- Dodano funkcję isPlayerTraped() która zwraca (true/false), czy możemy się poruszyć o 1SQM (czy może np. jesteśmy zablokowani potworami do okoła)
- Dodano możliwość otworzernia dużego okna edycji skryptów Lua (trzeba kliknąć dwa razy na małe okno edycji skryptu)'
- Dodano przycisk pod którym można ustawić "settings" dla skryptów (np. ilość mana potionów do odkupienia, itp.)
- W Dużym oknie edycji skryptów dodano możliwość zapisania/wczytania skryptów do/z plików. (folder lua)
- Dodano zmianę koloru dostępnych funkcji w oknie edycji skryptów Lua (tzw. Syntax Highlighting)
- Do funkcji Eat food dodano sery z corymów.
- Od teraz Healer/Spell caster będą szukały hotkeya z prefiksem #s co zapobiega zaśmiecaniu np. okna prywatnych wiadomości czarami. Jeśli pod hotkeyem będzie wpisany czar z #s na początku, to bot go użyje, inaczej bot będzie szukał hotkeyów bez #s.
- Dodano do kratek omijanych przez bota ID ognisk. Od teraz bot będzie starał się omijać ogniska.
- Poprawiono bug związany z zacnianiem się bota m.in. na mostkach na SwampTrollach w Venore. Bug był związany z błędnym wykrywaniem kratek obok mostków jako kratki, po których można chodzić.
- Usprawnienia Healera
- Do Lua dodano funkcję screenshoot(name) - robiącą zrzut okna gry i zapisująca go w folderze screenshoots bota.
- W alarmach dodano możliwość ustawienia robienia zrzutów ekranu
- W alarmach dodano nowy rodzaj alarmu: Moved (gdy nasza postać się poruszy)
- W alarmach dodano nowy rodzaj alarmu: Player Attack (gdy gracz lub summon zaatakują nas)
- W alarmach dodano WhiteList/BlackList
- W alarmach dodano alarm gdy ilość przedmitów mniejsza od ...
- Funkcja openItem usprawniona - od teraz otwieranie w nowym oknie powinno działać całkowicie poprawnie, nie powinno się już gryźć z innymi funkcjami bota.
- Dodano nowe funkcje Lua: reconnect() - funkcja zaloguje się na ostatnie konto, którego używaliśmy, na ostatnio używaną postać; connect(accName, accPass, charName) - funkcja zaloguje na podane przez nas acc/pass i na podaną nazwe postaci.
- Dodano nowe funkcje Lua: setCavebot(onOff), setTargeting(onOff), setLooting(onOff) za pomocą których można włączać i wyłączać dane funkcje bota w skryptach Lua.
- Poprawiono błąd z zajmowaniem przez bota coraz większej ilości pamięci (Memory Leak) - od teraz bot nawet pracując wiele godzin powinien zajmować dość małą ilość pamięci.
- Dodano funkcję maround(...) i paround(...) zwracającą ilość potworów/graczy dookoła nas w zasięgu x kratek
- Dodano funkcje isCavebotOn(), isTargetingOn(), isLootingOn()
Zakładki