Jakie polecicie radio tak do 250 zl z USB, auxem i mp3?
I jeszcze mam pytanie- aktualnie jezdze peugeotem 206, niedlugo przesiadam sie do kangoo- czy kostka od radia w obu samochodach bedzie bez problemu pasowac? Czy trzeba bedzie cos kombinowac?
Jakie polecicie radio tak do 250 zl z USB, auxem i mp3?
I jeszcze mam pytanie- aktualnie jezdze peugeotem 206, niedlugo przesiadam sie do kangoo- czy kostka od radia w obu samochodach bedzie bez problemu pasowac? Czy trzeba bedzie cos kombinowac?
Wszystkie jakościowo będą tak samo działały w tej kwocie. Ja wybrałem JVC i sobię chwalę inni chwalą clariona jeszcze inni pioneera... Kostki powinny być w obu przypadkach isowe więc nie będzie problemu, ewentualnie przejście kupisz w każdym elektroniku w Białym dostaniesz za śmieszne kilka złoty.
Mam pytanie, wie ktoś czy można jakoś pozbyć się lakieru z klamki? Ponieważ ktoś na parkingu, ładnie przypierniczył mi drzwiami, całe szczęście, że klamki są wystające to tylko jej się oberwało i lakier na drzwiach cały. Niestety mam teraz na klamce pozostałości czerwonego lakieru, ścierałem palcem i nic, nawet na myjni byłem i wciąż są czerwone pozostałości. Klamka tego typu:
http://www.dataophug.dk/SKAND/DitoJPG/0NY2363.jpg
Oraz inne pytanie, miałem ostatnio małą kolizję z panem taksówkarzem (próbując mnie ominąć, przetarł mi bok zderzaka), PZU już mi wydało papier z którym mam podjechać do ASO i tam mi zalakierują. I teraz mam pytanie, czy mam ileś dni na to, żeby tam podjechać? Czy czas jest raczej nieograniczony?
moze rozpusczalnik/benzyna ekstrakcyjna
a jezeli uzywki szukac, to cos dobrego sie trafi? Bo troche tego jest na allegro i nie wiem nawet na co uwage zwrocic
Cos poszukalem i takie rzeczy znalazlem
http://allegro.pl/pioneer-deh-4200sd...145978793.html
http://allegro.pl/sprzedam-radio-alp...175774313.html
http://allegro.pl/alpine-ida-x300-kr...175545447.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=3173665765
http://allegro.pl/clarion-dxz748rmp-...153126490.html
Z tych co podałeś to ALPINE iDA-X300 jest faworytem. Rozważ ten lub ten drugi model alpine i te radyjka już są naprawdę solidnę reszta to po prostu radia... Sam bym kupił któreś z tych w tej cenie żebym nie miał innych wydatków
jeszcze obadaj soniacza. ja mam Sony CDX GT 640 UI i bardzo sobie chwalę. Gra na fabryce lepiej niż poprzednie radio :D
Ja mam JVC KDR-301, dziewczyna wygrała kiedyś w loterii w markecie, jak patrzyłem wtedy na allegro to chodziło właśnie po 250-300, gra bardzo dobrze, ma CD i AUX. Usb moim zdaniem zbędne w radiu, lepiej podłączyć telefon/mp3 pod aux.
Jeszcze mam pytanie- jezeli jest z tylu radia aux lub usb, a nie z przodu, to jak tam cos podlaczyc? Jak wyprowadzic z tamtad te kable?
Co do radia to chyba wybiore Alpine CDE-102Ri, bo ma 2 wyjscia RCA z tylu, co moze sie przydac jezeli rozbudowywalbym CA
Kumpel ma alpine i ma usb z tylu chyba cos w tym stylu ma poprowadzona przedluzke nie moge tego ci dokladnie opisac
Najprościej poprowadzić na usb przedłużkę lub złączę i wyrzeźbić coś np w podłokietniku / w schowku. Auxa długiego i podobnie robisz wyprowadzasz gdzie Ci się podoba abyś nie miał problemu z podłączeniem się pod to - gdzieś koło półeczki aby to coś co podłączasz na auxa mogło sobie spoczywać w spokoju ( tak bym zrobił )
A radyjko wybrałeś bajka. Jak kupisz to weź porównaj je z Sony czy innymi w kwocie do 300 zł. Zobaczysz po wykonaniu że Alpinie odstaje drastycznie.
http://obrazki.elektroda.pl/9021934800_1291972393.jpg
takie coś się podczepia z tyłu radia ewentualnie ma na stałe taki kabel
Tak się zastanawiam, bo chciałem rant alusa na srebrno przelecieć (alu jest czarne). Jednak nie wiem jak by to zrobić. Alu jest z oponą już w aucie. Sprejować nie ma co bo bym się zatłukł oklejaniem. Coś innego możecie podsunąć?
Co do tego radia polecam Kenwood KDC-4051U mam i mega radyjko. ;)
Typ co z nim chodziłem do klasy w gimbazie (trochę niedorozwój) poleca ten styl rozbijania audi s5.
http://olsztyn.wm.pl/42290-150606,Ko...,1040493.html?
Mi się podoba wyrwany wydech xD Jakie straty w ludziach?
@topic
Założyłem dzisiaj żółtą folię na halogeny, jutro będą fotki ;d
Witam panowie, aktualnie szukam samochodu. Padło na a4 b5. Planuje na samochód wydać 10-12 tys i zostanie mi ok 3-4 k na dopieszczanie. koniecznie 18t, co myślicie o tych samochodach ? czy są warte swojej ceny ? wszystkie sa bardzo blisko mojego miasta, więc żaden problem sprawdzic samochód.
http://otomoto.pl/audi-a4-klimatroni...C26820015.html
http://otomoto.pl/audi-s4-okazja-s4-...C28488697.html kolor tragiczny ;d
czy warto dopłacic i szukać coś koło 15k ?
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-webas...C28667693.html
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-150km...C28518832.html
Nie wiem po ile stoją te audice, ale 10-12k na samochód z tamtego rocznika to bardzo dobra cena, znaczy w sensie, że będzie to raczej pewne auto. Jeśli masz blisko do wszystkich to jedź po kolei, zaczynając od teog, który ci najbardziej odpowiada wyposażeniem i kolorem i zabieraj na stacje do sprawdzenia. Koszt takiego sprawdzenia na szybko to 50-100zł a lepiej wydać przed kupnem i stracić niż kupić gówno i potem się bujać z naprawami. My ci nic nie powiemy po zdjęciach o stanie samochodu.
Przyjrzałbym się tym z 3 i 4 linku, ten zielony za tani, ten z 1 linku ma chyba krzywo spasowany przedni zderzak, więc to "stylizowane na s-line" to mogło być po prostu po dzwonie dorobienie zderzaka od Ski, żeby więcej kapuchy dostać.
@TOP
Czym grozi wydmuchanie uszczelki pod głowicą? Bo coś chyba mi olej puszcza i nie wiem czy panikować czy nie. Znaczy na bagnecie jest cały czas taki sam poziom oleju, na kostce brukowej nie zauważyłem plam, ale jak zdejmowałem zderzak, żeby wyjąć halogeny i wlazłem do kanału to miska olejowa trochę ubrudzona olejem i widać, że gdzieś wyżej skapuje, nie zahaczyłem od dołu.
Uszczelka pod głowicą powoduje żabie skoki samochodu i strasznie nierówne tempo pracy.
Co do a4 to wolałbym a3, ale to już kwestia preferencji. Silnik 1.8T fajny bardzo, ale pali swoje i najlepiej 98 zalewać.
No i olej miesza się z płynem chłodzącym, ubywa płynu, silnik się grzeje, mogą być wycieki spod głowicy, sporo majonezu pod korkiem oleju itp. Dość łatwo samemu zdiagnowować, ale nie można też od razu panikować (np. ja strachałem, bo miałem trochę majo pod korkiem. Mechanik powiedział ,że jak robię krótkie trasy, to majo jest normalne, uszczelka spoko i tylko termostat mi zmienił [grzał się]).
U mnie właśnie grzeje się jak zawsze. Płyn chłodzący i olej w normie. Majo nie ma, silnik pracuje równo.
Światełka:
Załącznik 290745
Mi się te żółte podobają ;). A kierunki masz bliżej grilla czy na zewnątrz? Bo z kierunkowskazami pod kolor to by to wyglądało już miodnie.
Kierunki z tego co widzę to w środku ma.
Jak świecą zrobię wieczorem dzisiaj albo jutro ;d Kierunki mam przy samym grillu i są fabrycznie pomarańczowe, może na fotkach słabo widać, ale jest. Nie, nie zabierają za żółte halogeny, białe mają być mijania i drogowe, przeciwmgielne mogą być białe lub żółte, przy czym żółte lepiej rozpraszają mgłę, bo białe się tylko od niej odbijają i oślepiają kierowcę.
najtaniej na allegro, a jak dla torga to ogarniemy te 2zł taniej /szt. ;p
http://allegro.pl/hankook-kinergy-ec...178631817.html
http://allegro.pl/tracmax-f101-205-5...178680202.html
http://allegro.pl/tracmax-f107-225-5...178694550.html
http://allegro.pl/hankook-ventus-pri...178710899.html
zna ktoś jakieś stronki z okazyjnymi ogłoszeniami itp za granicą ? głównie interesują mnie niemcy,belgia,holandia, francja . Oraz odchodząc od tematu co sądzicie o : http://allegro.pl/bmw-m5-e60-530i-82...171264584.html bo juz na allegro stoi dobre poł roku jak nie więcej i brak chętnych. Jeszcze mam małe pytanko aby kupić BMW e60 np 530i/530d minimalnie 2004r+ ile trzeba wydać aby nie wkopać się w jakiś shit.
