@mathia11
Witaj,
wklej proszę screeny jak wygląda zakładka Cavebot i Targeting w bocie, i sprawdź jeśli możesz, czy w Debug Logu (w menu Debug -> Debug Log) nie ma żadnych błedów. Postaram się rozwiązać twój problem.
Pozdrawiam, Core
Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 26-07-2013, 16:46
Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 30-07-2013, 21:55
reachgrounditem(GreenBackpackId)
openitem(GreenBackpackId)
moveItems("gold coin", "orange backpack", "green backpack", "all")
Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 01-08-2013, 19:09
- Dodano mozliwość łatwiejszego edytowania waypointów w Cavebocie - można wstawiać i przesuwać istniejące waypointy;
- Dodano opcję łowienia ryb w zakładce General;
- Dodano możliwość używania run przez Targeting;
- Dodano mozliwość używania wielu czarów przez Targeting (np. Exori Frigo / Exori Gran Frigo, etc.);
- Przepisanie całego silnika Cavebot+Targeting+Looting - szybsze i bardziej niezawodne działanie;
- Mozliwość ustawienia priorytetów wybierania celu przez Targeting: Danger / Proximity / Health / Stick;
- Naprawiono wykrywanie niedostepnych potworów i ignorowanie ich;
- Poprawienie bugów w Lootingu - zawieszanie przy braku capa i nie lootowanie gdy backpack jest całkowicie pusty;
- Waypointy typu "Action" wykonają skrypt Lua nawet, jeśli gracz nie będzie na pozycji waypointu - możliwość tworzenia bardziej rozbudowanych skryptów;
- Ignorowanie ciała przez looter jeśli lezy na nim smieć lub ktoś/coś stoi;
- Wykrywanie cooldownów na dany czar przez funkcję cast(spell) i castRune(rune, target, pos);
- Funkcja openitem(item, parent) poprawiona - od teraz potrafi otworzyć nie tylko "depot", ale i przedmioty na podłodze (np. loot bag), lub backpack w innym backpacku;
- Nowe funkcje w Lua Scripterze: fish(), isLocation(), castRune(rune, target, pos);
Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 04-08-2013, 14:57
Ostatnio zmieniony przez hugol : 04-08-2013, 15:15
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki