Reklama
Strona 1 z 11 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 110

Temat: Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!

  1. #1
    Avatar Pox
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Poznan
    Wiek
    33
    Posty
    387
    Siła reputacji
    16

    Domyślny Szukasz Mappera? Zajrzyj tu!

    Ostatniego czasu powstawalo wiele topicow dotyczacych "szukania mapperow".

    Temat ten sluzy do zaproponowania takiej roli innej osobie.
    Ma on na celu zmniejszyc balagan jaki powstaje wlasnie przez takie topici.

    Jesli chcecie aby ktos Wam zrobil mapke od podstaw, to prosze propozycje zglaszac tylko i wylacznie w tym temacie.

    Topici dotyczace jakichkolwiek propozycji w tym dziale beda usuwane i oczywiscie odpowiednio ukarane.

    Zbedne kometarze rowniez bede usuwam i nagradzal.

    Wyczyściłem temat, gdyż było w nim wiele nieaktualnych i zbędnych ofert / postów. - Smaku

    Pozdrawiam
    Dev~~
    Ostatnio zmieniony przez smakosz : 04-04-2009, 11:39

  2. #2
    Kloc

    Domyślny

    Szukam mappera do projektu Belxena OTS.Ekipa jak na razie składa się z mappera(ja),webmastera,grafika(skryptera znajdę jak skończę mapę).
    Link do forum: Belxena.pun.pl

    Proszę się zgłaszać w temacie na forum lub na gg:6073717

    (szukam profesjonalisty)

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar dragonkiller
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Siemiatycze
    Posty
    55
    Siła reputacji
    16

    Domyślny


    Witam mam do zaoferowania swoje zdolności mapperskie.

    Tworzę mapy już parę ładnych lat, są tworzone na największy poziomie.
    Mogę stworzyć: miasta, expowiska i mapy do questów.
    Wszystko za odpowiednią cenę (pieniądze).

    Jakiekolwiek pytanie proszę kierować na PW
    Ostatnio zmieniony przez dragonkiller : 05-04-2009, 19:43

  5. #4
    Paladyn3012

    Domyślny

    Imię: Daniel
    Wiek: 16 lat
    Ile czasu mogę spędzać nad tworzeniem mapy (dziennie): 3-5h
    Moje prace (screen):
    Kod:
    img23.imageshack.us/img23/8373/97644173.png
    img24.imageshack.us/img24/845/82095647.png
    img23.imageshack.us/my.php?image=41047389.png
    img26.imageshack.us/my.php?image=88482202.png
    img23.imageshack.us/my.php?image=56947466.png
    img27.imageshack.us/my.php?image=32143554.png
    Dlaczego ja, a nie kto inny?: Zwracam uwagę na szczegóły i chce pracować w czymś poważnym. Lubie bawić się w zespole.
    GG/E~Mail: 9714911 , paladyn3012#o2.pl Często niewidoczny
    Ostatnio zmieniony przez Paladyn3012 : 04-04-2009, 22:29

  6. #5
    Paladyn3012

    Domyślny

    Poszukuje:

    Kod:
    - Mapera (sam też jestem maperem)
    - Hostera
    Jak tylko znajdzie się hoster postawie silnik. A oto i on.

    Opis:

    Kod:
    Silnik: Aries 4.0a
    Rozmiar mapy: ~14.5 MB (mapa pierwotna - ~6.5 MB)
    Liczba potworów na mapie: 6155
    Liczba spawnów na mapie: 2219
    Liczba miast: 3
    Liczba domków we wszystkich miastach: 147
    Liczba NPC na mapie: 73
    Kod:
    Po stworzeniu swej postaci, gracz znajduje się w Świątyni innej od wszystkich dotąd spotykanych. Na samym początku musi wejść w jeden z czterech portali, które odpowiadają jego wybranej profesji. Następnie pojawia się w pomieszczaniu, w którym (adekwatnie do wybranej klasy) zostaje zaopatrzony w broń. Na koniec wędruje do ogromnej komnaty, w której staje przed pierwszym, ważnym wyborem w jego młodym życiu - wybrania miejsca, w którym chce na początku zamieszkać. Po dokonaniu wyboru, gracz staje się pełnoprawnym obywatelem danego miasta.
    Kod:
    Na mapie mamy trzy miasta. Są to: piękna Enigma, mroźne Svargrond oraz piaszczyste Grit Town. Teraz przejdźmy do opisania każdego z nich, albowiem wszystkie znacząco różnią się od siebie. Niektóre bardziej przystosowane są do goszczenia niskopoziomowych postaci, inne posiadają ciekawsze lokacje, jeszcze inne szczycą się dużą ilością dobrych expowisk. Miasta są od siebie niezależne. Co to oznacza? To, że mieszkańcy mogą w nich żyć, nie patrząc się na pozostałe części kontynentu. Każde z miast posiada własną Arenę PvP, Pokój Treningowy, Świątynię, Depo, sklepy, expowiska, i tak dalej, i tak dalej.
    Enchanting
    Kod:
    Teraz przejdźmy do innej rzeczy, mianowicie - Enchantów. Enchanting to inaczej zaklinanie, umagicznianie. Jako, że nasz silnik jest pod protokół 8.1, również u nas, poprzez enchanting, możesz zakląć w którąś z broni energię żywiołów. Wyróżniamy żywioły ognia, energii, lodu i ziemi. Każda z nich ma swoje Źródło. Aby się do nich dostać, gracz musi wejść na piętro w Świątyni Enigmy, po czym wkroczyć na górę po jednych z czterech schodów. Po wkroczeniu na schody zostaniemy przeniesieni do miejsca, odpowiadającego danemu żywiołowi. Chcieliśmy przez to uzyskać efekt, że wszystkie cztery lokacje znajdują się na najwyższym piętrze Świątyni - w końcu Świątynia ta nie jest zwykłą budowlą.
    Travel System
    Kod:
    Jak dobrze wiecie (lub nie), w Evolution by Sentil istniało miejsce, zwane Pokojem Teleportów, znajdujące się pod depozytem Enigmy. Teraz uwaga, to co napiszę może być silnym ciosem dla co niektórych. W Ebsavie nie ma Pokoju Teleportów. Dlaczego go usunęliśmy? Z prostej przyczyny. Evolution by Sentil & Vrael miał być tworzony bardziej pod kątem klimatu RPG, niż "fun otsa". Z tego względu zastąpiliśmy "TPs Room" tzw. Travel Systemem, czyli niczym innym, jak popularnymi statkami.
    
    Travel System składa się z 16 NPC (trzech w głównych miastach, reszta na expowiskach, do których nie da się dojść piechotą). Każdy z NPC ma swoją własną chatkę, stojącą w PZ (Protection Zone). Ma to zapobiec błędom i oszustwom, takim jak pojawianie się gracza z czaszką w PZ, rozmowy przez ściany, i tak dalej. Ceny podróży do miejsc są różne dla wszystkich trzech miast, aby wartości "użytkowe" miast były odpowiednio zbalansowane. Aby dostać się na expowisko za pomocą statku kapitanowie wymagają od gracza posiadania Premium Account. Nazwy lokacji, do których można dopłynąć są zapisane na tabliczkach, które znajdują się na każdym statku w mieście.
    
    Wiem, że nasza decyzja wzbudzi wiele kontrowersji. Inni się ucieszą, bo kochają serwery rpg, inni nas znienawidzą, bo lubią zadawać pytanie "gdzie sa tp". Mówi się trudno. Nie mniej jednak wymyśliliśmy swego rodzaju kompromis: na wschód od depo Enigmy jest domeczek, z drzwiami zastawionymi kratą. Tunel ten prowadzi do robionego na odwal się Pokoju Teleportów. Wystarczy, że właściciel serwera usunie kratę w Map Edytorze, wtedy będzie miał i Travel System, i Pokój Teleportów. Wybór należy do was.
    Nowe czary
    Kod:
    Elite Knight:
    1. Exeta mas res.
    2. Exori gran vita
    
    Royal Paladin:
    1. Exevo gran mas san
    
    Elder Druid:
    1. Exevo gran mas lux
    
    Master Sorcerer:
    1. Exevo gran mas hur

    Główne zadania:


    Temple of Time

    …Tajne zejścia zawsze go fascynowały. Teraz Litnes, będąc w Enigmie po prostu nie mógł nie zauważyć tajemniczych schodów wiodących pod światynię. Nie zastanawiając się długo zszedł niżej i pobiegł długim, krętym korytarzem. Zatrzymał się przed jasno oświetloną salą i mrużąc oczy wszedł do środka… Nie było tam nikogo nie licząc starszego mężczyzny zajętego studiowaniem jakiejś księgi. Krótka rozmowa z Daroonem poruszyła w Litnesie nieznaną dotąd strunę – oprócz zwykłej ciekawości poczuł nagle palącą żądzę przygód. Jedna spontaniczna decyzja, szybki ruch w stronę błękitnego portalu…
    Nagła zmiana scenerii zbiła nieco Litnesa z tropu. Miejsce, do którego trafił było co najmniej tajemnicze – puste ściany, portale…i te zegary… chłopiec ruszył przed siebie zafascynowany odkryciem i po chwili o mało nie wpadł na stojący przed nim zegar. Otrząsnął się i rozejrzał wokół – to był koniec drogi. Zaczął przyglądać się zegarowi i zobaczył, że drzwiczki do wahadła są uchylone… Wyciągnął rękę…
    Litnes zupełnie spanikował. Spowiła go ciemność, a w uszy nadal wwiercał się głos „NIE IGRAJ Z CZASEM !...”. Na oślep wbiegł w pierwszy lepszy portal nie zauważywszy nawet obok niego tabliczki z napisem „przyszłość”…
    Miejsce, w którym się znalazł wydało mu się podejrzanie znajome. Tak – to była świątynia w Enigmie. Nie była jednak już okazałym budynkiem w centrum zatłoczonego miasta… Gigantyczny monument przypominał teraz zupełną ruinę, a w oddali słychać było przeraźliwe wrzaski orków i minotaurów…
    ”Gdzie ja jestem?...”...

    Świątynia czasu - jedno z najbardziej zagadkowych zadań w całym świecie Open Tibii. Niejeden próbował rozwiązać tajemnicę, tylko nielicznym się to udało… W wersji 2.0 zadanie zmienia nieco charakter wykonania. Mag Daroon okrutnie uśmiercony przez opętane potwory prosi nas o odnalezienie swojego przyjaciela, który pomoże w odwróceniu przebiegu zdarzeń i zmiany przyszłości. Okazuje się jednak, że droga jest długa i niebezpieczna, pełna potworów i zgubnych zagadek. Ostrożność i pomysłowość będzie dużo ważniejsza przy wykonywaniu tego zadania, niż wysoki poziom doświadczenia. Uważaj ! Jeden fałszywy krok może przesądzić o losach świata !

    Magic Tower

    …Tego dnia Levar był pewien, że uda mu się w końcu zabić smoka. Uzbrojony w długą lancę wyruszył dumnym krokiem z rodzinnego Grit Town kierując się na południe. Upalna pogoda i trujące monstra szybko dały mu się we znaki – zanim dotarł do smoczej góry, był już zupełnie wykończony. Przysiadł na chwilę w cieniu i rzucił okiem na cel swej wędrówki. Wodził wzrokiem po dostojnych jaszczurach biegających tuż nad jego głową, ale nie mogących jeszcze zrobić mu krzywdy. Nagle uwagę Levara przykuła ponura wieża w zachodniej części góry. Ludzie z miasta unikali jej jak ognia – krążyły o niej straszliwe legendy, ale młody wojownik był skłonny wątpić w połowę z nich. „To niemożliwe, ze nikt jeszcze nie wrócił z tej wieży” pomyślał i szybko wspiął się na górę. Olbrzymi zielony smok ruszył na niego otwierając paszczę, lecz zginął ugodzony lancą w pierś zanim użył fali śmiercionośnego ognia. Mijały minuty, a Levar bez większych kłopotów pokonywał kolejnych przeciwników, aż w końcu gnany pewnością siebie ruszył w stronę wieży. U jej podnóża spotkał tylko kilku czarnych rycerzy , z którymi rozprawił się bez większych trudności. Wojownik wszedł do środka. Pokój był mały, ponury i bardzo ciasny. Stanął pod schodami usiłując zobaczyć co może być na wyższym piętrze, ale nie zdołał nic dostrzec. „Cóż, dam radę – w tej wieży nie może być za dużo niebezpieczeństw, choćby ze względu na jej rozmiary” pomyślał Levar i pewnym krokiem wszedł po schodach… Jego ostatnią myślą przed śmiercią było: „To niemożliwe !”…

    Strange Rooms

    ”Którędy teraz…” – zastanawiał się młody druid, Hashil, po zakończonym polowaniu na smoki. Pamiętał, że Enigma leży gdzieś na północy, ale gdzie dokładnie? Hashil westchnął i ruszył przed siebie chwiejnym krokiem mając nadzieję, że zmierza w dobrym kierunku. Kilka minut później stanął przed górą, której z całą pewnością nigdy w życiu nie widział. Po chwili namysłu („Czy wczoraj to tu jeszcze było?”) wszedł kilka poziomów wyżej, ale oprócz paru demonicznych szkieletów nie spotkał nic podejrzanego. Dopiero teraz zauważył, że w skałę wkomponowana jest mała kapliczka. Omijając martwe ciała Hashil dotarł do niewielkich schodków i zszedł na dół… I tutaj zaczęło się piekło. Olbrzymi Niszczyciel zaszarżował na zaskoczonego druida, który w panice zdążył krzyknąć tylko „utamo vita!”. Hashil czuł, jak jego magiczna moc zmniejsza się z każdym uderzeniem. Chwilę później zdołał otrzeźwieć i kilkoma celnymi strzałami z runy Nagłej Śmierci pozbył się natrętnej kreatury. Zaintrygowany, ruszył dalej i schodząc coraz niżej był zmuszony walczyć z coraz potężniejszymi potworami. Ostatkiem sił dotarł do zamkniętej bramy i usiadł na chwilę by odetchnąć. Za kratami – widział to wyraźnie – czaiły się potwory z piekła rodem. Hashil bał się, ale nie mógł odejść, zanim nie uśmierci tamtych monstrów – jego duma nie pozwoliłaby mu na to. Zastanawiając się nad sposobem otworzenia bramy stanął przez przypadek na niewielkiej zapadni – kraty zatrzeszczały i uniosły się. Młody druid wykonał szybki skok w stronę bramy i w ostatniej chwili uniknął śmierci od spadających stalowych prętów. Przejście ponownie się zamknęło, a zapadnia zrównała się z podłogą. Hashil przystanął i zaczął szukać sposobu na przejście, gdy nagle jego uwagę przyciągnęła stojąca nieopodal beczka. Twarz druida rozjaśnił szeroki uśmiech… Wiedział już, co musi zrobić…
    Poboczne zadania:

    Lord of Vampire

    Wśród rasy wampirów od dawna krążą plotki o ich zaginionym mistrzu – potężnej, mrocznej postaci przewyższającej swą mocą nawet demony. Czy to możliwe, aby dało się z nim zmierzyć? Okazuje się, że tak. Trzech magów nadal sprawuje opiekę nad amuletami, które w odpowiednim miejscu i z odpowiednią dawką mocy są w stanie przywołać z otchłani zła króla wampirów…

    Mutineers quest

    Król Tulfor jest znienawidzony przez wszystkich od czasu, gry objął rządy w Enigmie. Na szczęście istnieje jeszcze podziemny ruch oporu sabotujący mroczne plany króla, którego przywódca zawiązał podobno sojusz z Grit Town. Jedynym problemem w pomocy buntownikom jest pytanie: jak się do nich dostać? O co może poprosić nas przywódca rebelii? I co z tym wszystkim mają wspólnego 4 zapadnie ukryte w mieście…?

