Lexus IS200, chyba najlepszy balans pomiędzy mocnym silnikiem (2.0 150KM), funkcjonalnością ,niezawodnością i wyglądem.
Lexus IS200, chyba najlepszy balans pomiędzy mocnym silnikiem (2.0 150KM), funkcjonalnością ,niezawodnością i wyglądem.
za hajs matki tankuj? :D
wspomniany seat leon, mazda 3 o ile doplacisz, audi a3, nowsze prelude? celica, o bmw pogadaj z twardym czy cos w tej cenie godnego polecenia znajdziesz
140km najmniej, za rok zakatowany i "sprzedam jako prawie nowka, silnik pierwsza klasa, nic nie stuka"
Mi się zawsze marzył Opel Astra II Bertone 2.0 Turbo. Popatrz sobie może akurat Ci się spodoba. :)
Honda prelude jest fajnym samochodem, ale te swiatla to dla mnie to porazka, kwestia gustu. Lexus niestety wykracza poza moj budzet. Leon mi sie nie podoba, mazda 3 tez za droga. O audi a3 pomysle, bardziej interesuje mnie celica-VI gen, czy za te pieniadze dostane wersje GT w dobrym stanie? Moze ktos posiada celice i moze powiedziec jak z awaryjnoscia i komfortem jazdy.
Peugeot 406 coupe?
BMW e46 za 15k by wyrwał, ale gdzieś 98-99r. silnik, no to już trzeba się kierować stanem, ale możliwe że 1.8 albo wyżej.
Czy w kwocie do ~5000zł, mazda 323f jest dobrą opcją?
Co robi? Masz te 15k czy nie? Bo jak tak to znajdziesz z palcem w dupie.
http://allegro.pl/listing.php/search...C5%BC%C2%A0%3E
szukać się nauczyć.
piękne, ale to jednak peżot.
Zależy jeszcze którą. Jeśli chodzi o tą:
http://www.hydro-stopper.com/323f/12.jpg
to 8 kafli to aż za dużo, do pięciu znajdziesz w znośnym stanie nawet z klimatyzacją.
Ta mazda byla z silnikiem V6? Jesli mialbym ja brac, szukalbym tej wersji:d
http://www.youtube.com/watch?v=3CuVS4_DDTQ Fajnie to chodzi:D
Właśnie o tą wersje mi chodziło. Niedługo zaczynam się bawić z prawkiem i jako pierwsze auto bym chciał ją sobie wziąć. Ma ABS, wspomaganie i klimatyzacje, japoniec wiec czesci tanie, pali od 6 do 8l i stosunkowo ogarniety silnik (1.6 90km). Jak na początek to chyba fajna... :d
1.5 88KM, spalanie się zgadza, miasto minimum 8l. Przestrzegam przed falującymi obrotami, które mogą się pojawić (dość powszechna usterka w tych mazdach), do tego trzeba dobrze sprawdzić stan blach ,bo lubią korodować.
Miej też na uwadzę, że jest strasznie twarda i do bólu plastikowa, ale to domena wszystkich tańszych japońców z tamtego okresu.
Wystrzegaj się jak ognia silnika 1.5 Z5. Olej na potęgę się spala w każdym z tych silników to mój 1 samochód jaki miałem dostałem go od Ojca, ile trzeba było się na mordować żeby doprowadzić go do stanu w którym zaczął jeździć to nawet nie chcę się gadać. Celować w silnik 1.8 i jak najmniejszy przebieg szukać, 2.0 V6 trzeba naprawdę dobrze szukać i mieć wiele szczęścia bo olej to samo jak 1.5 Z5 nawet do 1L na 1000km. Strasznie wadliwe silniki jeżeli chodzi o smarowanie i uszczelnienie. Ja z tego samochodu cieszyłem się jak dziecko bo było moim pierwszym ale wolałbym kupić sobie niemca ;P
Na mazdaspeed.pl zapraszam poczytasz przekonasz się sam :)
No i pamiętaj japoniec więc części najdroższe, nie da się kupić tanich zamienników ! Do niemca zamienniki są ok. A tutaj albo zajebistej jakości części albo naprawy regularne tego samego obszaru,
Zawieszenie też bardziej skomplikowane, koszt zawieszenia to ok 1000/ 1500 zł. Takie robiłem w swojej żeby nie słuchać stuków i puków które lubią się wydobywać najczęściej ze swożni wahaczy i łączników stabilizatorów, od razu pamiętać trzeba że nie ma co patrzeć na zamienniki atrakcyjne cenowo...
Mexeminor Dobrze zrobiłeś uwierz mi.