Reklama
Strona 19 z 28 PierwszaPierwsza ... 91718192021 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 271 do 285 z 415

Temat: [CoreBot] Oficjalny temat

  1. #271
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Aiden napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam, co muszę wpisać, żeby deponować viale? Próbowałem na różne sposoby, loot deponuje, ale empty viali nie.
    jest kilka rozmiarów empty flasków o takiej samej nazwie, więc po nazwie bot nie wie które ma deponować. Zamiast nazwy można podać ID flasków, które chcemy deponować - wtedy nie będzie problemów.

    Cytuj Madduro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wersja pod Tibie 10.10 dużo się różni od najnowszej? mam na myśli czy da radę bocić bez problemów, nawet niekoniecznie full afk?
    Kilka bugów na pewno w tej starszej wersji bota jest, ale z tego co ktoś pisał bocił kilka h i było OK, dopiero po jakimś dłuższym czasie jakiś problem się pojawił.

  2. #272
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Przemyśl może to updatowanie bota pod 10.10, bo z miejsca Ci mówię, że naprawdę dużo osób zaczęłoby go używać.

  3. #273
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Dodałem do działu download na stronie bota http://corebot.net poprawioną wersję pod OTSy (m.in. ShadowCores) 10.10.

    Nie testowana zbyt dokładnie, ale powinna działać bez zarzutu. W razie problemów służę pomocą.

    Core.

  4. Reklama
  5. #274
    Rezzej

    Domyślny

    Witam, moje stare konto zostało chyba juz usunięte przez brak logowania od dłuuuuugiego czasu :) także założyłem nowe, bo śledzę ten temat i chcę wszelkie uwagi z testowania bota przekazać aby je poprawić itd. :)

    A więc tak napotkałem kilka błędów z waypointami (dokładnie chodzi o swamp trolle w venore i te skałki z trollami na north tam w podziemiach), całą drogę od wejścia bot chodzi ładnie, pomijając troche głupie chodzenie w różne boki zakątki (spowodowane to tym, że jak było to wymieniane jest to wyszukiwanie dodatkowych sqm po których bot przejedzie by nie było wciąż tej samej trasy, to jest dobre ale jednak troche za dużo tych sqm wyszukuje przez co jego droga często nie ma sensu mimo, że wraca na poprawny tor, ale troche to męczące traci na tym szybkość expienia, wyprzedzania innych graczy względem trasy co się równa z gorszym respem czasem dla nas) ale wracając do głównego mojego wątku, choćbym nastukał tam mase waypointów krok po kroku to jednak jest coś co go tam blokuje... z ostatniej skałki nie potrafi przejść po moście na następne (co trzeba zauważyć bot potrafi zapamiętać długie odległości między pointami) więc coś tu nie gra + dla osób dopiero zaczynających może być trochę mylące te opcje wchodzenia i schodzenia po schodach/drabinkach/dziurach, bo żeby wszedł po schodach ustawia sie kierunek i klika Ladder ale już, żeby zszedł trzeba dać tak samo kierunek + Shovel, przez co bot widać jak używa shovel i dopiero schodzi (fakt! ważne, że schodzi) - no chyba, że można to jakoś inaczej ustawić ale jakoś mi się nie udało.
    Moje sugestie:
    -Zmniejszyć losowość SQM (jeśli jest taka możliwość), najlepiej niech to będzie do 2kratek w każdym kierunku od zapisanych współrzędnych pointa.
    -Może warto dodać opcję uczenia się waypointów? (taką opcję ma BBot i powiem, że świetnie się sprawuje) Być może, bot sam nauczyłby się poprawnej drogi i nie byłoby problemów z jakimiś niedociągnięciami, oczywiście wszystko za pomocą tej symulacji klawiatury + myszki itd.

    -----
    +battle lista, trochę to spowalnia reakcję bota (naszej postaci) kiedy jest jednak potrzebna szybka reakcja. Czemu? Bo tak wszystko polega na symulacji i widzę jak bot przewija battle list ale w przypadku kiedy na battle liście jest troche osób + cel którym się interesujemy, bot przewija liste aż znajdzie nasz cel i go zaznacza i go bije... problem pojawia się, kiedy potwór znika, powtarzamy czynność od nowa kiedy się pojawi, trochę czasu mija zanim go znajdzie i zaznaczy... a co jeśli tak jak mowie potrzeba tu szybkiej reakcji bo potwór się mocno leczy? :)

    Mam nadzieję, że da radę coś z tym zrobić, bo to co robisz jest godne podziwu i cieszę się, że w końcu jakaś Polska produkcja i ma szanse zostać najlepszym botem patrząc na to w co pokładasz nadzieję, czyli nie prostota i wykrywalność jak Tibia Auto a bardziej skomplikowane rzeczy jak iBot, lub juz na emeryturze Neo, Elf itd.
    Pozdrawiam!
    Bot ma potencjał!

  6. #275
    Avatar Wizygran
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    394
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    A więc tak napotkałem kilka błędów z waypointami (dokładnie chodzi o swamp trolle w venore i te skałki z trollami na north tam w podziemiach), całą drogę od wejścia bot chodzi ładnie, pomijając troche głupie chodzenie w różne boki zakątki (spowodowane to tym, że jak było to wymieniane jest to wyszukiwanie dodatkowych sqm po których bot przejedzie by nie było wciąż tej samej trasy, to jest dobre ale jednak troche za dużo tych sqm wyszukuje przez co jego droga często nie ma sensu mimo, że wraca na poprawny tor, ale troche to męczące traci na tym szybkość expienia, wyprzedzania innych graczy względem trasy co się równa z gorszym respem czasem dla nas) ale wracając do głównego mojego wątku, choćbym nastukał tam mase waypointów krok po kroku to jednak jest coś co go tam blokuje... z ostatniej skałki nie potrafi przejść po moście na następne (co trzeba zauważyć bot potrafi zapamiętać długie odległości między pointami) więc coś tu nie gra
    Dawno pisałem o tych wpt na swampach, może Core to zignorował bo pomyślał że ja nie umiem tego ogarnąć, a inni mają spokój, ale skoro Ty też o tym piszesz nie jestem sam, czekam na reakcję Core bo medicine pouch same sie nie zbiorą :D


    dla osób dopiero zaczynających może być trochę mylące te opcje wchodzenia i schodzenia po schodach/drabinkach/dziurach, bo żeby wszedł po schodach ustawia sie kierunek i klika Ladder ale już, żeby zszedł trzeba dać tak samo kierunek + Shovel, przez co bot widać jak używa shovel i dopiero schodzi (fakt! ważne, że schodzi) - no chyba, że można to jakoś inaczej ustawić ale jakoś mi się nie udało.
    Ja w życiu tak nie ustawiałem, to akurat Twój błąd.
    Ladder to drabina, a że jest to symulacja, wchodzi Ci bot ponieważ jeśli recznie klikniesz PPM to też wejdzie.
    Ladder to nie schody, i może przez to przy schodzeniu ma problem.
    Przy schodach stojąc np. z dołu i chcemy wejść dajemy North i klikamy Stand, żeby zejść tak samo, kierunek i Stand.

    Moje sugestie:
    -Zmniejszyć losowość SQM (jeśli jest taka możliwość), najlepiej niech to będzie do 2kratek w każdym kierunku od zapisanych współrzędnych pointa.
    -Może warto dodać opcję uczenia się waypointów? (taką opcję ma BBot i powiem, że świetnie się sprawuje) Być może, bot sam nauczyłby się poprawnej drogi i nie byłoby problemów z jakimiś niedociągnięciami, oczywiście wszystko za pomocą tej symulacji klawiatury + myszki itd.
    To pierwsze jak najbardziej, czasem jaskinia ciągnie sie dalej, jak jest na corymach, ale nie ma tam już potworów. Bot idzie mi z 5-6 kratek za waypoint, co nie ma sensu. To samo w Carlin. WPT zaraz obok depo, a on idzie do wejścia do pierwszego sklepu przy dole (potwierdzone info, własne).
    Przydało by sie troche zmniejszyć losowość :)

  7. #276
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Rezzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam, moje stare konto zostało chyba juz usunięte przez brak logowania od dłuuuuugiego czasu :) także założyłem nowe, bo śledzę ten temat i chcę wszelkie uwagi z testowania bota przekazać aby je poprawić itd. :)

    A więc tak napotkałem kilka błędów z waypointami (dokładnie chodzi o swamp trolle w venore i te skałki z trollami na north tam w podziemiach), całą drogę od wejścia bot chodzi ładnie, pomijając troche głupie chodzenie w różne boki zakątki (spowodowane to tym, że jak było to wymieniane jest to wyszukiwanie dodatkowych sqm po których bot przejedzie by nie było wciąż tej samej trasy, to jest dobre ale jednak troche za dużo tych sqm wyszukuje przez co jego droga często nie ma sensu mimo, że wraca na poprawny tor, ale troche to męczące traci na tym szybkość expienia, wyprzedzania innych graczy względem trasy co się równa z gorszym respem czasem dla nas) ale wracając do głównego mojego wątku, choćbym nastukał tam mase waypointów krok po kroku to jednak jest coś co go tam blokuje... z ostatniej skałki nie potrafi przejść po moście na następne (co trzeba zauważyć bot potrafi zapamiętać długie odległości między pointami) więc coś tu nie gra + dla osób dopiero zaczynających może być trochę mylące te opcje wchodzenia i schodzenia po schodach/drabinkach/dziurach, bo żeby wszedł po schodach ustawia sie kierunek i klika Ladder ale już, żeby zszedł trzeba dać tak samo kierunek + Shovel, przez co bot widać jak używa shovel i dopiero schodzi (fakt! ważne, że schodzi) - no chyba, że można to jakoś inaczej ustawić ale jakoś mi się nie udało.
    Moje sugestie:
    -Zmniejszyć losowość SQM (jeśli jest taka możliwość), najlepiej niech to będzie do 2kratek w każdym kierunku od zapisanych współrzędnych pointa.
    -Może warto dodać opcję uczenia się waypointów? (taką opcję ma BBot i powiem, że świetnie się sprawuje) Być może, bot sam nauczyłby się poprawnej drogi i nie byłoby problemów z jakimiś niedociągnięciami, oczywiście wszystko za pomocą tej symulacji klawiatury + myszki itd.

    -----
    +battle lista, trochę to spowalnia reakcję bota (naszej postaci) kiedy jest jednak potrzebna szybka reakcja. Czemu? Bo tak wszystko polega na symulacji i widzę jak bot przewija battle list ale w przypadku kiedy na battle liście jest troche osób + cel którym się interesujemy, bot przewija liste aż znajdzie nasz cel i go zaznacza i go bije... problem pojawia się, kiedy potwór znika, powtarzamy czynność od nowa kiedy się pojawi, trochę czasu mija zanim go znajdzie i zaznaczy... a co jeśli tak jak mowie potrzeba tu szybkiej reakcji bo potwór się mocno leczy? :)

    Mam nadzieję, że da radę coś z tym zrobić, bo to co robisz jest godne podziwu i cieszę się, że w końcu jakaś Polska produkcja i ma szanse zostać najlepszym botem patrząc na to w co pokładasz nadzieję, czyli nie prostota i wykrywalność jak Tibia Auto a bardziej skomplikowane rzeczy jak iBot, lub juz na emeryturze Neo, Elf itd.
    Pozdrawiam!
    Bot ma potencjał!
    Co do tych Swamp Trolli to było zgłaszane przez Wizy~'ego właśnie, ale miałem to sprawdzić i mówiąc szczerze zapomniałem. To najpewniej jakiś problem z nowymi rodzajami podłogi/mostków, które bot błędnie uznaje za blokujące drogę i nie umie przez nie przejść. Wybiorę się tam swoją postacią i zbadam sprawę dokładniej, jeśli mi się uda znaleźć przyczynę (a pewnie się uda bo domyślam się, co nie gra) to w kolejnej wersji bota już będzie tam bot ładnie śmigać.

    Co do losowania waypointów, to faktycznie może trochę za duży zasięg losowania teraz jest, zmniejszę go tak, żeby nadal nie biegał tą samą trasą, ale żeby nie uciekał za daleko.

    Co do wchodzenia do dziury, to bardzo ważne, żeby ustawić kierunek i waypoint typu Stand, a nie Walk - bo Walk losuje waypoint i z dużą szansą nie trafi ustawionej dziury, tylko właśnie coś pomiesza, a Stand stanie dokładnie na wyznaczonej kratce i tym samym wejdzie do dziury.

    Co do przewijania battlelisty, to mam w planie (dość odległym jednak, bo muszę dokładnie wszystko sprawdzić) wprowadzić opcję, która będzie atakować potwora klikając prawym na ekranie, a nie na battleliście. Tylko to nie jest takie proste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka, ponieważ: Jeśli postać nasza się porusza, potworek się porusza, to trzeba to uwzględnić, żeby trafić w potworka kliknięciem, a nie kliknąć w miejscu, gdzie potwór był chwilę temu. Ponadto, trzeba wykryć, czy potwór nie "schował się" np. w budynku tak, że nie widać go tylko dach budynku - wtedy nie da się go kliknąć na mapie, tylko na battleliście.

    Dzięki ogólnie za tak długi komentarz, z wymienionymi problemami które u Ciebie występują - dzięki temu mam mniej więcej obraz jak bota widzą inni użytkownicy i na co zwracać uwagę w dalszych pracach nad botem.

  8. Reklama
  9. #277
    Rezzej

    Domyślny

    To znaczy tak chodziło mi o drabinki nie o schody, bo wciąż w głowie miałem Swamp Trolle, i o tamte drabinki mi też chodziło, Stand coś mi nie działał, dlatego przy schodzeniu poprzez drabinkę dawałem "Shovel", przy wchodzeniu tak było to "Ladder" :)
    Przetestuję w dzień gdzieś w mieście :)

    Takie moje pytanie, czy masz zamiar usprawnić healer + potions?
    (będę się tu czasem sugerował Bbotem jeśli można :P ) tu troche skomplikowane mam, moja gra nie polega na skillowaniu, biciu trolli itd., od bota wymagam więcej dlatego stąd te moje sugestie :P czyli generalnie chcialbym ciagle miec full mane, nawet na utamie, i to by sie leczyl gdyby sie skonczyla (np. przerwa miedzy jedna utama a druga), czasem mam tak ze bot się nie pota, nie wiem czy to kwestia ustawień... w sumie leczenie (cały interfejs) nie ma wpływu na gre, to znaczy okno, więc może łatwiej by było gdyby wyglądało ono jak w Bbocie? wpisujemy (u Cb wybieramy czar), wpisujemy tylko wartość poniżej której będzie się leczył (i tu od tego można dać tą różcnię 5%), lub wybieramy wartość w procentach i wpisujemy jedynie ile many czar pobiera, zamiast wybierać od ilu do ilu hp i od ilu do ilu many. To by było chyba dobre mi się wydaję. Swoją drogą działa Ci "exana vis" ? wczoraj zaznaczyłem tą opcję ale nie zadziałała w debug wyskoczył jakiś tam błąd z tym lua, brak wartości czy coś takiego, nie pamiętam. :) Sorry za chaos, pora spać :D

  10. #278
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @UP Zastanawiam się nad uproszczeniem healera, tylko, że we wszystkich skryptach do tej pory stworzonych trzeba by było healer jeszcze raz ustawić pod nowe ustawienia... Co do exany vis, to sprawdzę, w czym problem.

  11. #279
    Rezzej

    Domyślny

    Cytuj CoreBot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @UP Zastanawiam się nad uproszczeniem healera, tylko, że we wszystkich skryptach do tej pory stworzonych trzeba by było healer jeszcze raz ustawić pod nowe ustawienia... Co do exany vis, to sprawdzę, w czym problem.
    Myślę, że gdyby był uproszczony tak jak napisałem, to nadpisanie poprzedniego skryptu nie sprawiłoby ludziom wielkiego problemu a nowym użytkownikom byłoby o wiele łatwiej się przystosować. No i ogólnie jak dla mnie byłoby lepiej :)

    Dziś poleciłem koledze, który grał sobie na OTSie 10.10 / ściągnął tą specjalną wersję i po prostu taka moja uwaga :) pomijająć, że healer nie zawsze leczy to używanie czaru Exori Con (taki spear lecący) dla pallka jakby to powiedzieć... bot nie atakował z dystansu, jedynie z bliska po wpisaniu tych samych czarów we wszystkich 3 polach, tam się jakoś ustawia gdzieś dystans czarów?
    Nie wiem czy ten błąd jest także w aktualnej wersji ale tak o zwracam uwagę gdyby jednak był to "bug" i nie został naprawiony do dziś :)

  12. Reklama
  13. #280
    Avatar Wizygran
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    394
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Wiadomo czy w nastepnym upie będzie już poprawa na swamp trollach? Ciągle sie niecierpliwie :D

  14. #281
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    @UP Tak, już tego buga załatałem w mojej wersji testowej 0.5.0 i wraz z oficjalnym wyjściem tej wersji bug będzie już wyeliminowany.

  15. #282
    Avatar Wizygran
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    394
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    A chodzenie po ogniskach? Ciągle na swampach chodzi, dzisiaj na moim 8lvl było to niebywale uciążliwe... :)

  16. Reklama
  17. #283
    Avatar CoreBot
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    CoreBot.Net
    Wiek
    32
    Posty
    157
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Także poprawione :) Ogólnie pozmieniało się dużo i potrzebuję osób do testów nowej wersji bota, zanim wydam ją oficjalnie - tutaj dotychczasowy Changelog:

    Kod :
    Changelog CoreBot-0-5-0-test2:
    
    - Dodano funkcję isPlayerTraped() która zwraca (true/false), czy możemy się poruszyć o 1SQM (czy może np. jesteśmy zablokowani potworami do okoła)
    - Dodano możliwość otworzernia dużego okna edycji skryptów Lua (trzeba kliknąć dwa razy na małe okno edycji skryptu)'
    - Dodano przycisk pod którym można ustawić "settings" dla skryptów (np. ilość mana potionów do odkupienia, itp.)
    - W Dużym oknie edycji skryptów dodano możliwość zapisania/wczytania skryptów do/z plików. (folder lua)
    - Dodano zmianę koloru dostępnych funkcji w oknie edycji skryptów Lua (tzw. Syntax Highlighting)
    - Do funkcji Eat food dodano sery z corymów.
    - Od teraz Healer/Spell caster będą domyślnie wpisywać czar poprzedzając go prefiksem #s co zapobiega zaśmiecaniu np. okna prywatnych wiadomości czarami. Jeśli pod hotkeyem będzie wpisany czar z #s na początku, to bot również go użyje.
    - Dodano do kratek omijanych przez bota ID ognisk. Od teraz bot będzie starał się omijać ogniska.
    - Poprawiono bug związany z zacnianiem się bota m.in. na mostkach na SwampTrollach w Venore. Bug był związany z błędnym wykrywaniem kratek obok mostków jako kratki, po których można chodzić.
    - Usprawnienia Healera
    - Do Lua dodano funkcję screenshoot(name) - robiącą zrzut okna gry i zapisująca go w folderze screenshoots bota.
    - W alarmach dodano możliwość ustawienia robienia zrzutów ekranu
    - W alarmach dodano nowy rodzaj alarmu: Moved (gdy nasza postać się poruszy)
    - W alarmach dodano nowy rodzaj alarmu: Player Attack (gdy gracz lub summon zaatakują nas)
    - W alarmach dodano WhiteList/BlackList
    - W alarmach dodano alarm gdy ilość przedmitów mniejsza od ...

    Tutaj więcej info:

    http://corebot.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=258
    Ostatnio zmieniony przez CoreBot : 06-10-2013, 22:17

  18. #284
    Avatar Batutoks
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Zachodniopomorskie
    Wiek
    33
    Posty
    627
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Pytanko mam.
    Jak zrobić aby postać gdy nie ma capa lub miejsca w bp dała exita lub loga w miarę bezpiecznym miejscu?
    Czy jest na to jakiś skrypt czy coś?

    Co do bota to jest w porządku tylko przez to że nie grałem długo trudno było mi się połapać.
    Bot chary już latają :D
    19:58 Locrice [82]: 19:54 Kochany Macius [30]: 19:54 Tonisufilus [66]: asshole 19:54 Asteragar Dayornosan [23]: dupek 19:54 Tonisufilus [66]: tupek?

  19. #285
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Jak to naprawić?

    Załącznik 299346
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06
  3. Crack Corebot By Dethez !
    Przez Dethez w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 09-03-2014, 23:37
  4. Corebot CRACK
    Przez qwerty12333 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-03-2014, 14:44

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •