Reklama
Strona 4 z 15 PierwszaPierwsza ... 2345614 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 46 do 60 z 219

Temat: Nadchodzący UpDate ...

  1. #46

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Tychy
    Posty
    555
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tak tak, kłucimy sie o to juz od paru lat, cały czas sa przeprowadzone "balansacje" czyli olbrzymie zmiany w tych profesjach. Jednak dla ciebie profesje caly czas są zbalansowane? pozdro



    siła profesji prawie wogóle nie zalezy od umiejetnosci tylko od broni i lvla i profesji, porównujac je zakladamy ze wszystkie czary są wykupione
    Gratulacje. Masz rację najlepiej w każdego mobka bić ue albo exori. Zlurowanie sobie odpowiedniej ilości potworów i odpowiednio dobranych to nie umiejętność?

    Oczywiście skili już nie policzysz, bo one przecież są według ciebie najmniej ważne.

    Każda profesja ma swoje plusy i minusy. Może sorc i drut mocno bije, ale najszybciej pada?
    @Gary
    Ek jest najsłabiej zbalansowany, ale najwięcej najtów jest w czołówce h leveli. Chciałbym to zobaczyć. Musiałby ciągle bić z blokerem to i ciągle po 8 dli wastując przy tym w chuj kasy. A jak nie umiesz 300k na godzinę expa wyciągnąć to idź na grimy z e grana+ siocher+ ms do bicia.
    @Wolf
    Najt utani tempo hur czy jakoś tak na szybkość?


    Zacznijcie myśleć, a nie opierać się na teoriach kolegów, bo on expił na poi dls, bo np. kupił 8kk na allegro i jest w ogóle kozak w chuj.

    Może ms i ed ma po 300k expa na godzinę, ale z blokerem! Jakbyście zaczęli grać każdą profesją od początku, bez kasy, blokerów etc. to zobaczylibyście, że najwięcej zależy od expowiska i umiejętności. 20 ms będzie bił w playera po 20 z róźdżki i niewiele więcej z czarów, a najt może sieknąć przy odrobinie szczęścia za 70.

  2. #47
    Avatar Olass
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    29
    Posty
    235
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Bercik_Tychy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kolejny bezsensowny temat. Kiedy zrozumiecie, że nie ma lepszej i gorszej profesji? Siła profesji zależy w 80% od umiejetności, a 20% od kupionych czarów.
    Chyba nie w tej tibi, co to sa za umiejetnosci kliknac F5 2x i pozniej F2 na exurke? : o Prosze was aktualnie to jest tak 5% Umiejetnosci <zeby trafic w hotkeje!> 10% czary i 85% kasa z allegro, tak wlasnie wyglada gra aktualnie i tak wyglada balansacja profesji, robisz eda kupujesz 1kk kasy na allegro i powiedz mi kto ma wieksze "umiejetnosci" ED czy taki EK ktory gra od 0?

    @Edit
    Zreszta nie ma co mowic, ek ma poty od 130 ostatnie wiec ... Taki LP leczy sie tak samo jak jakis 130 najt wgl kurwa co to ma byc? On nie ma sie szans wyleczyc jak wpadnie po niego team ... i to jest kuzwa balansacja? :X

    @2
    Zreszta pewnie znowu polepsza/udupia palka i kazdy bedzie plakal ze zle i nie dobrze i znowu pozniej najta polepsza znowu zle i tak w kolko, nigdy nie bedzie balansacji profesji naprawde.
    Ostatnio zmieniony przez Olass : 10-01-2010, 01:01

  3. #48
    konto usunięte

    Domyślny

    Micz ma z was niezla beke to i musialem dorzucic swoja cegielke ;)
    Jak na moje palek powinien ciut wiecej bic z sd.
    Sorca powinni zostawic bo i tak miazge robi, a druidowi dolozyc jakis heal skill + wave by podobnie bil jak sorc.
    Knitowi jedynie dorzucilbym ciut mocniejsze healowanie z potkow zalezne od mlvla.

    A co to tutaj wszyscy wypisuja to stek bzdur. Prawda jest taka, iz sorc i druid najszybciej expia. A palek po takim +200 lvlu ssie :/

    Jak dalej bedziecie tak glupio gadac to wywale temat w kosmos.
    Ostatnio zmieniony przez Torg User : 10-01-2010, 01:15

  4. Reklama
  5. #49

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    139
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Torg User napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Micz ma z was niezla beke to i musialem dorzucic swoja cegielke ;)
    Jak na moje palek powinien ciut wiecej bic z sd.
    Sorca powinni zostawic bo i tak miazge robi, a druidowi dolozyc jakis heal skill + wave by podobnie bil jak sorc.
    Knitowi jedynie dorzucilbym ciut mocniejsze healowanie z potkow zalezne od mlvla.

    A co to tutaj wszyscy wypisuja to stek bzdur. Prawda jest taka, iz sorc i druid najszybciej expia. A palek po takim +200 lvlu ssie :/

    Jak dalej bedziecie tak glupio gadac to wywale temat w kosmos.
    Tak, tylko ze taki palek ma assassinki, i kosztuja 100gp each a nie 325gp i assassinki mozna stackowac. Teraz juz praktycznie nie ma sorcow expiacy z sd, nie liczac ludzi ktorzy maja naprawde duzo kasy. Teraz duzo bardziej oplacalne sa manasy + vis hury a sd ty tylko do pvp. Palek na 200+ jest nudny gdy tylko expi, ale na wojnie jest zajebisty.

    Postacie ktore potrzebuja balansacji to sorc i druid.
    Druid - zmniejszyc sio (140->100 many) aby nie tracil tyle na manasach.
    Sorc - Zrobic cos aby mogl dluzej expic, i nie byl jak juz ktos mowil, druid bez sio. Czyms musi sie wyrozniac.

    Cytuj WolF napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Yhm, pewnie jeszcze dogonią jego gran hura, albo strzelą mu magic walla przed nos. Nie! Czekaj, to raczej oni dostaną walla i tyle go będą widzieć.
    Utani tempo hur + Utito tempo + follow i go nie ma
    Ostatnio zmieniony przez Kayek : 10-01-2010, 01:49

  6. #50
    Avatar WolF
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    440
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Kayek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Utani tempo hur + Utito tempo + follow i go nie ma
    Zdaje mi się, że nigdy nie graliście knightem i nie macie pojęcia jak trudno trafić z exori coś co ucieka, praktycznie nie wykonalne, a we dwóch tym bardziej.
    Do tego, żeby rzucić te dwa czary + fierce berserk potrzeba około 150 levela.
    Nie wspominając już o tym, że jest na to 5 sekund bo tyle trwa charge i, że trafi się tak mało ogarnięty sorc, który nie założy e-ringa.
    Ostatnio zmieniony przez WolF : 10-01-2010, 02:18

  7. #51
    Quote

    Domyślny

    ja bym zrobil tak:
    -sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)

    -zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń

    -speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,

    -m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.

    -Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)

    -brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2
    taka balansacja powinna byc dobra

  8. Reklama
  9. #52
    konto usunięte

    Domyślny

    Up : Za duzo diablo 2 :P
    Gdyby taki update wszedl jak piszesz, to ludzie beda bez problemu wbijac 200-tki magiczna postacia w 2 miesiace.

  10. #53
    kakałko

    Domyślny

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja bym zrobil tak:
    -sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)
    Są już knightci z 15ml z tego co wiem

  11. #54
    Avatar Ar'buz
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    51*06N, 17*02E Ranga: Zasłóżony
    Posty
    245
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja bym zrobil tak:
    -sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)

    -zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń

    -speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,

    -m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.

    -Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)

    -brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2

    taka balansacja powinna byc dobra
    Niech zgadnę - masz sorca i boli cię, że knight nie marnuje many i jest wyogdniejszy do gry?
    Pomysł dla ciebie - zacznij grać knightem.

  12. Reklama
  13. #55
    Avatar Royalsiwy
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,032
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Quote- wlasnie widac kto tu jest noobem. Patrzac na twojego posta juz wiem ze nigdy nie miales 50+ chyba ze na otsie. Utani tempo hur trwa bardzo krotko wiec gl w lapaniu takiego msa ;).

    Powiedziales 2ek na maga. To ciekawiej by wygladalo 2 magow na ek. Mag dalby rade uciec, ale ed i ms na takiego knighta maja szanse go zabic. Tak jak kolo powiedzial sily profesji zalezy od umiejetnosci. TRUEEE, taki idiota ktory nie umia grac ( ty ) gra pallem lub knightem bo "ms ma za malo hp i dedne jak mnie otoczom rotwormy"

    Aha, jeszcze jedno. Majac na mysli ze cos spadnie z tego draga ty idioto mialem napewno na mysli dsm, gl. Ja jak expilem na dragach na 50lvlu sorcem wydawalem na poty ok. 12k. Z samej kasy bylo 5+k? Wiec zeby nie miec waste musialo cos spasc, woi lub dragonka. Do tego robilem lootbag tez ok. 5k. Wiec nie wiesz, nie pierdol.. Pochwal sie swoim charem papa

    Edit:

    wedlug mnie zeby ms nie byl druidem bez sio jak mowicie, fajnie by bylo jak by zrobili jakies runy lecznicze tylko dla Sorcerera, ktora mogla by leczyc knighta, troche gorzej niz sio.
    Ostatnio zmieniony przez Royalsiwy : 10-01-2010, 03:25

  14. #56
    Quote

    Domyślny

    Cytuj Torg User napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Up : Za duzo diablo 2 :P
    nigdy nie gralem w diablo, a skoro ta gra jest takim ogolnoswiatowym sukcesem to jednak mam łeb do takich rzeczy, jak by wprowadzali takie updatey jak ja mowie to by w mig ta gra stala sei gtak dobra jak diablo 2


    Są już knightci z 15ml z tego co wiem
    zal mi cie kolego xD
    RAZ knight jebnął z sd po zjedzeniu potrawki dodajacej mlvl, dzialalo to bardzo krotko...


    Niech zgadnę - masz sorca i boli cię, że knight nie marnuje many i jest wyogdniejszy do gry?
    Pomysł dla ciebie - zacznij grać knightem.
    zwiazalem sie sentymentalnie z sorcem ;/


    Quote- wlasnie widac kto tu jest noobem. Patrzac na twojego posta juz wiem ze nigdy nie miales 50+ chyba ze na otsie. Utani tempo hur trwa bardzo krotko wiec gl w lapaniu takiego msa ;).

    Powiedziales 2ek na maga. To ciekawiej by wygladalo 2 magow na ek. Mag dalby rade uciec, ale ed i ms na takiego knighta maja szanse go zabic. Tak jak kolo powiedzial sily profesji zalezy od umiejetnosci. TRUEEE, taki idiota ktory nie umia grac ( ty ) gra pallem lub knightem bo "ms ma za malo hp i dedne jak mnie otoczom rotwormy"

    Aha, jeszcze jedno. Majac na mysli ze cos spadnie z tego draga ty idioto mialem napewno na mysli dsm, gl. Ja jak expilem na dragach na 50lvlu sorcem wydawalem na poty ok. 12k. Z samej kasy bylo 5+k? Wiec zeby nie miec waste musialo cos spasc, woi lub dragonka. Do tego robilem lootbag tez ok. 5k. Wiec nie wiesz, nie pierdol.. Pochwal sie swoim charem papa
    hah ty nei masz nawet 6 lvl i nawet na otsie hah wiec do mnie nie rozmawiaj bo nie bede sie wdawal we flame z toba bo to jest żenujące, i wogóle wp********em ci poprzednim postem i to jest mocne

  15. #57
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj Royalsiwy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Quote- wlasnie widac kto tu jest noobem. Patrzac na twojego posta juz wiem ze nigdy nie miales 50+ chyba ze na otsie. Utani tempo hur trwa bardzo krotko wiec gl w lapaniu takiego msa ;).

    Powiedziales 2ek na maga. To ciekawiej by wygladalo 2 magow na ek. Mag dalby rade uciec, ale ed i ms na takiego knighta maja szanse go zabic. Tak jak kolo powiedzial sily profesji zalezy od umiejetnosci. TRUEEE, taki idiota ktory nie umia grac ( ty ) gra pallem lub knightem bo "ms ma za malo hp i dedne jak mnie otoczom rotwormy"

    Aha, jeszcze jedno. Majac na mysli ze cos spadnie z tego draga ty idioto mialem napewno na mysli dsm, gl. Ja jak expilem na dragach na 50lvlu sorcem wydawalem na poty ok. 12k. Z samej kasy bylo 5+k? Wiec zeby nie miec waste musialo cos spasc, woi lub dragonka. Do tego robilem lootbag tez ok. 5k. Wiec nie wiesz, nie pierdol.. Pochwal sie swoim charem papa

    Edit:

    wedlug mnie zeby ms nie byl druidem bez sio jak mowicie, fajnie by bylo jak by zrobili jakies runy lecznicze tylko dla Sorcerera, ktora mogla by leczyc knighta, troche gorzej niz sio.
    To polecam Ci szefie pojsc na hff, spectry, banute z meduzami na hp i wtedy mozesz powiedziec czy masz skilla :P
    Myslisz, ze dlaczego srocze/druidzi tak czesto padaja ?
    Moze i mocno bija, ale duzo osob przelicza sie z tym jakie moga combo dostac od potworka i co z tego, ze wbija na jakims expowisku dobrych kilkanascie lvli jak moga sie zlozyc na ture ? :>

  16. Reklama
  17. #58

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    139
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj WolF napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zdaje mi się, że nigdy nie graliście knightem i nie macie pojęcia jak trudno trafić z exori coś co ucieka, praktycznie nie wykonalne, a we dwóch tym bardziej.
    Do tego, żeby rzucić te dwa czary + fierce berserk potrzeba około 150 levela.
    Nie wspominając już o tym, że jest na to 5 sekund bo tyle trwa charge i, że trafi się tak mało ogarnięty sorc, który nie założy e-ringa.
    Jak ma sie wyczucie to nie tak ciezko. Pozatym, po sorca nie wpada sie w 2ek, chyba ze na ots. Jak sie idzie kogos zabic to idzie sie z ekipa, dyskusja zakonczona.

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja bym zrobil tak:
    -sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)

    -zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń

    -speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,

    -m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.

    -Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)

    -brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2
    taka balansacja powinna byc dobra
    To ironia, prawda?

    Cytuj Royalsiwy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wedlug mnie zeby ms nie byl druidem bez sio jak mowicie, fajnie by bylo jak by zrobili jakies runy lecznicze tylko dla Sorcerera, ktora mogla by leczyc knighta, troche gorzej niz sio.
    LOL, sorc to nie ed, i niech tego nie zmienia. Masz juz uhy, i to powinno wystarczyc. Pozatym kto by nosil takie g**** i tracil capa na to?

    Sorc i tak juz jest zbalansowany, chodzi o to aby to nie byly takie same postacie. Jedyne przeciwienstwo to zywioly.

    Popatrz na ek i pal, roznia sie wszystkim.

    ED & MS
    Vis hur i terra hur - taki sam obszar, podobna sila, tylko na inne potworki.
    To samo tyczy sie exori visow i frigo/flam hur'ow.
    UE? To samo, podobny obszar, inny zywiol. Nie liczac flama ktory i tak jest bardzo zadko uzywany.
    ED - Great, UH i Sio
    MS - Great & UH

    Jedyna roznica to ze druid ma sio, i czar dodajacy hp. Sorc dodajacy mlvl. Te profesje sa strasznie podobne. Najwieksza roznica to ze expia na innych potworkach i sa uzywani na przemian podczas huntu.

    Nie chce podawac zadnych przykladow jak ulepszyc sorca bo wszystko musi byc przemyslane i przeliczone, cipsoft przemysla kazdy czar, czas, mane, dlugosc, koszt. Tak aby nie zostaly naduzyte.

    Pozatym, wkleje wam mojego posta z forum tibia.com.

    Elite Knight
    Shoots from close range.
    A lot hp & cap.
    Uses ultimate health potion.

    Royal Paladin
    Shoots from distance.
    Medium hp & cap.
    Uses spirit potions.

