tam gdzie masz magneto sa platynki. taki mloteczek jakby. ale ja nie wiem czy tam masz to musisz zobaczyc bo moze masz motoplat ale watpie. kabel wn to kabel wysokiego napiecia ktory idzie z cewki do fajki.
Wersja do druku
Aha, a słyszałem że nie musi być orginalna ta cewka tylko można dopascować inna i też będzie pasować ;P , niestety nie wiem jak to sprawdzic bo jestem kompletnie zielony w tych tematach ;/
z racji iz musze wymienic caly zestaw napedowy, mysle ile walnac zebow z tylu w enduro 125 (hyosung xrx) zeby nie byl za slaby w terenie (na drodze praktycznie nie jezdze, tyle co dojechac do lasu) + myslalem, zeby zamiast hamulca bebnowego z tylu zrobic tarcze, orientuje sie ktoś może jak drogo by mi to wyszlo, i co dokladnie musze wymienic(czy caly wahacz?)?
aha, no i czy orietuje sie ktos gdzie sa blokady w tym motorku?
+ czy do enduro kupic twardy czy w miare miekki amortyzator? moj jest juz dojechanny mocno
Nowe zębatki + łańcuch typu o ring i jeździsz bez problemowo.
Jeżeli chodzi o tarcze to napewno nie "wstawić" a zrobić od podstaw wachacz bo wątpie żeby do tego były wachacze z mocowaniem na tarcze... musisz mieć oczywiście koło z miejscem na tarcze, do tego oczywiście tarcze + zacisk, całą klamkę z pompą i przewód.
Jeżeli jakieś blokady są to ja stawiam na elektrykę bo większość nowszego sprzętu blokuja elektronicznie gdyż blokować mechaniczne jest nie opłacalne.
Od cewkomodułu zaczynaj, od kumpla wstawiaj i rób pomiary.
I jakie masz teraz przełożenie ? W sensie ilość zębów przód i tył.
#edit
Jaki masz tam amortyzator z tyłu ? Gaz ? Olej ?
Skuterem jechał kolega i zaliczył glebe o studzienke, pękło coś i sie przesuneła obudowa tego wiatraczka co się kręci, i obok te aluminium pękło, olej nie wyciekł, jak to sie nazywa i co musze wymienic?
allegro.pl/karter-obudowa-dekiel-silnika-chinskie-skutery-4t-i1230310197.html
To może być to?
Tu dokładnie pękło:
img535.imageshack.us/f/386788601.jpg/
i z tego pęknietęgo wychodzi kabelek taki jak na fotce.
ja mam 13 z przodu 50 z tylu. lancuch zaloz zwykly wzmacniany dida albo rk. bo na oringu bedzie gorzej jechal bo ma za malo mocy. zeby zrobic tarcze z tlu to trzeba by takie cos dospawac do wachacza taka jakby płoze zeby nalozyc zacisk. ewentualnie zamiast plywajacego mozna zrobic zwykly to samo mocowanie zeby przykrecic zacisk dospawac. no i kolo z tarcza ew. sama piaste zeby tarcze mozna bylo zalozyc i przeplesc stare szprychy z felga. amor zaloz twardy. miekki bedzie dobijal bardzo.
up. twoj kolega ma pekniety maly karter. przynajmniej ja to tak widze z tego co zaznaczyles.
a jezeli zalatwilbym kolo juz z zalozona tarcza? bo mam mozliwosc kupienia kola z zebatka 52 zeby+tarcza za 350zl, brac? opona nowka prawie
mozesz. ale uprzecam z wachaczem bedzie w chuj pierdolenia. plus jeszcze musisz doliczyc caly zacisk hamulcowy+przewod+pompa.
jest jakis specyfik leczniczy dla silnika do 2T? Skuter troche zamulony. kilka miesięcy stal nieodpalany i chce cos z nim zrobic. Cos takiego jak modyfikator, tyle ze do dwu suwa.
Żaden środek taki jak modyfikator nie działa ;p
Przepalić dobrze, świece dobrą no i będzie dobrze, a tak wgl to jeszcze nigdy nie miałem czegoś takiego że się zamula motor przez stanie, moje motory stoją przeważnie od listopada / października do marca w garażyku nie zawsze je przepalam i jakoś nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak mulenie....
kaski na allegro ls2 chodza po 150 zl (ze szczeka itd)
identyko w sklepie w moim miescie sa za 300 zl
te na allegro to podroby czy ci z mojego miasta to zlodzieje zarabiajacy na jednym kasku 50% jego wartosci?
juz chyba wiem dlaczego tak mulił. Mialem 2 moduły, jeden zablokowany i drugi odblokowany. gdy zmienilem odblokowany na zablokowany muł znikł.