Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Kod PHP:
const
WeaponID = 3285
SpearID = 3277
SpearOz = 20
SpearAmount = 1
Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
begin
if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
begin
if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
Sleep(500);
end;
Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
begin
if (Self.RightHand.Amount < 90) then
begin
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end else begin
SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
if SpearCount >= SpearAmount then
begin
Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Sleep(500);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
Sleep(500);
end;
dół
Ale nie będzie lootowało wszystkiego ;d
Add > Custom > Wpisujesz ID > Wybierasz BP i jest ; )
A wiesz może gdzie trzeba ustawić, żeby można było widzieć ID itemki? Tak, żeby można było wpisać to w Custom looting.
http://forums.tibiabot.com/showthread.php?t=849
http://itemid.wikispaces.com
Zakładki