WolF napisał
Zdaje mi się, że nigdy nie graliście knightem i nie macie pojęcia jak trudno trafić z exori coś co ucieka, praktycznie nie wykonalne, a we dwóch tym bardziej.
Do tego, żeby rzucić te dwa czary + fierce berserk potrzeba około 150 levela.
Nie wspominając już o tym, że jest na to 5 sekund bo tyle trwa charge i, że trafi się tak mało ogarnięty sorc, który nie założy e-ringa.
Jak ma sie wyczucie to nie tak ciezko. Pozatym, po sorca nie wpada sie w 2ek, chyba ze na ots. Jak sie idzie kogos zabic to idzie sie z ekipa, dyskusja zakonczona.
Quote napisał
ja bym zrobil tak:
-sd tylko dla sorca, za to paraliż i sd dla knighta ale od 15mlvlu (łapiecie? knighci sie uciesza ze dostali super runy, ale sie nikt nie zorientuje ze nikt z nich nigdy nie wbije 15mlvlu Xd)
-zmiana w broniach dla knighta, bronie sie niszcza po jakims czasie (powiedzmy szansa przy ataku ze sie zniszczy 5%) Sorc spala runy, wiec knightowi powinna sie zużywać broń
-speary dla pallów: po 1 rzucie grot sie tępi i taki spear bije 70% normlanych dmg, pozniej 50%, nastepnie 25% po czym znika,
-m walle zmieniaja nazwe na magic fieldy i dzialaja tak samo jak dawne magic walle, dla sorca pojawiaja sie nowe magic walle ktore dzialaja podobnie jak magic fieldy tylko ze tak jak fire wall - pojawiaja sie na 4 kratkach i trwają 2 razy dluzej.
-Dla sorca i druta czar zwiekszajacy capa o 1000, koszt 100 many i dziala 24 godziny, dodatkowo obrazenia z ue o 1/3 wieksze dla sorca a o 1/3 mniejsze dla druida, a zeby druid nie byl oslabiony jego summony beda mialy o 1/3 hp wiecej ale beda bily tez o polowe słabiej (bo druid jest postacia defensywna)
-brak spalania many przez wandy a ich siła to (lvl+mlvl)x2
taka balansacja powinna byc dobra
To ironia, prawda?
Royalsiwy napisał
wedlug mnie zeby ms nie byl druidem bez sio jak mowicie, fajnie by bylo jak by zrobili jakies runy lecznicze tylko dla Sorcerera, ktora mogla by leczyc knighta, troche gorzej niz sio.
LOL, sorc to nie ed, i niech tego nie zmienia. Masz juz uhy, i to powinno wystarczyc. Pozatym kto by nosil takie g**** i tracil capa na to?
Sorc i tak juz jest zbalansowany, chodzi o to aby to nie byly takie same postacie. Jedyne przeciwienstwo to zywioly.
Popatrz na ek i pal, roznia sie wszystkim.
ED & MS
Vis hur i terra hur - taki sam obszar, podobna sila, tylko na inne potworki.
To samo tyczy sie exori visow i frigo/flam hur'ow.
UE? To samo, podobny obszar, inny zywiol. Nie liczac flama ktory i tak jest bardzo zadko uzywany.
ED - Great, UH i Sio
MS - Great & UH
Jedyna roznica to ze druid ma sio, i czar dodajacy hp. Sorc dodajacy mlvl. Te profesje sa strasznie podobne. Najwieksza roznica to ze expia na innych potworkach i sa uzywani na przemian podczas huntu.
Nie chce podawac zadnych przykladow jak ulepszyc sorca bo wszystko musi byc przemyslane i przeliczone, cipsoft przemysla kazdy czar, czas, mane, dlugosc, koszt. Tak aby nie zostaly naduzyte.
Pozatym, wkleje wam mojego posta z forum tibia.com.
Elite Knight
Shoots from close range.
A lot hp & cap.
Uses ultimate health potion.
Royal Paladin
Shoots from distance.
Medium hp & cap.
Uses spirit potions.
Can you see the difference? I can, they are both Totally DIFFERENT characters! and let's leave it like that. Same goes for spells, not even going to write about it.
Exori San & Whirl Wind and Ground Shaker & Exevo Mas san are similar spells but have different power and ground shaker is used for easy monsters while san for stronger.
----
Now, ED vs MS.
Elder Druid
Shoots from runes.
Uses Great Mana Potions.
Can heal using Exura/Gran/Vita/UH SIO
>>--!! Uses spells that are the same as mage but different nature.
Vis hur & Tera Hur look exactly the same. They even have the same power.
Same goes for frigo/flam hur, and all exori vis/flam/mort spells.
UE a lot like mage, different nature.
Master Sorcerer
Shoots from runes.
Uses Great Mana Potions.
Can heal using Exura/Gran/Vita/UH SIO
>>--!! Uses spells that are the same as druid but different nature.
Vis hur & Tera Hur look exactly the same. They even have the same power.
Same goes for frigo/flam hur, and all exori vis/flam/mort spells.
UE a lot like druid, different nature.
Can you see the difference? Barely visible!
Oh, I forgot, the hp and magic level buffs, but that's the only thing different about those characters.
Runes you might ask? High levels just but them at shop so who cares about that?
____________
Zakładki