    Cursed Tower

    Niewielka wieża w południowo-zachodniej części Enigmy straszy swoim ponurym wyglądem jej mieszkańców już od dawna. Z pozoru jest tylko schronieniem dla dzikich łowców. Okazuje się jednak, że może kryć w sobie niejedną

    Broken Amulet

    Mieszkający nad depozytem Jack zapytany o quest wspomina o swoim przyjacielu, który zaginął niedawno na Demigod Island. Czy jest jeszcze szansa, że on żyje? A jeśli nie, czy ktoś może być zainteresowany pewnym przedmiotem, który Charlie nosił zawsze przy sobie…?

    Royal Helmet

    Forteca minotaurów na wschód od Enigmy zawsze była dla jej mieszkańców obiektem zarówno tajemniczym, jak i niebezpiecznym. Gigantyczna ufortyfikowana góra daleko za Elvenbane może kryć w sobie cenne przedmioty…

    Oprócz wymienionych wyżej questów na mapie znajdują się również zwykłe, niepowiązane z „fabułą” gry nagrody. Ulokowane są przeważnie w ciężko dostępnych miejscach na różnych wyspach – wystarczy zwiedzić uważniej Hoarfrost Island lub Morrow Hills, by samemu się o tym przekonać ; )
    KONTAKT: 9714911

  7. #6
    Garen

    Domyślny Utalentowany mapper do Eternal Kingdoms

    W wiosce Ugar żyło kiedyś dwóch braci, kowali. Jeden kuł znamienite zbroje, drugi natomiast trudnił się tworzeniem oręża. Obaj żyli dostatnie i kochali się niesamowicie, jako że świetnie się rozumieli. Lecz razu pewnego pewna kobieta zasłoniła im świat przed oczyma. Nazywała się Hellen i obu braci natychmiast, gdy tylko przyjechała do wioski w sobie rozkochała. Ścigali się oni w doręczaniu jej nowych prezentów - kwiatów, słodyczy i innych upominków. Dowiedzieli się oni jednak, że zacna dziewka jest wojowniczką i zaczęli walkę kowalską - Otton, bo tak zwał się młodszy z braci stworzył przepiękny miecz, Miecz Wichrów, broń szybką i zwiewną, a Herbert, brat starszy, stworzył wspaniałą zbroję płytową, jakiej świat jeszcze nie widział. Otton poruszony doskonałym wyrobem brata postanowił zaczaić się na jego życie i jak pomyślał tak zrobił. W noc przed wręczeniem podarków zamordował brata, a jego wyrób oddał kobiecie, która w nim się również zakochała. Nie długo trwała jednak ta radość, bowiem boginii Eva rozzłościła się i tak rzekła do pary;
    - Związek ten zrodził się ze śmierci, z morderstwa i zła, zatem przeklinam Was, abyście poczuli, co znaczy ból!
    I strąciła Otta do krypty Nekromanty, gdzie jako wampir miał straszyć przechodniów cierpiąc męczarnie, a Hellen jako ducha przydzieliła do wyrodnego brata, którego pokochała przez śmierć jego brata.

    Legenda głosi, że gdzieś w świecie nadal jest ukryty Otton wraz z Hellen i strzeże zbroi brata, ale gdzie się chowa - tego nie wie nikt.




    Chcesz wziąć udział w tworzeniu prawdopodobnie najbardziej nastawionego na RPG OTS'a na świecie?
    Chcesz pracować w zgranej i dobrze zorganizowanej ekipie?
    Chcesz mieć wpływ na wygląd i system gry serwera?
    Jesteś doskonałym mapperem i uważasz, że to właśnie Ciebie potrzebujemy?
    Ekipa serwera Eternal Kingdoms ogłasza nabór na stanowisko mappera!

    Zgłoś się!


    Wzór podania:

    • Nick:
    • Wiek:
    • Projekty przy których pracowałeś:
    • Twoje przykładowe prace:
    • Dlaczego chcesz do nas dołączyć:




    Czego od ciebie wymagamy:

    • Doświadczenia
    • Wyjątkowo dużych umiejętności w mappowaniu
    • Umiejętności pracy w grupie
    • Czasu i pełnego zaangażowania (raczej nie chodzi nam o osoby co popracują 15minut i się zmęczą, lub będą tylko po to żeby być )


    Przyjmuję podania na PW.



    Info o serwerze:
    Ogólnie Eternal Kingdoms jest stylizowany na serwer RPG:

    • Team składający się z kilkunastu wybitnych osób, tutaj nie ma amatorów
    • W zespole jest między innymi doskonały programista C++ oraz świetni graficy, którzy do tej pory wykonali już kilkaset grafik
    • Wyjątkowo rozbudowana fabuła, rozmachem porównywalna do tej w World of Warcraft, przygotowywana przez czterech wyśmienitych pisarzy.
    • Niezwykle dużo bardzo rozbudowanych questów
    • Niski exp rate
    • przyjazne rasy (nie npc)
    • możliwość wyrobu dobrej lub złej drogi przez gracza
    • duży nacisk na gildie, np:
      - poziomy gildii
      - tereny z których gildie czerpią korzyści finansowe
    • rozbudowany system profesji
    • rozbudowany system rozwoju postaci
    • niszczenie i ulepszanie eq
    • bardzo wiele nowych, niespotykanych nigdzie indziej dodatków, o których niestety nie mogę powiedzieć.




    Kilka SS z mapy:


    hxxp://img12.imageshack.us/img12/7981/63164202.png

    hxxp://img213.imageshack.us/img213/2119/640ebae83f1e05d3.jpg

    hxxp://img294.imageshack.us/img294/2470/beztytuu4js3.jpg

    hxxp://img231.imageshack.us/img231/6163/beztytuu10ef4.jpg

  8. #7
    twojastara54321

    Domyślny

    Witam !

    Szukam mappera pod tibie 8.1 silnik aries 0.4.0 Evolution.
    Dokładniej to interesuje mnie jakby to określić "Archipelag około 3 wysp który miał by za cel expowisko wraz z możliwością występowania 1 małego miasta.Dobrze by było gdy by na wyspach znajdowała się duża ilość ,gór,wzgórzy ,wodospadów,pomieszczenia na dole widoczne z góry.

    Czy ktoś podejmie się tego zadania ? Proszę o kontakt gg 8744575

    Dzięki ! Pozdrawiam !

  9. #8
    Bananus

    Domyślny

    Witam
    Chciałbym zaoferować profesjonalny mapping moje doświadczenie to około 3lata
    tworze
    Expowiska
    Questy
    Miasta
    Imie: Rafał
    Wiek: 16lat
    kontakt: 5619556gg
    kilka moich prac
    iv.pl/images/363c4i5hlvuy5xbq5rve.png
    iv.pl/images/9kybyfxtogu84n2pkgli.png
    iv.pl/images/gbpfoz01amxagat830iv.png
    iv.pl/images/6av1bducul7jl79k9m13.png
    iv.pl/images/4w3jslplut2c4yxgpz75.png
    iv.pl/images/mbj4g8u1pwub9irrlmj.png

  10. #9
    Kloc

    Domyślny

    Poszukuje mappera do projektu Belxena OTs. Musi to być spełniać warunki:
    1.Poprawnie pisząca po polsku.
    2.Nie obchodzi mnie doświadczenie lecz jakość pracy.
    3.W miarę szybka praca i dużo czasu.

    Teraz moje warunki:
    1.Gm/Cm.
    2.Darmowy SmS Shop.
    3.Satysfakcja.


    Zgłaszać się pod numerem gg:6073717

  11. #10
    Gibo

    Domyślny Poszukuje mapera/ow

    Witam,
    Szukam osób kreatywnych do pracy nad mapą do OTS wersji 7.92
    Potrzebuje ludzi, którzy się znają dobrze na swoim fachu.

    Mapperzy- (doświadczeni, którzy potrafią stworzyć cos pięknego)
    To co tworzycie ma być "piękne", które będzie wyróżniać ten ots od pozostałych.
    Za pomoc otrzymać możecie moderatora forum danego działu, Gm'a a może cos więcej :)

    Świat opierać sie będzie na klimatach RPG oraz rożnych historii, mitów czy legend, które będą kształtować go.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na gg: 5256179 (często niewidoczny; proszę sie o przedstawienie =)

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •