@mathia11
Witaj,
wklej proszę screeny jak wygląda zakładka Cavebot i Targeting w bocie, i sprawdź jeśli możesz, czy w Debug Logu (w menu Debug -> Debug Log) nie ma żadnych błedów. Postaram się rozwiązać twój problem.
Pozdrawiam, Core
Wersja do druku
@mathia11
Witaj,
wklej proszę screeny jak wygląda zakładka Cavebot i Targeting w bocie, i sprawdź jeśli możesz, czy w Debug Logu (w menu Debug -> Debug Log) nie ma żadnych błedów. Postaram się rozwiązać twój problem.
Pozdrawiam, Core
Załącznik 295740Załącznik 295741 otóz wyglada to tak jak na screenach powyzej , jestem pewien ze wszystko ustawilem prawidlowo.. (dlugi staż z wszelkimi botami)
Nie boisz sie o swojego 340 rp ?
@UP To OTS, na czacie masz 182 lvl. Na RL Tibii szczerze bym odradzał używania CoreBota przy takim poziomie, bądź co bądź ma jeszcze sporo bugów i jest w fazie beta.
@2UP
Ok, dzięki za zgłoszenie, nie powinno się coś takiego zdarzyć. Postaram się znaleźć błąd i naprawić.
A no tak, moj blad, przepraszam :)
Czy planujesz wprowadzić jakąś opłatę za bota? Czy ciągle będzie darmowy?
Do tego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda optymalizacja bota? mocno daje po dupie prockowi? bo chciałbym poskillać z 10 postaci (ofc mozna na mc uruchamiać bota?) używałbym tylko anty idle i ewentualnie mana trainer ;d
w tym momencie 10 postaci tylko na i5+ moim zdaniem
Witam, używam CoreBota od 3 dni i jestem jak narazie mile zaskoczony, jednak czy istnieje możliwość żeby bot wyrzucał loota na ziemie? Żeby potem można było własnoręcznie zrobić loot baga.
@ BBsrv:
Bot aktualnie jest darmowy. Gdy już uda mi się naprawdę wyeliminować wszelkie poważne bugi i dodam wszystkie funkcjonalności do bota, które chcę, żeby się w nim finalnie znalazły, będę sprzedawał licencje za rozsądną cenę. Aktualnie jeszcze dość długa droga przede mną, więc nie wróżę, żeby bot szybko stał się płatny.
Zużycie procesora jest właśnie jedną ze słabszych stron bota, ale będę starał się działać w kierunku polepszenia tego.
@UP:
wpisz w Lootingu w destination: ground
Aktualnie trwają prace nad wersją 0.4.0, która wniesie wiele poprawek, lub wręcz wielkich zmian głównie w: Cavebocie, Lootingu i Targetingu - wszystkie te moduły zostały przepisane od nowa. Wyeliminowane zostaną m.in błedy z lootingiem pomijającym niektóre ciała, zacinającym się gdy nie ma capa aby podnieść przedmiot, lub atakującym potwory za scianą.
Poniżej szczegółowa lista z wypisanymi celami do osiągnięcia w update 0.4.0 z zaznaczonymi na zielono funkcjami, które są już gotowe.
http://corebot.net/forum/viewtopic.php?f=14&t=25
a to jak się będzie robić, aby otworzył np green backpack na podłodze? jakoś ze współrzędnymi czy po prostu na danej kratce będzie musiał być ten wpt?Cytuj:
- funkcja openitem(item, parent) poprawiona - od teraz potrafi otworzyć nie tylko "depot", ale i przedmioty na podłodze (np. loot bag), lub backpack w innym backpacku, np. openitem("orange backpack", "red backpack")
waypoint typu Action gdzieś w pobliżu tego Green Backpacka (musi być na ekranie Green Backpack widoczny z tego miejsca) i skrypt:
funkcja reachgrounditem(GreenBackpackId) sama znajdzie na ekranie green backpacka i do niego podejdzieKod:reachgrounditem(GreenBackpackId)
openitem(GreenBackpackId)
moveItems("gold coin", "orange backpack", "green backpack", "all")
jeśli w funkcji nie podamy parametru parent, czyli zawołamy np. tak: openitem("green backpack") to funkcja sama znajdzie ten obiekt w odległości jednej kratki od postaci (a funkcja reachgrounditem zapewni, ze bot podejdzie na taka odległość) i go otworzy
Aktualizacja:
Dostępna jest wersja 0.4.0 CoreBota. Zmieniło się naprawdę dużo (lista niżej).
Więcej informacji w pierwszym poście w tym temacie:Kod:- Dodano mozliwość łatwiejszego edytowania waypointów w Cavebocie - można wstawiać i przesuwać istniejące waypointy;
- Dodano opcję łowienia ryb w zakładce General;
- Dodano możliwość używania run przez Targeting;
- Dodano mozliwość używania wielu czarów przez Targeting (np. Exori Frigo / Exori Gran Frigo, etc.);
- Przepisanie całego silnika Cavebot+Targeting+Looting - szybsze i bardziej niezawodne działanie;
- Mozliwość ustawienia priorytetów wybierania celu przez Targeting: Danger / Proximity / Health / Stick;
- Naprawiono wykrywanie niedostepnych potworów i ignorowanie ich;
- Poprawienie bugów w Lootingu - zawieszanie przy braku capa i nie lootowanie gdy backpack jest całkowicie pusty;
- Waypointy typu "Action" wykonają skrypt Lua nawet, jeśli gracz nie będzie na pozycji waypointu - możliwość tworzenia bardziej rozbudowanych skryptów;
- Ignorowanie ciała przez looter jeśli lezy na nim smieć lub ktoś/coś stoi;
- Wykrywanie cooldownów na dany czar przez funkcję cast(spell) i castRune(rune, target, pos);
- Funkcja openitem(item, parent) poprawiona - od teraz potrafi otworzyć nie tylko "depot", ale i przedmioty na podłodze (np. loot bag), lub backpack w innym backpacku;
- Nowe funkcje w Lua Scripterze: fish(), isLocation(), castRune(rune, target, pos);
http://torg.pl/showthread.php?427070...=1#post6726094
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz pobrać bota za darmo:
Aktualna wersja bota: 0.4.0
Data wydania: 4 sierpnia 2013r.
Działa na kliencie Tibii: 10.10
Darmowe pobranie bota:
http://corebot.net/download.php
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaczynam test :)
polecam użyć:
clearHUD(2)
stopHUD()
bez tego mój CPU nie daje rady
Podczas włączania wywala błąd, i czemu folder zwie się 0-4-1?