No to pochwal się co tam ma takiego zaskakującego :) Jestem zdania że ma absolutne minimum ale mogę się mylić, od podstaw zaczełeś tak ? Czujniki parkowania ok fajnie, co tam jeszcze masz ? Grzane fotele? Klimatronik ?
Stary nie spodziewalem sie, ze w 9 letnim samochodzie znajde czujniki parkowania. Tylko bede musial sie do nich przyzwyczaic, bo inaczej ,,pipkają" niz w samochodzie matki i prawie bym w niego uderzyl dzisiaj :D
Ironię schowaj do kieszeni i łap dowód:
http://otomoto.pl/lexus-gs300-3-0-24...C25618052.html
1994 rok, dziwne co? Już nie mówię o VAGach trochę nowszych ,szczególnie audi od A6 w górę.
@in your face, biatch!
http://otomoto.pl/fiat-bravo-2000-2001-C27224854.html
czujki jak się patrzy.
Panowie, co powiecie o Porsche Boxster, rocznik 2002-2004? (oprócz hasełek w klimatacie "Porsche dla biednych)
Pamiętam, gdy grałem w NFS: Porsche 2000 (jak ten czas leci...) to marzył mi się taki egzemplarz w garażu. Mineło wiele lat, a sympatia do tej marki nie mija... Modele z serii 911 są trochę zbyt drogie jak na moje możliwosći finansowe dlatego chętnie poczytam Wasze opinie o Boxsterze.
polak wyjdzie z polski, polska z polaka nigdy
prosze cie usun sie z tego forum
nie chce nic mowic, ale oprocz tego ze ten twoj fiat jest ohydny, to jeszcze te czujniki na jakies 99% nie byly na wyposazeniu samochodu w standardzie, tylko po prostu ktos sobie kupil jakies 'domowe' na allegroCytuj:
Ironię schowaj do kieszeni i łap dowód:
http://otomoto.pl/lexus-gs300-3-0-24...C25618052.html
1994 rok, dziwne co? Już nie mówię o VAGach trochę nowszych ,szczególnie audi od A6 w górę.
@in your face, biatch!
http://otomoto.pl/fiat-bravo-2000-2001-C27224854.html
czujki jak się patrzy.
aha, no te pierwsze montowane czujniki tez nie byly jakichs najwyzszych lotow
Są zatopione, a raczej włożone, to przecież jeszcze stary typ jest ;d Czujniki znalazłem w paru bravo i bravach więc myślę ,że jak najbardziej fabrycznie. Lexus to akurat wiadomo, że mógł mieć.
Koszt zakupu niski, ale podobno lubią się popsuć, a to już wiadomo ile kosztuje. Ori części są horendalnie drogie, zamienników właściwie nie ma, żaden prywatny serwis nie zabierze się do Porsche z boxerem. Jak bardzo chcesz mieć Porsche to już lepiej dołożyc te 20tysi do Carrery, bo i tak na naprawy wydasz podobny hajs i musisz go mieć dużo w zapasie.
To ciekawe co piszez, bo jednym z głównych czynników, którymi się kierowałem była właśnie niezawodoność. Gdzies wyczytałem lub usłyszałem, że to jedne z najrzadziej psujących się samochodów. Nie twierdzę, że nie masz racji, po prostu powtarzam to co obiło mi się o uszy.
Zawsze wydawało mi się, że Carrera będzie z 30-40 tyś droższa, ale to akurat dobrze, że tak nie jest :)
Po prostu jestem ingorantem w dziedzinie motoryzacji, ale przeczytałem kilka stron tego tematu i w mojej ocenie kilka osób ma całkiem spora wiedzę. Pomyślałem, że może dowiem się czegos ciekawego. Faktycznie, pewnie ilosc użytkowników TORGa, którzy posiadaja taki samochód jest niewielka, ale nie trzeba być właścicielem, żeby móc sie wypowiedzieć, nie? :)
Skad taka ocena? I co dokąłdnie rozumiesz przez "ssie"? Wypuszcza maszyny, które szybko sie psują? Używa tanich zamienników? Nie wspiera klientów? Czy może dosłownie (ssie paliwo)?
duzo pisac nie trzeba, auto nietypowe na naszych drogach, dlatego tez np jak bedziesz cos chcial naprawic to licz na duze koszty samej robocizny, duzo ludzi to w ogóle się nie podejmie nawet
dwa do czego Ci to potrzebne?- do codziennej jazdy chyba nie, wiec koszty eksploatacji tez nie powinny byc wielkie
a jak to jest pasja i masz, bedziesz mial mozliwosci finansowe to warto kupic. Ale to przeciez jest samochod uzywany, do tego o porshe w sumie ludzie srednio dbaja, bo czesto wlascicielami sa ludzie po kroju ' niedlugo kupie nowy samochod...' wiec to jest w sumie sredni wybór
Póki co jedynie zbieram opinie. Gdybym się zdecydował na kupno to auto służyłoby mi głównie do 100-200km wycieczek. Prawie pusta droga, wiele autostrad i dróg szybkiego ruchu. Wydaje mi się, że jazda takim autem może sprawić calkiem sporo przyjemności. Bardzo podoba mi się klasyczna linia nadwozia, ogólna stylistyka i jak już wspomniałem - sentyment...
Tak czy inaczej - dzięki za opinię.
Ja bym na pewno boxstera nie kupił ,prędziej zbierał na carrerę albo coś bardziej sensownego (nissan 350Z, mazda RX-8, impreza STI, Evo itp.).
Boxstery to rzadko psujące się auta, co widać we wszystkich rankingach. Jeżeli stać Cię na utrzymanie tego Porsche to warto, z góry polecam odrzucić auta z USA.
co sądzicie o chrysler 300c
taki jak na tej aukcji:
http://allegro.pl/piekny-chrysler-30...917014544.html
kolegi ojciec sobie kupił i tak myślę czy warto było się w to pchać ?
na samym początku amerykaniec więc już duży - z częściami lipa.
No, rzeczywiście, brzydal okropny, prawie jak tico czy volvo :/
A co do czujników to nie mogę mieć pewności, ale sądząc po ilości aut z nimi można przypuszczać, że opcja była ,ale mało osób korzystało (i nie dziwię się, bo to tak łatwe do parkowania auta, że czujki są zbędne).
Nie warto, części swoją drogą, benzyna swoją no i do tego stosunkowo wysoka awaryjność, plastikowość itp. Po prostu amerykańska bryka, tam się tak produkuje.
Siema, mam pytanie. Szukam auta powiedzmy do 18 tysiecy. Jezdze chwilowo dziadka A4 (malyszówka, rocznik 2k2). Chcialbym takie auto wziac ale dziadek ma w dobrym stanie i chcial 22~ i ojciec nie chce od niego brac bo to by bylo wedlug niego nie fair i takie tam. Wiec drugie co mi przyszlo to a3. Ta pierwsza buda, calkiem ok nawet mi sie podoba, ewentualnie passat. Ale moze tez cos byscie polecili? Rok prawko mam no prawie poltora, ale to niewazne.. Lubie dosc duze auta. Najlepiej sedan i na pewno diesel. Any suggestion?
vectra c silnik najlepiej 1.9 cdti
2.0 dti bedzie za słaby
przykładowa aukcja
http://allegro.pl/opel-vectra-1-9-di...920976609.html
Vectra C nawet nawet, co do starych to nie lubie starych aut. znaczy nie jestem vintage czy jakos tak. Nie wiem hmm e46 ewentualnie ale bmek nie chce zbytnio;/
Śmiechłem, diesle opla to chłam.
Audi A8 D2, japierdole, piękna sprawa. 150 konny 2.5 TDI wyciągnie go spod domu i nawet coś pokaże na trasie. Bety bym nie brał nawet pod uwagę przy Audi.
Może i jesteś wkurwiający, ale czasem masz świętą rację.
Bezbek, nie weszłeś.
a czy 2.5 tdi nie sypie sie dosyc czesto?
cofnij parę stron do tyłu to się dowiesz o co mu chodzi
Szlak trafia wałki rozrządu, po prostu się wycierają. Wada fabryczna która dotyka każdego z tych silników. No i dużo pali.
Lepiej się opłaca benzyniak + gaz. 4.2 w gazie nie wychodzi dużo drożej niż ten tdi
@down
To lepiej jeździć ch*****m 2,5 tdi które się sra i na dodatek nie jedzie? Czy 300 konnym samochodem z niemal niezniszczalnym silnikiem?
A ty pewnie jesteś bogaczem, który ma veyrona i jeździ nim do gimnazjum...
I co do cholery mija się z celem? Jazda za 50% kasy? Co zasada działania silnika w a8 jest inna niż w poldku?
To się piszę normalnie, a nie teksty z podstawówki "nie weszłeś".
Tak na szybko mogę się odnieść, to bzdura, że auto pochłania bardzo dużo kasy.Benzyna + sekwencja i spalanie w okolicach 10 l/100hm , silnik 2.0 T. Części może i nie są tanie, aczkolwiek auta są solidne i rzadko co nawala. Chyba nie muszę dodawać, że limuzyna jaką jest volvo łyka te wszystkie niemieckie padaczki. Cena po lifcie to już ok 16tys.
Może i z tym przesadziłem, wykonanie stoi na takim samym poziome, silnik, cały sprzęt itp. Jednak porównaj sposób wykonania jak i całe wnętrze/deskę rozdzielczą volvo do np. audi, bmw itp. Oczywiście za podobne pieniądze. Jedynie bmw 7 i a8 może się z tym równać.
Reszta modeli to taki ubogi standard.
Pany, co to za element?
Syk leciał z tego miejsca gdzie jest teraz taśma, coś jakby powietrze leciało a chyba nie powinno:
http://iv.pl/images/60072853272991863519.jpg
dodatkowo z tej puszki wyciągnąłem wężyk niechcąco, ale on tak luźno siedzi w środku. Co to jest?
http://iv.pl/images/98105713688903445432.jpg
Kiepskie zdjęcia ale coś tam widać.
Na pierwszym zdjęciu wygląda to jak przewód doprowadzający podciśnienie z kolektora dolotowego/vacum pompy do serwa hamulcowego.
Na drugim takich przewodów i baniek w samochodzie jest kilka ale mi się wydaje ze ta jest albo od EGR albo od pompy paliwa jak masz diesla a nie wiem co tam masz.
EGR to system recyrkulacji spalin polega to wprowadzeniu do układu zasilania silnika części spalin. Zmniejsza to toksyczność spalin itd itp...
Dobra, potrzebowałbym filmiku (dźwięku) jak chodzi silnik do corsy b (fajnie jakby to był ten model silnika X14SZ)
Szukałem na yt ale nic nie znalazłem.
Jakby ktoś założył do 4.2 gaz ,to bym gołymi rękami udusił. Profanacja ,tak samo jak picie dobrego whisky z colą.
Volvo=Ford. Niemiecki. Znowu - nie weszłeś.
This, stare volvo (tak jak saaby) to samoloty, nie samochody - mówię o wnętrzu.
Mówię o tym Fordzie europejskim ,który zdaje się ma siedzibę w Niemczech i stamtąd operuję (a przynajmniej ma ze dwie fabryki).
A tam poza tym to:
http://www.forodecostarica.com/attac...obvious-lg.jpg