Siwek_Marcin napisał
z racji iz musze wymienic caly zestaw napedowy, mysle ile walnac zebow z tylu w enduro 125 (hyosung xrx) zeby nie byl za slaby w terenie (na drodze praktycznie nie jezdze, tyle co dojechac do lasu) + myslalem, zeby zamiast hamulca bebnowego z tylu zrobic tarcze, orientuje sie ktoś może jak drogo by mi to wyszlo, i co dokladnie musze wymienic(czy caly wahacz?)?
aha, no i czy orietuje sie ktos gdzie sa blokady w tym motorku?
+ czy do enduro kupic twardy czy w miare miekki amortyzator? moj jest juz dojechanny mocno
Nowe zębatki + łańcuch typu o ring i jeździsz bez problemowo.
Jeżeli chodzi o tarcze to napewno nie "wstawić" a zrobić od podstaw wachacz bo wątpie żeby do tego były wachacze z mocowaniem na tarcze... musisz mieć oczywiście koło z miejscem na tarcze, do tego oczywiście tarcze + zacisk, całą klamkę z pompą i przewód.
Jeżeli jakieś blokady są to ja stawiam na elektrykę bo większość nowszego sprzętu blokuja elektronicznie gdyż blokować mechaniczne jest nie opłacalne.
Od cewkomodułu zaczynaj, od kumpla wstawiaj i rób pomiary.
I jakie masz teraz przełożenie ? W sensie ilość zębów przód i tył.
#edit
Jaki masz tam amortyzator z tyłu ? Gaz ? Olej ?
Zakładki