Wystarczy, ze nie utrzymasz motoru i na jedynce Ci ucieknie.
Wersja do druku
Wystarczy, ze nie utrzymasz motoru i na jedynce Ci ucieknie.
jestem silny chlop, nie ucieknie!
To nie chodzi o to. Z resztą motoru się nie zapieramy.
będę montował silnik od wsk 125 -3 do motorynki i nie wiem jaką zębatkę wstawić żeby miała dobry start ,żeby mieliła na jedynce hehe
14? Chyba, ze znajdziesz dobrą 12.
Witam mam problem z chłodnicą w mojej malaguti F12
Po przejechaniu ok. 4km mam już full temperaturę. Zauważyłem kilka dziwnych rzeczy:
1. przy korku jest taki wężyk, który idzie pod dolny plastik na sam dół skutera i tam sobie po prostu leży, do czego on służy ??
2. Jak kupiłem skuter w chłodnicy nie było płynu, zalałem petrygo i po 3 dniach nie było nic w zbiorniczku, wszędzie sprawdzałem i na pewno nie ma nigdzie przecieku, na pewno! Dolałem 2 raz i po 3 dniach znowu pusto, dolałem 3 raz i teraz mam po sam korek praktycznie tylko, że się grzeje, jak dotknę węży od chłodnicy albo wsadzę palec do zbiorniczka płyn jest bardzo gorący. Co może być nie tak, czy to dlatego, że za dużo płynu zalałem ??? Co mam zrobić??
Obstawiałbym problemy z silnikiem, a chłodnica nie wyrabia na chłodzeniu, ale dziwne, że płyn wyparowuje ? Przy korku czy na korku jest ten wężyk?
Przez internet ciężko mi stwierdzić co to może być.
Jak silnik się zachowuje ?
Tu masz foto jakbyś nie umiał wytłumaczyć
http://images47.fotosik.pl/818/9de1fdb6e0490396med.jpg
ta chłodnica jest inna niż moja
http://img109.imageshack.us/img109/694/20100114006.jpg
tak wygląda u mnie, chodzi o ten żółty wężyk, czytałem, że ona odprowadza parę gdy płyn się zagrzeje czy jakoś tak. To było tak, że przez 3 tygodnie płyn znikał ale było ok, teraz od 2 dni płynu jest ciągle tyle samo ale sie grzeje po 5km. Zauważ, że u mnie jest jakiś dziwny obieg bo zbiornik wyrównujący jest tylko na 1 wężyk a nie na 2 :D Może wystarczy odpowietrzyć ?? Ale nie była raczej zapowietrzona.... Co jeszcze uważacie, mogła paść pompa albo termostat ??
Odpowietrza się właśnie przez ten wężyk na korku, więc to nie to.
Czyli ta chłodnica sama się odpowietrza i nie może się zapowietrzyć ???? Co jeszcze można by sprawdzić ?
już powoli wolną gume zaczynam ogarniać :P
http://i47.tinypic.com/jl5e03.jpg
Na wszystkim się da. CBR 600 przecież jest jednym z najlepszych motocykli do stuntu. Tylko nie działa to na zasadzie, że w pierwszym swoim sezonie będziesz dawał na jednym kole. Jeździj dużo po mieście, na trasach, zanim się weźmiesz za poważniejsze treningi.
Jak chcesz schodzić na kolanko to mogę Ci polecić "Szkołę na 2 kółkach" http://www.szkolanadwochkolach.pl/ 1 godzina u nich równa jest 1000km przejechanych normalnie
wypierdol termostat zobacz czy ok. a pompe to latwo sprawdzic musisz odkrecic dekielek i zobaczyc czy wirnik chodzi np paluchem. albo odpalic skuter i zobaczyc czy sie kreci.
z tym dolewaniem to na moje oko to masz tak ze poprostu raz wlales i nieodpaliles skutera zeby Ci zassalo ten plyn. i dlatego potem Ci sie wydawalo ze spierdolil po paru dniach. albo jeszcze mamy opcje padnietej ktorejs uszczelki na cylindrze. jak jezdzisz to nie kopci Ci bardzo na szaro?
Widzę strój bardzo odpowiedni do stuntu gratuluje
jak najbardziej odpowiedni! tak na serio, to różnie, przyjeżdżam na plac ubrany w spodnie motocyklowe, kurtke, zolwia, ale i tak zdejmuje i jeżdzę w krótkim + zolw, bo przy tych upałach to nie da się wytrzymać. pocę się przy tych temperaturach bardzo. generalnie to na ostatni tydzien treningow mialem 2 gleby, wynik: lagi beda wymieniane + felga, 2 rany na rece, 4 na nogach.
up. to twoje to 125?