To jaki jest bieżnik nie ma znaczenie dopóki jest taki sam na danej osi. Indeks prędkości nie zależy od rozmiaru opony, a przynajmniej nie wyłącznie od tego. Jak się boisz to sprzedaj te "prawie nówki", dołóż hajs i kup komplet nowych.
Indeks prędkości może być różny w rozmiarowo takich samych oponach stąd moje stwierdzenie, że nie wiadomo czy te co bym kupił miałyby ten sam indeks, przecież nie ładowałbym innych rozmiarów opon. Nie boje się bo pełno osób tak jeździ tylko to wcale nie musi oznaczać, że tak jest prawidłowo więc skierowałem tutaj swoje pytanie czy różny bieżnik na osiach ma jakiekolwiek znaczenie w jeździe i jeśli tak to jak silnie taki zestaw może oddziaływać na zachowanie samochodu bo jeśli są to różnice (jeśli w ogóle) rzędu 5% to nie będę sobie zawracał gitary z szukaniem takich samych opon.
ja jeździłem na 4 innych oponach o innej szerokości i źle tam nie było :D rozmiary 145 i 155 na przodzie a 165 i 175 na tyle. Teoretycznie powinni mi zabrać dowód rej za taki numer, ale przejeździłem całe lato na takich oponach bez przykrych akcji. A co do prędkości to różnica jest tylko przy zmianie rozmiaru kół w calach. Gdy w miejsce 13 wsadziłem 16 różnica była ogromną
Chodzi o indeks prędkości, czyli wartość charakterystyczna dla danej opony inaczej mówiąc prędkość maksymalna przy, której może być ona używana ;d a nie o prędkość jaką wyciągnę dzięki innym oponom
Może być różny, bo to zależy przede wszystkim od mieszanki gumy. A czemu nie wiadomo? Przecież mógłbyś sprawdzić przed zakupem jaki indeks mają dane opony.
Popraw mnie jeśli się mylę, ale przy różnych rozmiarach na tej samej osi powinno cię ściągać na jedną stronę, nie wkurzało cię to przy codziennej jeździe?
Mechanicznie ? Lepiej niż leon. Z tym że trzeba w nich zrobić parę rzeczy bo te silniki przy pewnym przebiegu muszą mieć wymienionych kilka rzeczy koniecznie. A silnik diesle to jedne z tych ekonomicznych - nie porównywalne jeżeli chodzi o pracę z klekotami w passacie :)
Zawieszenie jak w każdym w polsce- robić trzeba. Tutaj dochodzą trochę inne koszta związane z przeniesieniem napędu podpory wałów itd....
Samochody godne polecenia pod warunkiem odnalezienia tego utrzymanego w stanie dobrym
tak jak patrze otomoto to drogie te bmw nie sa, czyli mam juz leona, bmw i rovera 45 po lifcie.
chyba ze ktos tego diesla bierze z salonu, to o kosztach przez kilka lat moze zapomniec :D
Bmw>Leon>rover, takie moje zdanie : p
no ale bez przesady, piszecie tak jakby każdy diesel się rozwalał. Tyle znajomych ma diesla, nikt nie robił wtrysków i turbiny, a przebiegi w granicy 300k i wyżej.
siema planuje kupić jakąś audice w okolicach 7k~ najlepiej a4 jaki przebieg byłby spoko za taką cene ?
Diesel czy benzyna? 300-500k się nie zdziw.