo wychodzi kabelek taki jak na fotce.
ja mam 13 z przodu 50 z tylu. lancuch zaloz zwykly wzmacniany dida albo rk. bo na oringu bedzie gorzej jechal bo ma za malo mocy. zeby zrobic tarcze z tlu to trzeba by takie cos dospawac do wachacza taka jakby płoze zeby nalozyc zacisk. ewentualnie zamiast plywajacego mozna zrobic zwykly to samo mocowanie zeby przykrecic zacisk dospawac. no i kolo z tarcza ew. sama piaste zeby tarcze mozna bylo zalozyc i przeplesc stare szprychy z felga. amor zaloz twardy. miekki bedzie dobijal bardzo.
up. twoj kolega ma pekniety maly karter. przynajmniej ja to tak widze z tego co zaznaczyles.
a jezeli zalatwilbym kolo juz z zalozona tarcza? bo mam mozliwosc kupienia kola z zebatka 52 zeby+tarcza za 350zl, brac? opona nowka prawie
mozesz. ale uprzecam z wachaczem bedzie w chuj pierdolenia. plus jeszcze musisz doliczyc caly zacisk hamulcowy+przewod+pompa.
jest jakis specyfik leczniczy dla silnika do 2T? Skuter troche zamulony. kilka miesięcy stal nieodpalany i chce cos z nim zrobic. Cos takiego jak modyfikator, tyle ze do dwu suwa.
Żaden środek taki jak modyfikator nie działa ;p
Przepalić dobrze, świece dobrą no i będzie dobrze, a tak wgl to jeszcze nigdy nie miałem czegoś takiego że się zamula motor przez stanie, moje motory stoją przeważnie od listopada / października do marca w garażyku nie zawsze je przepalam i jakoś nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak mulenie....
kaski na allegro ls2 chodza po 150 zl (ze szczeka itd)
identyko w sklepie w moim miescie sa za 300 zl
te na allegro to podroby czy ci z mojego miasta to zlodzieje zarabiajacy na jednym kasku 50% jego wartosci?
juz chyba wiem dlaczego tak mulił. Mialem 2 moduły, jeden zablokowany i drugi odblokowany. gdy zmienilem odblokowany na zablokowany muł znikł.
Nie dawno wymieniłem tarcze jestem pewien ,że wszystko mocno i dobrze dokręciłem i pojawia się taki problem ,że powyżej 9 tyś rpm blokuje mi sprzęgło nie mogę go wcisnąć dopiero jak obroty spadną poniżej 8 to mogę wbić wyższy bieg dzieje się tak na biegu 3,4,5 reszta działa sprawnie...Co zrobić ,żeby działało poprawnie ??
Honda nsr 125 krowie oczy odblokowana
Znacie jakąś stronę , na której pisz ile jadą motory na poszczególnych biegach? Bo chce się dowiedzieć ile idzie bandit na poszczególnych biegach , a nie mogę tego znaleźć nigdzie.
No właśnie kiedyś widziałem coś takiego , ale to było już bardzo dawno.
witam.
co sadzicie o rs 125? i teraz nie wiem czy warsje gs kupic gaznik 34mm ale ma starsza bude no i rok czy wersje okraglasta jak dla mnie zdeka brzydka, ale jest mlodsza i ma 28mm gaznik.
spalanie mi jest obojętne. i tak w przyszlosci cylinder polini 160, wydech arrowa i gaznik 38 od belgardy.
pozdrawiam.
gs. mocniejsza i wedlug mnie owiele ladniejsza.
ja mysle, ze nie warto kupowac scigacza w 125, wydaje mi sie, ze zbyt zrywny i szybki to on nie bedzie, mozliwe, ze sie myle
chociaz...34 konie, nawet ladnie xd
@up
mozna do okolo 42 + - wyciagnac w 2t ;d
myslalem tez o cbr 600 f3, bo wiek mi pozwala ale nie wiem czy ogarne...
i tak pierw bedzie samochod w lutym zeby pojechac do kogos...
ale ja chce cos w budowie scigacza a nie jakies brzydkie xj jakby rodzice robili po pijaku ;/
myslales o jakims supermoto?
np.
http://www.1000ps.at/images/gebrauch.../g_G355236.jpg
cos w ten deseń
SM to piekne maszyny ale dosc drogie w utrzymaniu. ja tam zamiast 125 bym bral ta 600. 125 bedzie tak wyzylowana ze masakra co wiaze sie z wyzszymi kosztami eksploatacji. 600 ogarniesz, przyzyczaisz sie do mocy po pewnym czasie. najwazniejsze zeby bez szalenstw bylo na poczatku ;) i dasz rade ;)
mowisz o gs?
wez poopowiadaj czy dam rade z 190cm wzrostu itd. pewnie bede wygladal jak debil...
Wzrost nie ma tu nic do znaczenia masz 2m jeździsz ma 1m też jeździsz, jeżeli chodzi o rozmiar motoru to jest dość spory jak na swoją pojemność w porównaniu z r125 kumpla śmiało można pomyśleć że to coś większego... Ogółem jak dla mnie jedyna aprilia która jest naprawdę dobra.
Witam mam pytanko..
wie ktoś może jaki jest rozmar wału w axisie 2t? ew. jaki stworzeń : )
ostatnio zainteresowalem sie nakedami, i ogolnie stuntem, tylko z tego co pytalem sei znajomych, szukalem po necie itp. to kazdy wymienia bandit, sv, fazer, ale one wygladaja tak sportowo-turystycznie, a ja poszukuje typowego ladnie sportowo wygladajacego nakeda, cos jak kawasaki z750, znacie jakies tego typu modele? Jak tak to mowcie i z gory dzieki.
(bo nie wierze, ze tylko z nakedow jest tak malo fajnych motorow i do tego z typowo sportowym wygladem jest tylko jeden model kawasaki.. chodzi tez, zeby mial to 70-110KM, zeby dalo sie z nim cos robic).
@down
no chyba zapisujesz sie na kurs i ucza cie jezdzic motorami, nawet nie majac nic wspolnego z motorami wczesniej, nie zdac tego prawka to naprawde cos wybitnego, na motor masz do przejchania pewna trase ktorej sie uczysz na pamiec, i jedziesz normalnie, a nie jak samochodem tam gdzie ci powie instruktor. Jak dla mnie zrobienie A1 jest banalne tak samo zreszta jak normalnego A.
@2down
no wolalbym cos markowego to fakt a jezeli chodzi o ten model co pokazales to chyba juz bym sie zdecydowal predzej na sv650 to co pokazales to jeszcze nie to czego szukam.
Dziś starszy mi powiedział, że jeżeli będę miał dobre stopnie itp. to opłaci mi A1.
Jeździłem trochę na odblokowanym skuterze, zrobiłem ze 3k kilometrów. Teraz chyba pożyczę od kumpla jego simsona, żeby z biegami się zapoznać.
Ciężkie jest to prawko? Czy nawet jeślibym nic nigdy nie miał wspólnego z motorami to bym dał rade zdać?
16 mam dopiero pod koniec maja.
http://www.scigacz.pl/Hyosung,GT,650,Comet,6894.html
ale problem z czesciami jest, i pewnie wolalbys cos markowego
@up
na 90% cie obleja, moich 3 kumpli robilo ostatnio, i wszyscy 3 oblali za pierwszym razem, za drugim razem tylko 2 podeszlo i znowu oblali, wiec maja po 320zl w dupe, ogolnie strasznie kase trzepia egzaminatorzy
Ale kto jeździ na kole nakedem ? Kupujesz przykładowo CBR zdejmujesz czase, zmieniasz przełożenia, gnieciesz bak, robisz stelarz albo dziurę w kanapie, do tego jakieś HB no i ustawiasz klamki pod siebie potem ćwiczysz, ćwiczysz i jeszcze raz ćwiczysz. Moc nie ma nic do stuntu tu chodzi wyłącznie o technikę.