@Fanta
zawsze w samochodach powyzej 20 tyś można sobie samemu sprowadzić no chyba ze jest od pewnej osoby z pełną książką serwisową :)
Wiesz że nie ma reguły ? To czy dasz 20 czy dasz 50 tysięcy nie wyznacza tego że się wkopiesz czy się nie wkopiesz. Możesz kupić złom który jest zrobiony i wygląda na solidny w którym wyjdzie coś i tak... a możesz trafić na samochód sprawdzony zadbany w którym szybko coś poważniejszego i kosztownego nie wyjdzie tak szybko...
Jak walczycie z ryskami? Jakies sprawdzone sposoby? Mam kilka glebszych i otarcia i z przyjemnoscia bym sie ich pozbyl lakier metalic
Szampon, glinka, politura jeśli ciemne auto, wosk. Żadne guwna typu szampon z woskiem. Polerka ręcznie jak maszyny nie masz. Szmatki z mikrofibry. Hologramy i ryski, które nie sięgają podkładu znikają. Dwa razy do roku, szczególnie przed zimą co by zakonserwować blacharkę. Produkty najlepiej marki meguiar's, poorboys' world itp.
Ogólnie detailing świetna sprawa.
Wieś trochę przerabiać nie-M na M. Felgi widać ,że z normalnej wersji, fotele zwykłe itp. Ja osobiście bym do takiego BMW nie wsiadł ,wolałbym zwykłą piątkę bez napinania się na M5.
A ceny chyba sam potrafisz na allegro porównać, co? Takie to trudne? Trzeba przygotować te 30 tysięcy żeby naprawdę fajny egzemplarz kupić, ale poniżej pewnie też się coś wartego uwagi znajdzie.
Kiedyś było o jakiejś bodaj x3 co na M pakiet była przerobiona i ktoś się zainteresował temat czemu ktoś (tutaj mogą się nie zgadzać fakty, ale zachowam sens wypowiedzi) wymienił klosz tylniej lampy skoro do tego potrzeba rozkręcić cały tył. I tak się tym zainteresował i poszperał, aż znalazł zdjęcia z wypadku. W sumie mozna się rozejrzeć, bo skoro pół roku stoi na allegro to pewno na jakiś dres' fan forach się przewinęła.
Może i znajdzie, ale golasa z małym silnikiem i automatem na pokładzie.
Mam takie pytanko troche z innej pułki, co sadzicie o myjniach bezdotykowych?
Spotkałem rozne opinie, koledzy chwala (osobiscie, pol na pol mi sie to podoba, zostawia zacieki, moze zalezy od myjni, ale ja na cpn BP mam myjnie, to tam niestety, dobrze samochodu nie umyje [kolor samochodu : siwy], muchy odpadaja elegancko, ale 'osadzony' kurz czy jak to nazwac zostaje, bez problemu da sie to umyc szmatka, ale przez taka myjke nie da rady)
Ojciec natomiast, uwaza, iz myjnie bezdotykowe niszcza lakier (silne chemikalia, gorąca woda, bardzo duze cisnienie)
Znacie jakies fakty, a co mozna uznac za mity dotyczace myjni bezdotykowych (cisnieniowych)
Ja tylko myję na bezdotykowej, wg mnie to dobry sposób na mycie autka. Dobre ciśnienie, dobre środki i wszystko z auta zejdzie (prócz lakieru ofc :D). Potem tylko irchą szyby wytrzeć i nie ma zacieków.
Ma tu ktoś doświadczenie z malowaniem? Wyszła mi ruda na nadkolach, a przecież nie będę robił tego profesjonalnie, samochód ma pojeździć do września i żyletki. Dorwałem biały podkład, lakier i kolor zielony i to wszystko w sprayu, da mi ktoś rady co ugryźć do czego? Sprayem malować umiem, zacieków nie po robie, ale chodzi o kolejność wykonywanych rzeczy.
Rocznikowo 10cio.
Napisał ,że chce coś od 2004 roku, czyli powiedzmy ~8letniego. Czy jest to dobry egzemplarz okaże się dopiero jak się go obejrzy.
\
2003. Co do stanu - jak wyżej.
Automaty stoją niżej? Awaryjne czy jak?
A w 5tkach nie ma czegoś takiego jak golas, każda miała to co wystarczy każdemu normalnego człowiekowi ,czyli automatyczną klimę, pełną elektrykę i wszystkie potrzebne systemy.
Jest jeden fakt - jeśli możesz tam przynieść swoje szpargały i porządnie sobie umyć auto używając tylko wody pod ciśnieniem... Nic tylko tam jeździć.
Mycie z aktywną pianą kosztuje dużo więcej, może pozostawiać zacieki (jeśli chujowo spłuczesz) i do tego pewne jest, że nie zmyjesz zaschniętego brudu (np. z drzew różnych takich syfów).
Mex, nie każda miała aut klime. Automat w małym silniku, to zabójstwo, pali jak smok i nie jedzie, dlatego niska cena.