    Can you see the difference? I can, they are both Totally DIFFERENT characters! and let's leave it like that. Same goes for spells, not even going to write about it.
    Exori San & Whirl Wind and Ground Shaker & Exevo Mas san are similar spells but have different power and ground shaker is used for easy monsters while san for stronger.


    ----
    Now, ED vs MS.

    Elder Druid
    Shoots from runes.
    Uses Great Mana Potions.
    Can heal using Exura/Gran/Vita/UH SIO
    >>--!! Uses spells that are the same as mage but different nature.
    Vis hur & Tera Hur look exactly the same. They even have the same power.
    Same goes for frigo/flam hur, and all exori vis/flam/mort spells.
    UE a lot like mage, different nature.


    Master Sorcerer
    Shoots from runes.
    Uses Great Mana Potions.
    Can heal using Exura/Gran/Vita/UH SIO
    >>--!! Uses spells that are the same as druid but different nature.
    Vis hur & Tera Hur look exactly the same. They even have the same power.
    Same goes for frigo/flam hur, and all exori vis/flam/mort spells.
    UE a lot like druid, different nature.

    Can you see the difference? Barely visible!

    Oh, I forgot, the hp and magic level buffs, but that's the only thing different about those characters.

    Runes you might ask? High levels just but them at shop so who cares about that?
    ____________
    Ostatnio zmieniony przez Kayek : 10-01-2010, 04:44

  18. #59
    Avatar Royalsiwy
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,032
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Up

    No wave druida i msa nie sa takie podobne. Msa bije znacznie duzo wiecej + zabiera mniej many. Z ue juz wytlumaczylem.

    @Torg User

    Z tego co wiem to na hff, spectry i banuta z medusami raczej potrzebny jest bloker. I tak, wtedy mozna jechac na hp, jak bloker ogarnia exete ;>

    @Quote

    No comment ._.
    Jaki lvl main?

  19. #60
    Avatar Matizo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    468
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Quote napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja bym zrobil tak:
    -sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)

    -zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń

    -speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,

    -m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.

    -Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)

    -brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2
    taka balansacja powinna byc dobra
    1. nie
    2.Wyobraz sobie ,ze "niszczy" Ci sie taki emerald sword (z 200k lub wiecej, nie wiem dokladnie), porownanie dla runki? runka kosztuje 200gp i ma 5 strzalow i mozna robic kupic ,a dostep do emerald sworda jest dosc ograniczony
    3. rzuty i po spearze? czlowieku to na orc leadera przy srednich hitach marnowal bym 1 rsa... = totalne udupenie expa pallkow bo exp by trwal 30 min przy 100 rsach.
    4. Za duza mozliwosc trapowania wszystich przez co mag mialby przewage na pvp np gonia go droga 4 sqmon rzuca "walla" i ma 40 sekund na ucieczke...
    5. za duzo krecisz.

    Top*
    Wedlug mnie ms nadal ma przewage w hitach nad ed ale chcialbym przekazac wam to ,ze pall mimo ,ze ma dobra sile ataku ma mowiac dosadnie zalosna sila leczenia!

    ja np majac 50 level , 13 m lvl lecze sie okolo 250 hp....shp daje mi z 300~. Ogolnie pall leczy MAXYMALNIE polowe hp przez co na kazdym pvp pada bardzo szybko poniewaz - srednio hp srednio many , leczenie czarami dupa , shp duzo nie daja , to samo gsp bo daja jak polaczony shp i smp a na co mana skoro i tak nie ma mozliwosci pot + czar?

    Dlatego wedlug mnie pall wymaga ulepszenia jesli chodzi o leczenie bo jego strona "deff" jest mowiac krotko chujowa.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Update... A co w nim?
    Przez spleen w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 118
    Ostatni post: 16-11-2005, 23:05
  2. Update - ostatnie informacje
    Przez Minsafo w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 28-08-2005, 00:23
  3. Nowy teren przed update.
    Przez Nethar w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 31-07-2005, 10:04
  4. Anty hack project-Update
    Przez Maniaks w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 08-07-2005, 13:45

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •