zły temat
Wersja do druku
zły temat
No to jak ci pasuje to powinieneś se skillowac jak ci pasuje a nie jak Ludwik von Kransalus napisze
koboldy sa na orangutang <V strona wyspy maja zajebistego spota do skillania
to sprobuj na koboldach/mino z ustawieniem takim ze same przylaza do ciebie jak sie overspawnuja praktycznie non stop bijesz potwora i jednego po 10+ minut a nie co minute-dwie target zmieniasz
do tego zawsze troche expa i loota wpadnie
gdzie znajde info, o gildi ( ile trzeba typow miec w niej ), i o guildhouse ( ile ludzi, jakie lvle trzeba ) i czy mozna spelniac te wszystkie wymagania na jedym koncie ( czy np. vickow trzeba miec z innego konta itp )
to od razu zapytam, bo nie daje mi spac ten quest po nocach i moje zdrowie psychiczne podupada:
jak tworzyliście task "Znajdź Steve'a" z Aruthang - to wiedzieliście, że będzie bardziej problematyczny?
czy to my się sami wszyscy ograniczamy?
Załącznik 377889Załącznik 377890
Jak działa system odkrywania mapy? Czemu w tym przypadku mapa tak dziwnie się odkrywa, przechodząc po samej krawędzi ścian?
jak dziwnie? :hmm
Załącznik 377892
np. tutaj odkrywa się ewidentnie po linii, chociaż jak widać linia ściany na tym poziomie jest nieregularna przy krawędzi góry
odkrywa się tyle, ile jest wysyłane do klienta, czyli 6 kratek na north, 7 na south, 8 na west i 9 na east
nic nie oznacza
przecież widok jest prostokątny, a nie okrągły, więc odkrycie mapy nie będzie odzwierciedlać nierówności ściany
jak stoisz w miejscu najbardziej wysuniętym na north, to ta północna krawędź odkrytego terenu jest długa na 17 kratek
Najlepiej zacząć od sprawdzenia czy się dokładnie odkryło, bo u mnie to wygląda tak :ezy (a i tak widać że też nie odkryłem niektórych części co Ty)
Załącznik 377894
Biorąc pod uwagę że nie jest się w środku odkrywanego prostokąta + przy ścianach często bywają skały/rumowiska, to może to wychodzić na pierwszy rzut oka nieintuicyjnie.
Załącznik 377895
no ale mi nie chodzi o ten cypel, tylko o to, ze idac przy scianie gory od strony jej south strony widzimy, ze ze nie idzie sie ciagle po jednej koordynacie Y, a nieodkryte miejsce jest zawsze w jednej koordynacie. dlaczego nieodkryte miejsce nie ma podobnego ksztaltu?
o to mi chodzi. nie wiem czy sie rozumiem, albo czy ja juz teraz was rozumiem
Załącznik 377896
nie wiem czy dobrze rozumiem. wchodzac tutaj w te zatoczke, ktora jest na oko wysunieta o kilka dobrych sqm na north, nie powinna jakos inaczej odkryc tej mapy? idac wtedy w lewo przy scianie wg mnie powinno byc to chociaz lekko odwzorowane. teraz jest odrysowane jak od linijki.
Teraz już rozumiem. Myślałem, że system działa inaczej - ze wektor jest po prostu tak jakby skierowany w jedna strone, czyli x sqm na north w danym punkcie, nie patrzac wtedy juz na kierunek east i west w tym wypadku. teraz rozumiem, ze wchodzac w zatoczke ustawia sie punkt ktory odkrywa mi mape w czterech kierunkach o okreslonych sqm dlugosciach.
Miałem na myśli, że nim drobiazgowo zaczniesz analizować czy się dobrze mapa odkrywa to po pierwsze trzeba tę mapę drobiazgowo odkryć xd wiem, że nie o cypel chodzi ale po cyplu widać że masz jeszcze jakieś braki. Tak samo dalej po lewej mi schodzi bardziej schodkami, a Ty masz ostrzej ścięte.
A druga sprawa, to że mapa odkrywa się szerzej niż wyżej (tj. w kierunku północnym), co może na pierwszy rzut oka trochę mącić w porównywaniu krawędzi, bo nie dość że proporcje będą inaczej zachowane, to jeszcze te niesymetrycznie odkrywane tereny się na siebie nakładają.
17 czy 18?
Bo z tego co pisałeś to 9E+8W ale jeszcze 1 kratka/kolumna na której stoisz. To by 18 było.
@down
aaa, dobra, już czaję sytuację, ujebało mi się, że tamtą okolicę przeszukałeś wzdłuż góry, a jak rozumiem podczas robienia screena wlazłeś na razie tylko w tę wnękę xD
zgadza się, 9 w prawo, 8 w lewo + oś w której się znajdujesz, czyli 18
dokładnie, mapka zawsze się odkrywa w 4 kierunkach, tak jak widzisz ekran w grze
odkrywa się dokładnie to, co widzisz na ekranie + te dodatkowe 1-2 rzędy z każdej strony, które są dodatkowo wysyłane do klienta (to na potrzeby pre-walka, żebyś nie widział pustki na skraju ekranu przy chodzeniu + żeby pokazywać obiekty, które są poza ekranem, ale powinny częściowo wystawać na nasz ekran, np. łeb chara, kawałek drzewa itp.)
:psyduck
https://i.imgur.com/Ra9OzpQ.png
tak sie czuje czytajac jakies wektory
Przeszło mi przez głowę ostatnio, w czasie czytania o custom updatach itemów (jak znalazłem info o świecącym golden armie), że można by rozważyć dodanie różnokolorowych lightwandów. Tak jak to miało miejsce na pewnym serverze, na którym wszyscy tu obecni jeszcze jakiś czas temu graliśmy (chyba, że już są - to sorry).
Mogą być z questów + rare drop z jakichś potworów lub bossów.
Żeby nie było za OP, światło z nich by mogło być limitowane i tworzyłoby się wymaganie odpłatnego ich ładowania.
Reasumując - świecą lekko z natury, ale żeby walnęły mocniejszym światłem trzeba naładować u NPC lub jakimś itemem.
Za 3 lata już może nic nie być śmieszne bo niczego nie bedzie
za 3 lata to tu wystarczy tylko nasrać a tibiarz stego ulepi wam ankrahnum
Szybkie pytanie, jak to jest tutaj z random pk? Mozna czy nie, czy jedynie wybrani moga? Masa ludzi swego czasu wyjebala sie przez to na plecy a od kilku dni sobie lataja cwele banda 10 osob i nikt nie widzi problemu, wiec jak to jest? Bo jak mozna to tez cala gildia bedziemy napierdalac 15 sorkami 30lvl sebkow na rotach zeby dorobic do runek. Tylko pytanie kiedy sie 30lvl sebki na serwerze skoncza.
oczywiscie ze mozna, dopiero jak zaczniecie zabijac ludzi z jakimis plecami to moze ktos zacznie wpadac i to tyle
Albo zabijesz/będziesz bić kogoś kto ma plecy. RIP peacefull dragon
Wiadomo że jak typy z domiando gildia sobie robią pk na noob charach albo jeszcze inne typy mają rozpoznanie kogo można zajebac a kogo nie to sobie grają. A ty raz jebniesz nie tego co trzeba i już Hunted cały pk team.
z war hamera można sam badurek udowodnił że grozi jedynie 25 lat i możliwość grania wtedy całą dobe:poggers
@Egi ;
ten pk team o którym jak mniemam mówisz pada codziennie. oczywiście jak masz plecy u szwedów to nic ci nie zrobią choćbyś zabijał każdego jak popadnie.
tibia to gra rpg, rpg znaczy role playing game, jeden odgrywa role przykladnego obywatela, inny role rzezimieszka, jesli trafiles na bande zbójów, to masz po prostu pecha, nie jest to zaden "destruktiw behawior", no i tak jak deluzjant napisal, z tego co widze na tibiantis.info/deaths to praktycznie codziennie pekowanie jest konczone przez jakiegos niklasa albo lonztaha, do tego pk jest regulowane przez system fragow, wbijasz rsa to od razu jestes exivowany w pierwszej kolejnosci, a dobry wór na pk swoje kosztuje, z pk teamami zawsze tak bylo, ze kilka dni cos bylo robione, a potem polowa nie ma supli itd.
jakby nagle kilka top lvli sobie wymyslilo ze bedzie bic randomowo bez powodu nowych graczy jak tylko wyjda z temple, to wtedy bylby to moze jakis powod do administracji do ingerencji
To by musialo chyba cale top 100 takie cos odwalic.
Fakty sa takie jak wspomniałeś, zabijanie jest integralną częścią gry, kontrolowaną przez system. Taki PK team do bicia randomów musi też posiadać suple więc nie może wiecznie trwać bez refilla. Nawet gdyby był fundowany przez jakiegoś bogatego gracza to w końcu imo powstał by jakiś twór który by ten team tępił.
w zasadzie temat wyczerpany, takie problemy powinny być i są rozwiązywane wewnątrz community
ingerencja administracji nie jest aksjomatycznie wykluczona, ale to jest absolutna ostateczność, musiałaby to być jakaś naprawdę skrajna sytuacja jak wyżej
Kiedy wystartował tibiantis?
To jest test serwer bez pełnej mapki (ankh) więc można powiedzieć ,że nie wystartował
Takie pytnko, czy za TP na Real tibii była banicja?