No i klatkę jeszcze zamontować by wypadało.
czemu drogie w utrzymaniu?
wrecz przeciwnie, taka drz 400 to jest taniocha. Znajomy ma, to tak zrobił już 25tysi przebiegu od nowosci(kupił nowele) i jeszcze nic przy silniku nie robił no wiadomo zawory itp. ale nic nie wymieniał. W trasie pali mu 3.3 a po miescie 4-5.5 litera więc według mnie przyzwoicie przy tym, że po miescie PRAWIE każde ruszanie spod świateł to koło, kolega lubi być również pierwszy na światłach : P
ostatnio nawet trochę z zadużą prędkością wchodził w zakręt i go wyniosło i był popularny bardzo 'szlif'..najbardziej to ucierpiała jego duma przed kumplami, bo z moto kompletnie nic sie nie stało nawet klamka się nie złamała..a części do takiej drz 400 też nie są drogie. Tylko trochę droga w zakupie jest po te 12-14 trzeba położyć za taki w miarę egzemplarz, a za taki hajs to można mieć już piękna f4..która jakby nie patrzeć też jest zajebistym motocyklem.
Ja robię prawko i jak będzie hajs to kupuje drz 400, albo jak troche wiecej sie tego pojawi w polsce to aprilie sxv 550 lub 650. :))
jak myslicie, lepiej na zimie, jak ceny beda nizsze kupic nowy moto, firmowy, kawasaki czy zostac przy moim koreancu i go porzadnie wyremontowac? wyciagne z niego ok. tyle samo KM co kawasaki ale moze byc problem z czesciami, nie jestem pewien na czym taniej wyjde ale raczej na remoncie mojego starego motorka, a znowu jakbym kupil kawasaki to bylby mniejszy problem z czesciami ale przynajmniej 2k bym musial dolozyc do kupna motoru.
oba 125 enduro
w koreancu bym musial wymienic caly uklad napedowy, klocki z przodu i z tylu, jakies pierdolu typu linka+slimak od predkosciomierza, amortyzator tyl ktorego nie moge znalezc nigdzie, nowy akumulator + odblokowac go calkiem, do tego ine wiem gdzie sa blokady xd
Powie mi ktoś jak ta część się nazywa i czy można to wymienić? Dodam że ten "wiatraczek" dotyka plastiku i ociera trochę, ale jeździ się normalnie, i czy jeśli bym to wymienił tłumik odejdzie od opony?
@edit
i dodam że ten skuter to typowy chińczyk za 700zł! i nic nigdy się nie stało prócz przepalonych paru żarówek przez 7677 km i leci dalej, chińczyk potrafi :D
#up
A o którą część Ci chodzi ?
No i jakby przebieg rzędu 7.500 tysiąca był jakimś dużym przebiegiem.
Chodzi mi o te pęknięcie za plastikiem od wiatraczka, mocno się przesuneło.
A co do przebiegu już miał kręcony licznik, dałem za niego 700 zł i przez 7k nic nie bylo wymieniane, oleje itp ;D
muszla maly karter ci pekl.
Siwek a co ty chcesz za kawe?
Fanatyczny jak dla mnie drz sm ma za malo mocy ;p 40km zdecydowanie za malo jak na sma. przynajmniej dla mnie. a juz taka wrka np jest owiele drozsza w utrzymaniu od tej suzi dlatego tak napisalem ;)
najlepsza to by byla husqvarna wr 125 ale trzeba polowac. bo malo tego. bardzo dobry motor. jezelibys mial mozliwosc kupna to bierz i nawet sie na kmxem nie zastanawiaj. mozesz jeszcze polowac na kawe kdx 125 bo tez mocy ma dobrze i dobry motor jest.
z tego co widze to niektore kdxy nie maja swiatla z tylu ani miejsca na tablice wiec chyba nie mozna ich zarejestrowac, tak? bo czasem trzeba przejechac ulica i troche lipa takim niezarejestrowanym jezdzic
mozna. i to na a1 kumpel mial ;) ale na pierwszym miejscu stawiaj wrke ;)
no ale bez swiatel z tylu moge jezdzic po drogach?
moge go zarejestrowac i ubezpieczyc?
np. ten
http://allegro.pl/kawasaki-kdx-200-n...238428367.html
z przodu ma swiatla z tylu nie, to jak z nim jest?