Reklama
Strona 362 z 668 PierwszaPierwsza ... 262312352360361362363364372412462 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 5,416 do 5,430 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #5416
    Avatar igla1993
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    363
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    jaki pojazd do 40 tysiaków, do takiej rodzinnej jazdy, ale też z kopytem?

  2. #5417
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj igla1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jaki pojazd do 40 tysiaków, do takiej rodzinnej jazdy, ale też z kopytem?
    Evo VII/VIII, pełna powaga.

  3. #5418

    Notoryczny Miotacz Postów Bigi jest teraz offline

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,152
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Chłooopy ;D Jakie autka proponujecie do 20-25tyś? Zastanawiałem się nad Audi A4 - jak z zawieszeniem? Dalej się psuje? Lub Audi A3. Z czego tu jeszcze wybierać? Byłbym skłonny kupić coś za te 25tysi, ale żeby się nie jebało ;) Diesel czy benzyna to obojętnie, ale żeby nie spalał więcej niż 8 w mieście. BMW to chyba odpada na starcie, bo spalanie, drogie części i mało mechaników ogarnia te silniki.

  4. Reklama
  5. #5419

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj igla1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jaki pojazd do 40 tysiaków, do takiej rodzinnej jazdy, ale też z kopytem?
    Od kumpla ojciec jako przedstawiciel handlowy ma firmowego seata exeo w najmocniejszym diselowskim silniku i powiem Ci, ze robi pozytywne wrazenie. Calkiem ladnie chodzi, ale nie powiem Ci jak pod wzgledem awaryjnosci.



    Po za tym dajcie spokój z pytaniami co kupic za 20k. Tak jak wyzej wspomnial, w tych pieniadzach juz da sie porzadnie przebierac wiec bez sugestii to niewiele jestesmy w stanie pomoc, bo wybor jest naprawde przeogromny.

  6. #5420
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Od kumpla ojciec jako przedstawiciel handlowy ma firmowego seata exeo w najmocniejszym diselowskim silniku i powiem Ci, ze robi pozytywne wrazenie. Calkiem ladnie chodzi, ale nie powiem Ci jak pod wzgledem awaryjnosci.



    Po za tym dajcie spokój z pytaniami co kupic za 20k. Tak jak wyzej wspomnial, w tych pieniadzach juz da sie porzadnie przebierac wiec bez sugestii to niewiele jestesmy w stanie pomoc, bo wybor jest naprawde przeogromny.
    Exeo to właściwie audi a4 z troszkę ładniejszą budą.

    Drugą część posta popieram w 100%

  7. #5421
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Za taką kasę też możecie sobie wybrzydzać, szukać np. danego koloru itp.

  8. Reklama
  9. #5422

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jak ktos kupuje auto za +20k, to chyba nie bedzie to jego PIERWSZY SAMOCHOD, dlatego tez troche zal jak ktoś tutaj takie pytania wali.
    a jak pisze powaznie, to dlaczego nie napisze jaką chcemoc silnika, sed/hatch/coup, rodzaj paliwa itd itd?
    ------------------------------
    jaanek, a Ty tez dobry jestes, mi piszesz o golfie 3, a tutaj jakiemus gosciowi o jego 'wujku' i 160k przebiegu, moim zdaniem nie blyszczysz

    Ogolnie japonce tak nie żrą oleju, na pewno nie każdy model, jak ktos tutaj wrzucił wszystkie marki do jednego wora.... jak ktoś lubi dać mocno w pizde i to praktycznie ciągle to nie ma co sie dziwic, ze troche tego oleju moze ubywac. Mało która zdrowa jednostka pije dużo oleju sama z siebie. Moze warto pomyslec nad zmiana oleju itd
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  10. #5423
    Avatar Fanta
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Białystok
    Posty
    795
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Ogolnie japonce tak nie żrą oleju, na pewno nie każdy model, jak ktos tutaj wrzucił wszystkie marki do jednego wora.... jak ktoś lubi dać mocno w pizde i to praktycznie ciągle to nie ma co sie dziwic, ze troche tego oleju moze ubywac. Mało która zdrowa jednostka pije dużo oleju sama z siebie. Moze warto pomyslec nad zmiana oleju itd
    Za mało doświadczeń z autopsji ! Nic nie ma do tego czy dasz w pizde czy nie dasz w pizdę silnikowi. Japońskie silniki mają jedną a może dwie wady, uszczelnienie i pierścienie zgarniające... Niestety, jest na to oczywiście rada - remont. Robimy komplet uszczelniaczy ( prowadnice zaworów, wałki, itd...) do tego pierścienie wymieniamy ( często tłoki są poprzycierany 1 lub 2 gary mogły już łapnąć tłok, ale to w tym złym wypadku) Do tego pamiętamy żeby montować wyłącznie części ORI ! Nawet renomowany firma usczelek erling w japońskich jednostkach sobie nie radzi. Wiem jak wyglądała uszczelka kolektorów wydechowych tej firmy po paru miesiącach i wiem że wypada zamontować oryginalną aby nie mieć problemu... Do tego częste problemy z "falującymi obrotami" czy innymi dławieniami silnika, co jest winą aparatów zapłonowych ( wymagają regeneracji ) nowa cewa i dodatkowe uszczelnienie aby nie powstawały przebicia na resztę elementów aparatu. Oczywiście nie zmienia to faktu że v-tec i inne japoństwo są fenomenalne ale nie lubię jak ktoś wchodzi w ten temat nie zważając na ich wady, potem jest problem bo z mechaniką się ma mało wspólnego a z sinika zaczyna ubywać albo płynu chłodniczego albo oleju i załamuje ręce narzekając że beznadziejny samochód. Ja bym nie polecał dla kogoś na pierwszy samochód a tym bardziej jeżeli zamierza się go utrzymywać z własnej kieszeni... Mając tyle kasy co kolega można w to wejść zrobić sobie samochodzik na cacy i naprawdę czuć radość z popierdzielenia taką hondziawką... No i jak komuś się zdaje że to te pościągane z niemiec tak mają to się myli... Mało kto w polsce kupując samochód taki jak Honda myśli o jego zdrowiu... Ze swoich znajomych tylko jeden oprócz mnie remontował silnik, każdy mówi "nie opłacalne" i jeździ dolewając 1l na 1000km, gdzie pierścienie zgarniające są w takim stanie, że kiedy wyjmujesz tłok wypadają same bez potrzeby zdejmowania ich...

    #edit

    Dobrze z tym oleje zauważyłeś, częstym błędem jaki ludzie robią to leją olej ten z przecen z marketu 10w40, gdzie te silniku potrzebują najwyższej jakości 5w30. Tylko w okresie zimowym zalecane jest lanie do nich 10w40 ale to nie w naszym klimacie... Także dobra płukanka, zmiana filtru i oleju po zakupie jak najbardziej na +
    Ostatnio zmieniony przez Fanta : 28-12-2012, 11:48

  11. #5424
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    @Ktoś do 40k
    Mazda 3 MPS, albo jak bardziej rodzinnie to Mondeo IV w turbodieslu
    @Ktoś do 25k
    Mazda MX-5
    Mug, use acid.

  12. Reklama
  13. #5425

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Fanta
    Olej z reguły leje się taki jaki zaleca producent, potem w miarę upływu czasu można 'kombinować'
    Czyli co każdy japoniec ma te wady, tak?
    ---------------------------------------
    co mi odpowiesz, jak napiszę, że mi nie bierze nic oleju. Albo jak wejdziesz na jakies forum hondy i zapytasz, ze ludziom też nie ubywa oleju?- same wyjątki?- czy oszusci?
    ---------------------------------------
    b, dużo hond, tak samo jak bmw, opli i innych osiąga przebiegi +400k km na benzynie i dalej bez zadnego remontu smigaja.
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  14. #5426
    Avatar Fanta
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Białystok
    Posty
    795
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Fanta
    Olej z reguły leje się taki jaki zaleca producent, potem w miarę upływu czasu można 'kombinować'
    Czyli co każdy japoniec ma te wady, tak?
    ---------------------------------------
    co mi odpowiesz, jak napiszę, że mi nie bierze nic oleju. Albo jak wejdziesz na jakies forum hondy i zapytasz, ze ludziom też nie ubywa oleju?- same wyjątki?- czy oszusci?
    ---------------------------------------
    b, dużo hond, tak samo jak bmw, opli i innych osiąga przebiegi +400k km na benzynie i dalej bez zadnego remontu smigaja.
    No właśnie na ich forach są tematy ile bierze twój samochód oleju, są sondy, nawet z tego żartują to klasyka gatunku... Śmigają ale z wydechu przeważnie czuć ten smród oleju :D Honda jak Honda ale Mazda w szczególności, zepsuła swoje silniki niestety... może te nowe są deczko lepsze ale te starsze to totalna klapa...

  15. #5427
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Fanta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No właśnie na ich forach są tematy ile bierze twój samochód oleju, są sondy, nawet z tego żartują to klasyka gatunku... Śmigają ale z wydechu przeważnie czuć ten smród oleju :D Honda jak Honda ale Mazda w szczególności, zepsuła swoje silniki niestety... może te nowe są deczko lepsze ale te starsze to totalna klapa...
    A mi mówili, że moje 1.6 ZM jest nie do zajebania :( tak samo jak 2.0 FS :( ale widocznie jakiś uszkodzony egzemplarz kupiłem, bo po zakupie zmieniłem olej i od tamtego czasu na tym samym poziomie jest a zrobiłem już 4k km. No trudno, trzeba będzie sprzedać i kupić jakąś co bierze.
    Mug, use acid.

  16. Reklama
  17. #5428
    Avatar Fanta
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Białystok
    Posty
    795
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj farmer93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A mi mówili, że moje 1.6 ZM jest nie do zajebania
    Mówili...nie do zajebania...
    1. Ja kieruje się doświadczeniami i nie tym co na forum mówili :)
    2. Nie ma silnika nie do zajebania... Nie ma idealnych i nie będzie - nowe się psują a stare muszą...

  18. #5429
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Fanta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mówili...nie do zajebania...
    1. Ja kieruje się doświadczeniami i nie tym co na forum mówili :)
    2. Nie ma silnika nie do zajebania... Nie ma idealnych i nie będzie - nowe się psują a stare muszą...
    Mówiąc nie do zajebania mam na myśli zrobienie na benzynie około 350kkm bez większych remontów. Właśnie stare japońskie benzyny i niemieckie diesle(te jeszcze sprzed epoki 1.9 tdi) są nie do zajebania. Przy dbaniu o silnik na starej benzynie japońskiej zrobisz spokojnie 500kkm zanim padnie zupełnie, tak samo golfem II w dieslu czy mercem beczką zrobisz spokojnie 1 mln km, albo i nawet 1.5 mln.



    A co do dzisiejszych silników to jest jak jest, drogie naprawy już przy 100 czy 200 tysiącach, bo pełno nikomu niepotrzebnej technologii się pakuje w takie samochody, a głupi ludzie kupują.
    Ostatnio zmieniony przez farmer93 : 28-12-2012, 13:59
    Mug, use acid.

  19. #5430
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    U mnie w domu jest stary robol - passat b5 kombi z silnikiem oczywiście 1.9tdi 115km i obecnie ma coś koło 650k - przy zakupie kilka lat temu był kręcony i miał 160k jednak potem okazało się, że ma w rzeczywistości 460, prze kilka lat zostało dokręcone ~200 i tak jak pisałem - teraz ma coś 600-650 i nie narzeka :D Ostatnio coś tam się zaczął pocić jednak myślę, że jeszcze posłuży jakiś czas. A do tej pory nie było w nim specjalnego grzebania poza regeneracją turbo.
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •