Gogeta napisał
Panowie, cenie sobie waszą wiedzę i chęć pomocy więc zadaje kolejne pytanie:
Blokada skrzyni biegów - TAK/NIE ? Jaka?
Samochód bez autoalarmu, posiada tylko immobiliser.
Opłaca się w to inwestować? Ile kosztuje taka porządna?
Każdą blokadę można zerwać, kwestia czy będzie się złodziej męczył 10 sekund czy 5 minut. W starych renaultach były takie blokady montowane, że jak mocno szarpnąłeś to można było z wstecznego na 2 wrzucić. Moim zdaniem nieopłacalne, ponieważ każdy złodziej-newfag i tak bierze tylko radio, a taki bardziej doświadczony sobie z tym poradzi. Dużo bardziej skuteczne jest nietypowe odcięcie zapłony z kablami ułożonymi wg. twojego pomysłu(albo elektryka, który zakłada).
Jeśli samochód jest warty mniej niż 15k i nie jest z tzw. grupy ryzyka(czyli głównie VAGi), to moim zdaniem nie opłaca się zakładać, zwłaszcza jeśli masz AC. No, chyba, że planujesz tym autem jeździć naprawdę długo i robisz je pod siebie, to wtedy inwestuj w to zabezpieczenie, bo przy sprzedaży nikt ci nie dopłaci, ale jeśli ma być to auto na lata to może się to opłacić dla ciebie.
SerQ napisał
Ja od siebie dodam jeszcze Accorda VII generacji, którego benzyniaka nie wybierzesz, nie powinieneś być zawiedziony ;). Chyba, że chciałbyś nie zdradzać marki, to Mazda 6 ;). MPS pierwszej generacji byłby do wyrwania w tej kasie, ale uważaj na rozbitki
Dobra opcja, ALE:
1. Rdzewieje, więc ciężko znaleźć egz bez rdzy.
2. Najmocniejszy silnik w niej to było 3.0 V6, które szło tylko na USA i chyba Australię, sprowadzane z USA to zazwyczaj rozbitki, a nawet jak nie to chyba wychodziła tylko w automacie.
3. Koniecznie bierz benzynę, bo diesle w 6 to porażka.
4. Za 40k można próbować wyrwać II generację.
Zakładki