ciezko powiedziec przed startem. wydaje mi sie ze jedna noga w grobie, a druga w syfie, ale nie znam nie oceniam, wiec dalem kredyt zaufania
Wersja do druku
ciezko powiedziec przed startem. wydaje mi sie ze jedna noga w grobie, a druga w syfie, ale nie znam nie oceniam, wiec dalem kredyt zaufania
To chyba medivia powinna mieć oddzielną kategorię "jebany syf"
Dajcie tak wcześniej troche, żeby można było odpalić farme i iść do pracy :kappa
czy to na pewno jest 128 sqm? Nie jest to tak, ze nie ma się stałego promienia zasięgu, ale że można mapclickowac jedynie w kwadracie, wiec jest ograniczenie ile maksymalnie można odejść w dwóch wspolrzednych (możliwe że 128 sqm pionowo i poziomo? Co jeżeli w tym kwadracie nie ma bezpośredniego przejścia, ale jest poza nim, czy pathfinding dla ludka znajdzie drogę w takim przypadku ?
Wyjdź z tematu mule bagienny, normalne pytanie zadałem bo interesuje mnie mechanika. Chociaż nie jest to zaszyte po stronie klienta przypadkiem? A jak wystąpią przeszkody podczas dostawania informacji o mapie (np garnki czy moby) to następuje przeliczenie? Przy szukaniu najszybciej ścieżki trzeba brać pod uwagę speed factor na danym podłożu, czy taka informacja jest zaszyta w minimapie i brana pod uwagę przy szukaniu drogi?
Klient używa algorytmu A* w szukaniu drugi, możliwe, że speed factor ma znaczenie (info jest brane z minimapy). Klient przygotowuje liste pakietów i wysyła jako jeden do serwera, który tą droge ustawia do kolejki. Jeśli w międzyczasie pojawi sie przeszkoda, klient przelicza droge jeszcze raz i poraz kolejny wysyla liste do serwera. Serwer też może odciąć chodzenie jeśli dodanie kolejnego kroku do kolejki wywali wyjątek czyli np. Destination is out of reach itp.
Aaa i ten limit jest brany jeśli chodzi o odleglosc (x1,y1) (x2,y2)
W pakiecie zdaje sie hardcap 254 bajtow ale tez sobie nie dam reki uciac. Nie mam przed soba kodu od tego
mam nadzieję że jak będziecie robić updaty to nie będzie dało się grać do ok 16-17 jak to kiedyś kurła było
Nie ma "ceny domków", normalne aukcje jak w Tibii. Jeśli chodzi o czynsz, to może być droższy w zależności od liczby łóżek.
Nie, zamierzamy nikomu nic nie mówić, bo zależy nam, żeby jak najmniej osób wbiło. :thisisfine
No ludzie, nie zadawajcie bezsensownych pytań, na które zresztą odpowiedź już wiele razy padła, proszę ja was.
Na serio, to tak, oczywiście będziemy się reklamować - tym szerzej im bliżej startu. Ale nie będziemy opłacać żadnych dobrych streamerów (osobiście nie znam takich).
Speed factor masz w minimapie, np. każdy taki plik .map to 256x256 kratek, gdzie najpierw masz bitmapę kolorów, a potem bitmapę przeliczników speeda i czy kratki są walkable.
Speed factor ma znaczenie i to klient oblicza drogę (najszybszą, nie najkrótszą).
Około miesiąca do startu, a tu narazie cisza, jak i z beta serverem i konkretnymi zapowiedziami, czy data startu przesunęła się na później?
tak na pierszego kfietnia 2020:kappa
jak wpiszecie poprawnie datę, to się wyświetli ładna pogoda xDDD paczcie: 1 kwietnia
@LordCompi cffane;]
na razie się nic nie przesunęło
ten "beta server" to nie ma być beta żebyśmy dopiero naprawiali błędy, tylko w pełni dopracowany serwer (czyste 7.4, bez custom contentu), na którym gracze będą mogli się przekonać, że faktycznie jest dobry i warto być na starcie
nie planujemy na to przeznaczyć więcej niż 1-2 tyg
jest to napisane w FAQ
Z tego co wywnioskowalem a jestem dosyć bystrym osilkiem, to tak właśnie będzie to wyglądać
dokładnie tak, przecież jest o tym w faq
a bez kitu jest xd zapowiedz przeczytalem, ale na faq nie zwrocilem uwagi i przeoczylem
Planujecie może "dowartościować" trochę cluby? Czy end game dla knighta to tylko będzie axe/sword?
Mozna by po prostu zrobic na serwie co jakis czas najazd Orshabala z ktorego lecial thunder hammer,
ofc bylby niezwykle rare lootem,
Pierwszy thunder Hammer lotniety byl w 2005 roku, czyli miedzy tibia 7.4-7.6 Na Elysii
Chyba ze cos mi sie pojebalo.
dajcie spokój thunder hammer to mi się tylko kojarzy z legendom że krasnoludy były uciśnięte i stworzyły potajemnie młot który miażdżył ich panów tj cyklopów i niech tak kurva zostanie, albo z orsha albo epic kuest, tak to widze, essa
Pytanie: Jeśli będę grał na innym ots np ta cała Tekania to client Tekanii + client Tibiantisa jest dozwolony?
Na otlandzie możecie przeczytać wyjaśnienie wyznaczania linii strzału w Tibii, tak że zapraszam: Tibiantis - reversed old Tibia project - discussion thread | Page 7 | OTLand
Wbrew pozorom nie jest to kamyczek pod dwarf bridgem, bo ma spory wpływ na gameplay. Może zmieniać niektóre defy i taktyki.
Mając zakodowane przyzwyczajenia z otsów można się potem zdziwić, jak w niektórych sytuacjach poleci 'niemożliwy' m-wall (albo na odwrót, nie poleci z pozoru możliwy).
Ma to też znaczenie, jak bijecie moby, które uciekają, albo sami walczycie na dystans.
A z innych ogłoszeń, to prawdopodobnie dziś lub jutro wrzucimy parę konkretów na temat zapowiadanych zmian (tych odnośnie armorów, druida itp.). Od razu mówię, że nie mają to być żadne wielkie zmiany całkowicie zmieniające grę, tylko raczej dostosowanie pewnych rzeczy. Ale każdy będzie się mógł wypowiedzieć.
Ponadto powinna wkrótce ruszyć produkcja filmu promocyjnego. Trwają rozmowy.
papryk wege zatrudniony??
Tylko George Lucas niestety
Papryk Vege prezentuje "Tibiantis.online":
-uzywalem mc tylko do trenowania knajta bo nie stać mnie na monka
- W chuju mam twojego knajta, 1 osoba - 1 konto online! !
TEGO LATA
-Ty, ja mu mówię, że za mały mana regen więc trzeba kilka charów zrobić runek i coś poexpic, a ten się kurwa pluje, że ma być RPG feelings, chuj złamany
SCENARIUSZ NAPISANY WRAZ Z UZYTKOWNIKAMI KATOLICKIEGO MLODZIEZOWEGO FORUM TORG PE EL
TIBIA77
- potrzebujemy graczy myślących niekonwencjonalnie, poza schematami, potrafiących wbić 100 lvl bez ankrahmun z zimną krwią, exp na rotach, na pełnej kurwie
CZARNA PLANSZA
-musimy utrudnić expienie magom za wszelką cene
W 2019 21,37% RUNE MAKERÓW ZOSTANIE ZDELEJTOWANYCH ZA PODEJRZENIE MULTIKONTA
RANDOMOWY FRAGLESS Z TORGA
- Nie mamy już po 15 lat żeby grać na X1 - więc kurwa dramat
EVIDENCE
- co kurwa nigdy nocki żeby przejść rooka nie zarwales?
POWSTANIE GORYLSKKE
- hehe regrup Karlin już!!!
VOLDEMOP
- jeśli jeszcze raz zobaczę, że expisz jak robimy hotel, to Cię znajdę i zajebię, rozumiesz to kurwa???
PROFESOREK
-no już kurwa pushuj debilu tego brazola albo wypierdalaj!!
W KINACH
KASTI
- kurwa, nie tak się z GMem umawiałem...
nastepny fragles na otlandzie sie pluje, ze nie ma tomb XDDDDDDDDDD ryze czy to ty?????
czy beda punkty na gildie dla war teamkow i specjalne respy only for war people with big heart to fight
Halo jest możliwość dodania takich autfitów dla wyjadaczy?
https://tibiaking.com/uploads/monthl...67f4b4a4ae.JPG
Ale bym se pograł na takim otsie 6.4 z jednym miastem i expem x0.25
pamietam kiedys na torgu byl jakis temat i ktos probowal naprawiac/odpalac jakiegos otsa 6.x wlasnie ale jak mozna sie domyslic jak to zwykle sie skonczylo
przecież ten serwer naprawiał @LordCompi , mi bardziej chodzi o możliwość dodania patcha do skórek i tyle:poggers
o kurde duze niusy beda :pogchamp
Lord miał projekt tibii 5.0
A te outfity nie mają animacji, wtedy się skakało z kratki na kratkę jak na lagach
potem jak wchodził klient 7.0 to przez jakiś czas był kompatybilny ze ostatnią wersją 6.X (6.9coś, można ich było używać zamiennie) i był dodany taki outfit nowego citizena nieanimowanego
* Loot jest generowany w momencie respawnu i umieszczany w "wirtualnym" ekwipunku (takim, jak u gracza), więc może wpływać np. na zwiększenie armora! Tak, jak to kiedyś było. Również algorytm decydujący, gdzie umieścić wygenerowany item (w którym slocie ekwipunku, czy może w bagu) jest ten sam.
to jak na przykład zrespi się minotaur i będzie miał w wirtualnym ekwipunku chain armor, to jest szansa że po zabiciu mu ten chain armor nie wypadnie? czy cały wirtualny ekwipunek spada po śmierci.
odnośnie domków to chyba planujecie udostępnić postaciom facc kupno mało prestiżowych domków by je trochę zapełnić, proponuje pozwolić również na jednym koncie pacc móc kupić np. 2 domki (na każdą postać przypada tylko jeden), też mógłby być jakiś limit sqm dla drugiego domku
pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;
Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
Obsuwa z info jest stąd, że RE i poprawki w kodzie robimy we dwójkę z Lordem, więc kiedy akurat obaj mamy czas, to to jest priorytetem. A tak się teraz złożyło. Myślałem, że zapostujemy, bo akurat Lord był wtedy mniej aktywny, ale jednak wyszło, że przez ostatnie dni robiliśmy co innego. Tak że proszę się nie denerwować. Musimy stosować priorytety, żeby pracować najefektywniej.
Tymczasem wrzucam kolejnych parę przykładów mechanik ze starej tibii, które z reguły są źle na otsach (któż by pomyślał).
Poprawnie działający double push. Może nawet wykonać tych pushów więcej i szybciej, ale potrzeba do tego kilku osób, a tu demonstrowałem sam na dwóch klientach.
https://i.imgur.com/8rj311o.gif
Mało kto o tym pamięta, ale uhy nie powodowały w ogóle exhausta. Może było użyć uha + spella praktycznie na raz (pod warunkiem, że to uh poszedł pierwszy). Odwrotnie z kolei było z manafluidem, on powodował exhaust, dlatego jeśli chcieliśmy go użyć razem ze spellem, to spell musiał być pierwszy.
https://i.imgur.com/cK7hSDY.gif
I jeszcze jedna ciekawostka: ring of healing na 7.4 dawał 450 many. Nie 900, jak niektórzy sądzą, nie 940 jak na Medivii. Roh dzelił kod z life ringiem i oba dawały po 1 hp i 1 many, różnicą było tylko co ile czasu. Dla roha było to co sekundę, a dla lr co 3 sekundy.
Więc łatwo obliczyć, że roh regenerował w sumie 450 many w 7.5 minuty, a lr 400 many w 20 minut.
Kind regarts & stay tuned :]
Zapostujemy też wkrótce to zapowiadane info co do customowych zmian. Pracujemy teraz nad tym, żeby móc niedługo uruchomić test server.
Mmm wartobylo nie spać do 5 żeby to przeczytać
Naprawdę są to mechaniki o których już mało kto pamięta, ale wielki + za tak pedantyczne odwzorowanie.
Ale...szykujcie się na fale raportów od graczy że np. wchodzenie parcelami jest zbugowane :D = przyzwyczajenie.